Nawet broń MW2 została przerobiona.
Uruchomienie Call of Duty: Modern Warfare 3 I Strefa wojny Sezon 3 przyniósł nowy zestaw wzmocnień i osłabień broni w trybach Battle Royale.
Co ciekawe, w tej łatce przerobiono wiele broni przeniesionych z gry Nowoczesna wojna 2 (2022), co mogłoby potencjalnie postawić je z powrotem w centrum uwagi.
Więcej poradników Call of Duty
Call of Duty: Modern Warfare 3 – wszystkie wzmocnienia i osłabienia broni | Sezon 3 | Call of Duty: Modern Warfare 3 – nagrody za grę rankingową za cały sezon 3 | Call of Duty: Warzone – Jakie są premie za zebranie drużyny? | Call of Duty: Warzone – Na czym polega ulepszenie pola Squad Rage? | Call of Duty: Warzone – Czym są kontrakty na drony szpiegowskie? | Call of Duty: Warzone – Co to jest wydarzenie publiczne „Wspinaczka i kara”? | Call of Duty: Warzone – objaśnienie trybu ładowania Rebirth Resurgence | Call of Duty: Warzone – objaśnienie trybu Bootcamp |
Strefa wojny Wzmocnienia i osłabienia broni w sezonie 3
Oto pełna lista zmian, które wprowadzono w sezonie 3.
- Zmniejszono przeszkadzające efekty wizualne podczas strzelania z broni MWII, aby dostosować je do standardów MWIII.
- Usunięto odchylenia z kołysania bezczynności ADS, umożliwiając przewidywalny wzór kołysania.
Karabiny szturmowe
- RAM-7
- Maksymalne obrażenia zmniejszono z 36 do 32.
- Obrażenia prawie średnie zmniejszono z 30 do 28.
- Maksymalny zasięg obrażeń zmniejszono do 24,13 metra z 26,67.
- Modyfikator Głowy zmniejszony do 1,2x z 1,3x.
- Modyfikator szyi zmniejszony do 1x z 1,3x.
- DG-56
- Zwiększono czas sprintu do strzału z 178 ms do 199 ms.
- Lachmann 556 (MWII)
- Maksymalne obrażenia zwiększone do 28 z 24.
- Prawie średnie obrażenia zwiększone do 24 z 21.
- Modyfikator szyi zwiększono do 1,1x z 1,06x.
- Modyfikator górnej części tułowia zwiększono do 1,1x z 1,06x.
- Modyfikator ramienia i dłoni zwiększono do 1,1x z 1x.
- M13C (MWII)
- Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony do 21,59 metra z 17,78.
- FR ADVANCER (MWII)
- Modyfikatory ramion i dłoni zwiększone do 1,12x z 1,06x.
Karabiny bojowe
- BAS-B
- Zmniejszono szybkostrzelność do 600 obr./min z 667 obr./min.
- Zmniejszono środkową prędkość odrzutu o 6%.
- JAK Banita-277
- Maksymalne obrażenia zmniejszono do 90 ze 100.
- Zasięg obrażeń prawie średnich zmniejszono do 25,4 metra z 27,94.
- Modyfikator Głowy zmniejszony do 1,4x z 1,6x.
- Modyfikatory górnej części tułowia i ramion zmniejszono do 1,1x z 1,3x.
- Skrócono czas sprintu do strzału do 226 ms z 252 ms.
- Skrócono czas celowania do 240 ms z 300 ms.
- Zmniejszono karę za szybkostrzelność przy celowaniu w dół do 135%, ze 150%.
- MTZ-762
- Maksymalne obrażenia zmniejszono z 40 do 38.
- Obrażenia prawie średnie zmniejszono z 38 do 35.
- Przekształcenie SOA
- Maksymalny zasięg obrażeń zmniejszono do 22,86 metra z 25,4 metra.
- Zasięg obrażeń prawie średnich zmniejszono do 41,91 m z 46,23 m.
- Zwiększono czas sprintu do strzału z 256 ms do 268 ms.
- Wydłużono czas celowania do 290 ms z 270 ms.
- Sidewinder
- Skrócono czas sprintu do strzału z 231 ms do 210 ms.
- Zwiększono prędkość pocisku do 770 m/s z 600 m/s.
CZYTAJ TAKŻE 52 wybitne eksploracyjne gry wideo, w które musisz zagrać
Pistolety maszynowe
- RAM-9
- Maksymalne obrażenia zmniejszono z 30 do 27.
- Skrócono czas sprintu do strzału do 147 ms ze 178 ms.
- AMR9
- Maksymalne obrażenia zmniejszono do 27 z 31.
- Minimalne obrażenia zmniejszono z 25 do 22.
- Obrażenia prawie średnie zmniejszono z 27 do 25.
- Maksymalny zasięg obrażeń zmniejszono do 17,78 metra z 22,86.
