Bardzo dobrze jest bardzo dobrze!
Słyszeliśmy wiele rozmów, ale niewiele widzieliśmy, jeśli chodzi o Xbox i The Initiative Idealna ciemność tytuł restartu. Okazało się jednak, że na początku roku Tomb Raideroraz Mściciele deweloper, firma Crystal Dynamics została zaangażowana w projekt, aby pomóc mu doprowadzić go do końca. Wielu było zaniepokojonych tą wiadomością, obawiając się, że oznacza to, że gra była w stanie zamieszania, co wymagało pomocy studia, które znajdowało się poza parasolem Xbox Game Studios. Teraz zespół, o którym mowa, Crystal Dynamics, świeżo po przejęciu przez Embracer Group, wypowiedział się na temat stanu gry, że jest tam, aby pomóc w rozwoju, a jeśli jesteś Idealna ciemność Fan, powinieneś czuć się podbudowany tym, co mieli do powiedzenia.
Dyrektor generalny Crystal Dynamics i Eidos, Phil Rogers, zwrócił się dzisiaj do inwestorów podczas ostatniego wezwania do zarobków Embracer Group, aby zająć się szeregiem kwestii, w tym odpowiedzią na niedawne Dziedzictwo Kaina kwestionariusza, a także stan ich prac nad Idealna ciemność. Dzięki wspaniałym ludziom z Video Games Chronicle za transkrypcję, mamy teraz nowe spojrzenie na stan zrestartowanego tytułu. Mówiąc o grze, Rogers powiedział:
Pracujemy nad kultową grą Perfect Dark i projekt idzie bardzo dobrze.
To, co wewnętrznie było tak obiecujące, to obserwowanie, jak nasz zespół wykorzystał tę szansę, nowy sposób pracy. Jeśli pomyślimy o przyszłości naszego sposobu pracy, współpraca między studiami, strefami czasowymi, lokalizacjami geograficznymi i różnymi firmami stanie się bardziej powszechna, dlatego wspaniale jest widzieć, jak zespół The Initiative i nasz zespół w studiach Crystal pracują tak dobrze razem.
Komentarze Rogersa odzwierciedlają to, co szef Microsoft Xbox Game Studios, Matt Booty, powiedział o projekcie podczas PAX West kilka miesięcy temu, gdzie oświadczył
Więc właśnie nawiązaliśmy tę dużą współpracę z Crystal Dynamics i przeczytałem w Internecie: „och, to musi oznaczać, że jest jakiś problem” – jest zupełnie odwrotnie, prawda?
Masz zespół weteranów w Crystal Dynamics, duży zespół AAA z ponad 100 osobami, które stają się dostępne. Oczywiście chcemy z nimi pracować, zwłaszcza jeśli stworzyli już taką grę.
Podczas tych samych pytań i odpowiedzi Booty dokonał kilku porównań z innymi studiami, zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi, które współpracowały przy projektach, zastanawiając się, w jaki sposób ten model zbliża się do standardu branżowego w 2022 roku i później. Tak czy inaczej, wspaniale jest słyszeć, że po obu stronach płotu wydaje się, że tak Idealna ciemność jest w świetnej formie.
Źródło