Prawdziwa fabuła gry Cyberpunk 2077 może wreszcie zatoczyć koło.
Cyberpunk 2077 być może wreszcie zatoczy koło, ponieważ z opóźnieniem przestawił narrację na swój sukces.
Ta gra jest teraz numerem 3 najlepiej sprzedającej się gry na Steam, obok Slime Rancher 2 oraz Call of Duty: Modern Warfare 2. Cyberpunk 2077 pojawia się również wśród najlepiej sprzedających się gier na GOG, więc nie jest to oparte na żadnym konkretnym dostawcy i jest bardziej prawdopodobne, że wskazuje na ogólny sukces gry.
To zupełnie inna aktualizacja niż wczorajsze wiadomości, które Cyberpunk 2077 zbierał 1 milion nowych graczy każdego dnia w tym tygodniu. Liczby te są zbliżone, jeśli nie przekraczają, liczby graczy, które gra miała w pierwotnej premierze w grudniu 2020 r. Jak zauważyliśmy w naszej relacji z tego wczoraj, był to wzrost graczy o ponad 110%.
Ponowne zainteresowanie jest często przypisywane Cyberpunkowe biegacze krawędzi10-odcinkowy serial anime na Netflix, którego premiera miała miejsce 13 września 2022 roku. Cyberpunk 2077. pomimo tego, że znajduje się w tym samym wszechświecie. Zamiast widzieć związek między mediami, może to być po prostu odzwierciedleniem zwiększonego zainteresowania Cyberpunka wszechświat w ogóle.
Jednak w tej rozmowie coś się gubi. CD Projekt RED opublikował również niedawno nowe DLC dla Cyberpunk 2077, Widmowa Wolność. W tym nowym fabularnym DLC V (AKA twoja postać gracza) składa przysięgę, że dołączy do Nowych Stanów Zjednoczonych Ameryki. Ta historia rozgrywa się w innej części Night City i będzie miała bardziej narrację szpiegowskiego thrillera. Fani, którzy już grali w tę grę, mogą doświadczyć nowych treści, poza rozpoczęciem gry lub ukończeniem mniejszych misji pobocznych.
Wiele już zostało powiedzianych Cyberpunk 2077Nieszczęścia, które prowadzą do wniosku, że seria może nigdy w pełni nie wykorzystać swojego potencjału, ale CD Projekt RED zasługuje na wielkie uznanie za to, że ten powrót jest w ogóle możliwy. Inne nieudane projekty z dużymi pieniędzmi zostały porzucone lub wstrzymane po ich upadku i wyglądało na to Cyberpunk 2077 miał podzielić ten los. Jednak CD Projekt RED dotrzymał słowa, jeśli chodzi o naprawienie problemów, które nękały grę, i zdecydowało się spowolnić marketing, na rzecz pozwolenia, aby poprawki gry przemówiły same za siebie.
Mógłbyś mrugnąć i przeoczyć, ale jeszcze 14 kwietnia 2022 roku CD Projekt RED ogłosił, że Cyberpunk 2077 sprzedał 18 milionów sztuk. Prawdopodobnie nie spełniło to pierwotnych oczekiwań firmy, ale samo w sobie jest to znaczące osiągnięcie, zwłaszcza w tym momencie, gdy sprzedaż konsol do gier była negatywnie wpłynęła na niską podaż.
Tak więc może się wydawać, że wszystko to odwraca się szybko, ale w rzeczywistości zaczęło się to w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Tak mało prawdopodobne, jak się wydaje, Cyberpunk 2077 dowodzi starego aksjomatu, że powolny i stały wygrywa wyścig.
Źródło: TheGamer