Rozwiąż najbardziej irytujące zagadki w Chained Echoes, korzystając z tych szczegółowych rozwiązań.
Aby dostać się do finałowej trójki Emblematy klasowe w Łańcuchowe echanajpierw będziesz musiał rozwiązać absurdalnie skomplikowane układanki slajdów. Rozwiązanie ich może zająć godzinę lub więcej — serio, są takie trudne. Jeśli nie masz cierpliwości i chcesz od razu rozwiązać te zagadki, mamy rozwiązania tekstowe, które po prostu wyjaśniają każdy krok, który musisz wykonać. Każda świątynia jest przeznaczona dla innej klasy. Wymienimy rozwiązania według klas i ich lokalizacji na mapie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak odblokować wszystkie klasy (i rozpocząć „Wyzwania Leonara” zadanie poboczne) zapoznaj się z poniższym przewodnikiem po emblematach klasowych.
Więcej przewodników po Chained Echoes:
Wszystkie najlepsze lokalizacje broni | Wszystkie lokalizacje emblematów klas | Wszystkie lokalizacje rekrutacji klanów | Wszystkie unikalne lokalizacje potworów | Jak farmić SP | Jak uprawiać złoto | Jak hodować kryształy | Najlepsza umiejętność pasywna | Najlepsza konstrukcja zbroi nieba | Najlepsza lokalizacja Niebiańskiego Zbroi | Jak zdobyć złoty kupon | Przewodnik po zadaniach pobocznych „Dylemat goblina” | Jak walczyć z Sekretnym Boskim Królem
Wyzwanie Leonara Rozwiązania łamigłówek slajdów | Przewodnik po emblematach klasowych
The „Wyzwanie Leonara” świątynie to miejsca, w których znajdziesz ostatnie trzy Emblematy klasowe. Każda świątynia zawiera trudną łamigłówkę slajdów. Celem każdej świątyni jest przeniesienie pomarańczowe kule na złoty emblemat. Po popchnięciu kula będzie się ślizgać, aż dotrze do twardej powierzchni. Te łamigłówki mogą być bardzo trudne.
- Świątynia hazardzisty [West]: Istnieją dwa pomarańczowe kule. Oznaczymy kule od góry do dołu # 1 (góra) i #2 (dno).
- Kula nr 1: Prawo, dół
- Kula nr 2: W górę, w prawo
- Kula nr 1: Lewo, Dół, Prawo,
- Kula nr 2: Dół, Prawo, Góra, Lewo, Prawo [Goal]
- Kula nr 1: W górę, w prawo [Goal]
- Świątynia Runicznego Rycerza [East]: Są trzy pomarańczowe kule. Oznaczymy kule od lewej do prawej # 1 (lewy), #2 (w środku) i #3 (prawidłowy). Wykonaj następujące kroki dla każdej kuli.
- Kula nr 2: Góra, Lewo, Dół, Prawo, Góra, Prawo, Dół [It will stop after hitting a wall that crumbles.]
- Kula nr 1: W górę, w prawo [It will stop by hitting Orb #2.]
- Kula nr 2: Dół, Lewo, Góra, Prawo [It will stop by hitting Orb #1.]
- Kula nr 3: W górę, w prawo [Goal.]
- Kula nr 1: [Orb #2 and #1 should be next to each other. Orb #1 is on the right.] Góra, Prawo, Dół, Lewo, Góra
- Kula nr 2: Prawidłowy [Goal.]
- Kula nr 1: Prawidłowy [Goal.]
- Świątynia Piromanta [Northwest]: Istnieją trzy pomarańczowe kule. Oznaczymy kule od góry do dołu # 1 (szczyt), #2 (w środku) i #3 (dno).
- Kula nr 2: Dół, Lewo, Góra, Prawo [Stops at a crumbling wall near Orb #1.]
- Kula nr 1: Na dół [Stops at a crumbling wall.]
- Kula nr 3: Prawidłowy [Stops at Orb #1]
- Kula nr 2: Na dół [Stopped by the wall of Orb #1 and Orb #3.]
- Kula nr 1: [In the mess of three orbs, this is the right orb.] W dół, w prawo [Goal]
- Kula nr 3: [This is the bottom of the two orbs.] W lewo, w górę
- Kula nr 2: Lewo, góra
- Kula nr 3: Prawo, dół
- Kula nr 2: prawo, dół, lewo, dół [Goal]
- Kula nr 3: Na dół [Goal]