Niezupełnie następca Assassin’s Creed IV: Black Flag.
Czaszka i kości to gra piracka z otwartym światem, kładąca duży nacisk na żeglarstwo, walkę na statkach i personalizację. Gra przeszła burzliwy cykl rozwoju od czasu jej premiery na targach E3 2017. Po długim okresie ciszy, gra w końcu powróciła w tym roku z nowym wyglądem i wiadomością, że powinna zostać wydana w najbliższym czasie. przyszły. Deweloper Ubisoft udostępnił różne zwiastuny i filmy z rozgrywką, a najnowsze szczegółowe omówienie obejmuje niektóre z podstawowych mechanizmów gry. Nowy film z rozgrywki dla Czaszka i kości można obejrzeć poniżej.
Rozbudowane nowe nurkowanie głębokie pochodzi z IGN i daje graczom możliwość przyjrzenia się, jak jego przygoda w otwartym świecie będzie działać w praktyce. Odkąd Czaszka i kości to gra piracka, większość rozgrywki toczy się na morzu. Ubisoft powiedział, że sama woda będzie dynamicznym środowiskiem do eksploracji. Główny dyrektor techniczny Kris Kirkpatrick wyjaśnia, że woda jest „zasadniczo odkształcającą się siatką, a odkształcająca się siatka wpływa na fizykę”. Mówiąc prościej, oznacza to, że statki wchodzą w interakcję z falami morskimi w czasie rzeczywistym.
Kirkpatrick wspomina również, że inne elementy fizyczne wpłyną na interakcję statku z morzem, w tym pływalność i opór. Czynniki te wpływają na „jak daleko zanurzy się łódź, jak wolno będzie przez nią przechodzić. Każdy statek powinien wyglądać inaczej w zależności od rozmiaru i wagi”.
Czynniki takie jak kierunek wiatru mogą wpływać na prędkość statku, ale twórcy podkreślają, że pomimo tego, jak wiele nowych systemów fizycznych jest w grze, Czaszka i kości nie poczujesz się jak symulator. Gracze, którzy zdecydują się na zapoznanie się z tymi systemami, zyskają przewagę i nauczą się być bardziej wykwalifikowanymi nawigatorami. Dynamiczne warunki pogodowe, takie jak deszcz i burze, mogą również wpływać na obsługę statku i stanowić niebezpieczne zagrożenie. Statki graczy mogą otrzymać uszkodzenia, zalać, a sama burza może utrudnić wykrycie zbliżających się statków wroga.
Wielu zainteresowanych graczy zastanawiało się, jak rozgrywka na lądzie Czaszka i kości będzie działać. Ubisoft potwierdza, że gracze mogą zejść ze swoich statków, aby eksplorować wyspy, ale niestety nie każda wyspa w grze będzie eksplorowana. Firma zauważa, że nory i placówki to dwa specjalne rodzaje lokacji, które gracze często odwiedzają. Ryan Barnard, dyrektor gry, mówi, że rozgrywka na lądzie polega na „zawiązywaniu kontaktów towarzyskich, rzemiośle, budowaniu floty i zawieraniu kontraktów w grze w jaskini lub na placówce”.
Nowa prezentacja rozgrywki obejmuje również personalizację gracza i niektóre biomy, które będzie można eksplorować na pełnej mapie.
Czaszka i kości ukaże się 8 listopada na PC, Xbox Series X/S, PlayStation 5 i Stadia.
Źródło