Cywilizacja 7 dokonał znaczących zmian z Cywilizacja 6 Gdy gra napędza franczyzę (i twoje imperium) do nowej ery. Podkreśliliśmy największe zmiany, z których możesz się spodziewać, gdy dokonasz przejścia Cywilizacja 6 Do Cywilizacja 7.
Sid Meier Ma zasadę trzeciej przy projektowaniu kontynuacji – 33% zupełnie nowych funkcji, 33% poprawiających poprzednie funkcje, a 33% zwraca funkcje. Cywilizacja 7 Nadal podtrzymuje tę tradycję, a niektóre nowe treści wstrząsają tym doświadczeniem.
Pełna para z wyprzedzeniem
Zdefiniowane przez wieki
Jedną z największych zmian jest debiut wieku. Postęp podyktowany jest trzema wiekami, przez które przejdziesz na swoją drogę do zwycięstwa. Są to wiek starożytności, wiek poszukiwań i współczesny wiek. Gdy poruszasz się między tymi wiekami, będziesz pracować nad celami na starszej ścieżce. Ukończenie nauki, kultury, ekonomicznej lub wojskowej ścieżki we współczesnym wieku po prostu wygrywa grę.
Cywilizacje są ekskluzywne i mają unikalne umiejętności, jednostki, budynki i inne ulepszenia. Spodziewaj się, że wiek będzie trwał około 150 do 200 zakrętów na standardowej prędkości.
Mniej mikrozętania jednostek religijnych
Prawdopodobnie najbardziej żmudny typ zwycięstwa Cywilizacja 6, Civilization 7 porzucił zwycięstwo religijne. Powiedziawszy to, religia nadal odgrywa ogromną rolę w twoim imperium.
Aby uzyskać punkty dziedzictwa kulturowego w erze eksploracji, musisz wyświetlać relikty. Wybierasz przekonanie relikwiarza, gdy znalazłeś swoją religię, i tak możesz uzyskać te relikty.
Przekształcenie obszaru na twoją religię jest podobne do procesu w Cywilizacja 6. Po prostu spawn w misjonarze i użyj go do konwersji terytoriów za pomocą jego opłat. Ci, którzy podążają za twoją religią w odległych ziemiach, przyczyniają się do rozwoju ścieżki dziedzictwa wojskowego.
Z każdym wieku pojawia się nowa cywilizacja
Kiedy nadejdzie nowa wiek Cywilizacja 7, Czas zmienić swoją regułę. Chociaż jest to wyjątkowy sposób postępowania w historii, w której cywilizacje rosną i upadają, może być dziwnie zacząć od starożytnej Grecji, a na przykład Francja.
Jednak twój przywódca pozostanie taki sam na przestrzeni wieków, co pozwala mieszać bonusy w celu stworzenia potężnych kombinacji.
Uruchom swoje miasta
Kiedy osadnik ustanawia osadę, nie będzie już miastem, ale miastem. Miasta mają 50% premii wzrostu i automatycznie przekształcają całą swoją produkcję w złoto. Możliwe jest zakup budynków i jednostek w miastach za pomocą złota. Kiedy miasto osiągnie siedem populacji, możesz wybrać koncentrację miasta. Po wybraniu koncentracji na twoim mieście przestaje rosnąć, a generowane przez niego plony są wysyłane do twojej stolicy.
Miasta można przekształcić w miasta przy użyciu złota, które pozwoli ci skupić się na produkcji na turach lub kontynuować złoto.
Budowniczowie nie mają pracy
Budowniczowie zostali pominięci Cywilizacja 7 całkowicie. W miarę wzrostu imperium ręcznie przydzielisz populację na płytkę, tworząc poprawę w oparciu o naturalne cechy tej płytki, wskazane przez ikony.
Zastąpienie państw miejskich
Zamiast państwa miejskiego niezależne moce będą pojawiać się na początku każdego wieku. Niektóre będą wrogo nastawieni i wysyłają jednostki do zaatakowania, lub mogą być przyjazne i pozostawić ci własne urządzenia.
Albo współpracuj z niezależnymi uprawnieniami, aby stać się ich sumerianinami i zdobyć różne bonusy, albo użyj swojej armii, aby zniszczyć je za nagrodę. Nagroda, którą otrzymujesz, zależy od rodzaju niezależnej mocy, jaką jest.