- Zasięg obrażeń prawie średnich zmniejszono do 34,29 m z 40,64 m.
- Skrócono czas sprintu do strzału do 136 ms ze 189 ms.
- RYWAL-9
- Zwiększono czas sprintu do strzału z 93 ms do 110 ms.
- HR-9
- Zwiększono czas sprintu do strzału z 94 ms do 110 ms.
- Strajkowicz
- Zwiększono czas sprintu do strzału z 100 ms do 110 ms.
- Napastnik 9
- Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony do 12,19 metra z 10,67.
- Zwiększono czas sprintu do strzału z 100 ms do 103 ms.
- WSP-9
- Zwiększono czas sprintu do strzału z 88 ms do 110 ms.
- Rój WSP
- Zwiększono czas sprintu do strzału z 88 ms do 99 ms.
- MX9 (MWII)
- Prawie średnie obrażenia zwiększone do 28 z 26.
- Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony do 11,17 metra z 9,65.
- łódź podwodna Lachmanna (MWII)
- Maksymalne obrażenia zwiększone do 28 z 27.
- Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony do 9,65 metra z 8,25.
- Bas-P (MWII)
- Maksymalne obrażenia zwiększone do 28 z 26.
CZYTAJ TAKŻE Kolejna darmowa gra w Epic Games Store jest już dostępna
Lekkie karabiny maszynowe
- Most MK9
- Minimalne obrażenia zmniejszono do 24 z 26.
- Skrócono czas celowania do 350 ms z 410 ms.
- Eliminator Taq
- Maksymalne obrażenia zwiększone do 30 z 28.
- Taq Evolve
- Zwiększono czas sprintu do strzału z 245 ms do 257 ms.
- Wydłużono czas celowania do 415 ms z 385 ms.
- Magazynki pasowe 5,56
- Zmniejszono szybkostrzelność do 789 obr./min z 857 obr./min.
- RAPP H (MWII)
- Modyfikator górnej części tułowia i szyi zwiększono 1,1x z 1,08x.
- Modyfikator ramion i dłoni zwiększono do 1,1x z 0,95x.
- HCR 56 (MWII)
- Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony do 33,65 metra z 30,73.
- Modyfikatory ramion i dłoni zwiększone do 1,1x z 0,99x.
- Modyfikator nóg zwiększono do 1x z 0,95x.
- RAAL KM (MWII)
- Wydłużono czas sprintu do strzału z 199 ms do 216 ms.
- Wydłużono czas celowania do 380 ms z 330 ms.
CZYTAJ TAKŻE Fortnite: Gdzie znaleźć skrzynie Podziemia i Olimpu
Karabiny wyborowe
- Tempus Torrent (MWII)
- Maksymalne obrażenia zmniejszono do 70 z 74.
Karabiny snajperskie
- Prześladowca XRK
- Wydłużono czas celowania do 600 ms z 580 ms.
- Inhibitor KV
- Wydłużono czas celowania do 580 ms z 540 ms.
- SPX-80 (MWII)
- Zwiększono czas sprintu do strzału z 270 ms do 310 ms.
- Wydłużono czas celowania do 590 ms z 570 ms.
Pistolety
- Rennetta
- Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony do 12,95 metra z 11,68.
- WSP Stingera
- Tylny chwyt Akimbo WSP Stinger
- Zwiększono szybkostrzelność do 750 obr./min z 600 obr./min.
- Tylny chwyt Akimbo WSP Stinger
Załączniki
- Ciężkie śruby
- Dodano premię za dokładność początkowego celowania do wszystkich ciężkich bełtów do karabinów snajperskich.
- Optyka Cronen INTLAS MSP-12
- Laser nie jest już widoczny dla wrogów znajdujących się na biodrze.
- Światło laserowe SL Razorhawk
- Latarka nie jest już widoczna dla wrogów znajdujących się na biodrze.
- Laser nie jest już widoczny dla wrogów znajdujących się na biodrze.
- Laser szkarłatny CS15
- Laser nie jest już widoczny dla wrogów.
- Zielony laser w pudełku z haczykami
- Laser nie jest już widoczny dla wrogów znajdujących się na biodrze.
- Wylot tłumika ognia duchowego VT-7
- Zwiększono karę do prędkości sprintu i ognia do 5%, z 2%.
- Lufa L4R z tłumikiem płomienia
- Zmniejszono korzyści w zakresie kontroli odrzutu poziomego do 10% z 13%.
- Podstawa hamulca ręcznego DR-6
- Zmniejszono premię do prędkości ruchu celownika w dół o 3-4%, w zależności od klasy broni.
- Pod lufą Bruen Heavy Support Grip
- Zmniejszono korzyści w zakresie kontroli odrzutu poziomego do 8% z 12%.
Tylko czas pokaże, jak bardzo aktualizacja balansu broni zmieni Strefa wojny meta.
Powiązany