Wyzwól wszystkie 5 zakończeń w rozszerzeniu Cyberpunk 2077.
Spis treści[Hide][Show]
Tam są pięć zakończeń do Widmowa wolność rozwinięcie dla Cyberpunka 2077 i będziesz chciał zobaczyć je wszystkie. Uważaj, bo są główne spoilery przed nami — przestań teraz, jeśli chcesz sam odkryć te zakończenia! Poniżej nie będziemy wdawać się w szczegóły, ale ujawnimy konkretne punkty fabuły i ogólny kierunek każdej końcowej ścieżki.
Zanim będziesz kontynuować, ważne jest, aby zrozumieć, że istnieją dwie główne ścieżki końcowe. Każda z tych końcowych ścieżek prowadzi do a zupełnie inny ostatnia misja. Dosłownie ostatnie misje na alternatywnych ścieżkach nie są do siebie podobne — są niezwykle złożone i stanowią wyzwanie na zupełnie inne sposoby. Na pewno będziesz chciał zobaczyć obie ścieżki końcowe, więc zapisz je w trakcie [Firestarter] misja.
Każda z dwóch głównych ścieżek końcowych ma również podzieloną decyzję, w wyniku cztery zakończenia całkowity. Chociaż te zakończenia są różne, nie różnią się tak bardzo, jak ścieżka pełnego zakończenia. Następnie możesz również uzyskać ostateczne zakończenie dla główna kampania — to główne zakończenie kampanii trwa ponad godzinę i jest niezwykle szczegółowe. Nawet jeśli nie ufasz zaangażowanym graczom, naprawdę powinieneś to sprawdzić nowe zakończenie głównej historii.
Więcej poradników do Cyberpunka 2077:
Poradniki Cyberpunk 2077 | 10 szybkich porad | 5 najdziwniejszych przedmiotów, których nie chcesz przegapić | Przewodnik po wszystkich opcjach romantycznych | Jak znaleźć Hideo Kojimę i BB | Przewodnik po jajkach wielkanocnych | Jak poprawić wydajność na komputerze i konsoli | Opracuj pokoje i pisanki | Lokalizacja kurtki Edgerunner | Przewodnik po najlepszym zakończeniu | Potężna wczesna katana | Najlepsze Cyberdecks
Strona z ptakiem śpiewającym | Dwa zakończenia
Każdy Widmowa wolność zakończenie ma zupełnie inny charakter ostatnia misja. W zależności od dokonanego wyboru otrzymasz możliwość zarabiania dwa zakończenia.
- Postęp Widmowa wolność historię, aż dotrzesz do [Firestarter] misja.
- Po infiltracji stadionu porozmawiasz z Pułkownik Hansen. Po tej rozmowie podejdziesz do Matryca neuronowa.
- Podczas hackowania Matryca neuronowa, będziesz mieć możliwość. Wybrać [Help Songbird Escape].
Wybór pomocy Ptak śpiewający prowadzi do chaotycznej ucieczki ze stadionu, gdy wykorzystuje swoje umiejętności Blackwall do włamywania się do zabezpieczeń. Po ucieczce rozpoczniesz [The Killing Moon] misja. Podczas tej misji zyskasz dwie opcje zakończenia.
- Czekać kilka dni po ucieczce ze stadionu i ukończeniu [Firestarter]. Może być także konieczne ukończenie części aktywności w grze.
- W końcu, niedziela śr skontaktuję się z Tobą. Udaj się do jej lokacji, a automatycznie awansujesz historię. Później dotrzesz do punktu, w którym porozmawiasz Więc Mi w pociągu. W pociągu dostaniesz jedna ostateczna opcja.
- Zabójczy Księżyc | Dwa zakończenia
- Ostateczny wybór pojawia się pod koniec misji. Możesz wybrać:
- [Help So Mi Escape]
- [Call Reed].
W zależności od dokonanego wyboru otrzymasz zupełnie inną sekwencję końcową.
Strona Z Reedem | Dwa zakończenia
Jak Ptak śpiewający (So Mi) zakończenie, jest to alternatywne zakończenie zależne od wyboru dokonanego podczas późnej misji w DLC do Phantom Liberty.
- Postęp Widmowa wolność historię, aż dotrzesz do [Firestarter] misja.
- Po infiltracji stadionu porozmawiasz z Pułkownik Hansen. Po tej rozmowie podejdziesz do Matryca neuronowa.
- Podczas hackowania Matryca neuronowa, będziesz mieć możliwość. Wybrać [Help Reed capture Songbird].
Jeśli staniesz po stronie Reeda, spróbujesz schwytać Songbirda na stadionie podczas łączenia się z matrycą neuronową. Prowadzi to do konfrontacji z Kurta Hansena. Po ucieczce rozpoczniesz misję [Black Steel in the Hour of Chaos].
- Reed skontaktuje się z Tobą wkrótce po zakończeniu [Firestarter] misja. Poprosi Cię o telefon Netrunnerzy o pomoc — i rozpocznij [Black Steel in the Hour of Chaos] stanowisko. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zatrudnić Netrunnera i ukończyć zasadzkę na MaxTac konwój.
- Po ataku na konwój będziesz musiał podążaj za So Mi na miejsce katastrofy. Sięgając głęboko do starego Bunkier Militech zaczniesz [Somewhat Damaged]. W starym obiekcie poluje na ciebie szalejący robot-zabójca. Nie da się tego zatrzymać. Musisz się ukrywać i unikać.
Pod koniec misji w końcu dotrzesz niedziela śr. W tym momencie będziesz mieć dwie opcje.
- Trochę uszkodzony | Dwa zakończenia
- Gdy zbliżysz się do So Mi w rdzeniu, będziesz miał dwie możliwości:
- [Kill So Mi]
- [Don’t Kill So Mi]
Zabicie niedziela śr stanie po stronie So Mi (Songbird) — ona cię o to poprosi. FIA i Reed chcą jej oszczędzić. W zależności od dokonanego wyboru, wyciągniesz zupełnie inne wnioski.
Johnny Silverhand i V Nowe zakończenie
Główna kampania fabularna jako zupełnie inne zakończenie które można odblokować poprzez ukończenie DLC do Phantom Liberty.
- Po ukończeniu DLC do Phantom Libertybędziecie musieli się spotkać Trzcina ostatni raz. W zależności od dokonanych wyborów, dostaniesz tę pracę [Four Score and Seven] Lub [Through Pain To Heaven].
- Może to wymagać stając po stronie Reeda. Można to zrobić dla obie ścieżki końcowe — oba wybory podczas misji [Firestarter] może sprawić, że staniesz po stronie Reeda.
- Po dyskusji misja [Who Wants To Live Forever] zacznie się. Poczekaj dzień a Reed zadzwoni do Ciebie i poda więcej szczegółów.
Możesz wybrać rozpoczęcie kończące się natychmiast lub poczekaj, aż będziesz gotowy. Jeśli zgodzisz się na operację, automatycznie zakończysz wszystkie niedokończone zadania i zakończysz historię. Nie ma tu mowy o post-meczu.