Te zwolnienia to coś więcej niż tylko chciwi dyrektorzy generalni podejmują w tym momencie krótkowzroczne decyzje.
Niestety, Crysis 4Przyszłość nagle stała się niejasna 3 lata po ogłoszeniu.
Jak donosi gracz, Crytek ujawnił, że będą miały zwolnienia. Udostępnili to oświadczenie na Twitterze:
„Podobnie jak wielu naszych rówieśników, nie jesteśmy odporni na złożoną, niekorzystną dynamikę rynku, która doszła do naszej branży w ciągu ostatnich kilku lat. Bardzo nas dzisiaj boli, że musimy zwolnić około 15 procent naszych około 400 pracowników. Zwolnienia wpływają na zespoły programistów i wspólne usługi.
Nie była to łatwa decyzja, ponieważ głęboko doceniamy ciężką pracę naszych utalentowanych zespołów. Po wstrzymaniu opracowania następnej gry Crysis w III kwartale 2024 r. Staraliśmy się przenieść programistów na polowanie: showdown.
Podczas gdy Hunt: Showdown 1986 wciąż rośnie, Crytek nie może kontynuować tak wcześniej i pozostać zrównoważonym finansowo. Nawet po trwających wysiłkach na rzecz zmniejszenia kosztów i obniżenia kosztów operacyjnych ustaliliśmy, że zwolnienia są nieuniknione, aby iść naprzód. Crytek zaoferuje poszczególne pakiety pracowników i usługi pomocy zawodowej. ”
Crytek tak naprawdę nie zamierzał ogłosić Crysis 4 Trzy lata temu, ale w zasadzie był zmuszony do tego po ukazaniu się wycieków, podobnie jak nagły i krótki ogłoszenie Nintendo o Switchu 2. Małe aktualizacje, które dostaliśmy w grze od tego czasu, wydawały się obiecujące.
Na przykład kilka miesięcy po ogłoszeniu firma potwierdziła, że dostała Hitman 3Dyrektor gry, Mattias Enstström, aby opuścić IO interaktywne i dołączyć do nich, aby wyreżyserować tę grę.
A potem w kwietniu 2023 r. Crytek miał wiele ofert pracy wskazujących na rozwój gry. Szczerze mówiąc, niektóre z tych otworów mogły być dla Hunt: Showdown 1986lub inne niezapowiedziane gry.
Z perspektywy czasu smutne i ironiczne jest to, że wszyscy pracownicy, których mogli odebrać w 2023 r., Mogli być zwolnieni godzinami. Chociaż ogólnie rozumiemy, że jest to część ciągłej fali zwolnień w branży, Crytek nie opowiedział publiczności o pełnej historii.
Stan prezentacji gier Matthew Ball od początku tego roku twierdzi, że zwolnienia nie są tak proste, jak dyrektorzy generalni, a te wiadomości potwierdzają to twierdzenie. Crytek może być większy niż stereotypowe studio gier „niezależne”, ale nadal pozostaje niezależne od większych graczy, takich jak Microsoft, EA i Take-Two Interactive.
Inne niezależne studia gier, które doświadczyły zwolnień i zamknięć w tym roku, obejmują Grześń Deweloper kontr -zaleta gier i gry Highwire, który planował przerobić Sześć dni w Fallujah. Następnie Hi-Rez Studios zwolniło dużą liczbę pracowników i anulowały trzy gry.
Jeśli my, gracze, możemy być szczerzy, że sama branża zmaga się z kurczącym się biznesem, możemy być szczerze, że nasza siła nabywcza i zakupy mogą pomóc w kształtowaniu tego biznesu i szczególnych sposobów kurczenia się.
W końcu te badania i ankiety dotyczące gier konsumenckich malują zdjęcie, które gracze, którzy twierdzą, że chcą, aby gry dla jednego gracza tak naprawdę nie wychodzą. Albo to, albo nie są tak duże i wpływowe w odbiorcach gier, jak nadal wierzą.
Jeśli te możliwości nie sprawiają, że przestajesz i ponownie rozważasz sposób, w jaki kupujesz i grałeś w gry, możesz powstrzymać się od pomagania twórcom gier, na których mówisz. Jest to absolutnie coś, o czym wszyscy powinniśmy myśleć, jeśli naprawdę kochamy gry.