Spis treści[Hide][Show]
Miłośnicy horrorów, radujcie się: najnowszy Martwy w świetle dziennym aktualizacja jest już dostępna i zawiera mnóstwo bardzo potrzebnych poprawek błędów.
Ostatnie kilka miesięcy było trudne dla asymetrycznego horroru, ponieważ rozdział 31 przyniósł nowy silnik gry, który powodował mnóstwo problemów dla graczy. Na szczęście aktualizacja 7.7.1 jest już dostępna na wszystkich platformach i ma na celu naprawienie wielu problemów z dźwiękiem, interfejsem użytkownika, mapami i nie tylko w grze. Aktualizacja utoruje także drogę nowemu modyfikatorowi „Chaos Shuffle”, który będzie dostępny od 16 maja
Zobacz pełne informacje o łatce Martwy w świetle dziennym Aktualizacja 7.7.1 poniżej:
Treść
Modyfikatory
- Modyfikator: Losowanie Chaosu rozpoczyna się 16 maja o godzinie 11:00:00 czasu wschodniego.
- Ten modyfikator zawiera również tom wydarzenia, który otwiera się w tym samym czasie.
Aktualizacje korzyści
Ostateczna broń
- Teraz powoduje, że Ocalali w promieniu 32 metrów od szafki krzyczą i pokazują swoją pozycję (było oparte na stanowisku Zabójcy) następnie zyskaj Oślepienie na 30 sekund (jak poprzednio).
Martwy w świetle dziennym Poprawki błędów
Audio
- Naprawiono błąd powodujący problemy z dźwiękiem w podglądzie Mori po obejrzeniu podglądu Koszmaru lub Widma.
- Naprawiono błąd powodujący, że w podglądzie Mori linie głosowe Naughty Bear nakładały się na siebie.
- Naprawiono błąd powodujący, że dźwięki kosmetyczne Nieludzkiego Bruta Łowczyni były zbyt ciche.
Postacie
- Potencjalne rozwiązanie problemu, który powodował gumowanie podczas ruchu.
- Naprawiono błąd powodujący zacinanie się pod koniec kilku interakcji.
- Naprawiono błąd, który umożliwiał przywołanie Victora wcześniej niż 30 sekund po przyczepieniu się do ocalałego.
- Victor świeci teraz na czerwono po powaleniu rannego Ocalałego atakiem Skoku, prawidłowo wskazując, że można go Zmiażdżyć.
- Victor nie może już przyczepiać się do ocalałych dzięki efektowi statusu Wytrzymałość.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Victor nie mógł się poruszać po zmianie na Victora, gdy bot go miażdżył.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że Ocalali nie mogli się wydostać, gdy serwer odrzucił interakcję z hakiem.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Ksenomorf nie był w stanie trafić Ocalałego umieszczającego wieżę atakiem ogonem.
- Naprawiono błąd powodujący, że ogłuszenie paletą nie miało wpływu na Pielęgniarkę.
- Naprawiono błąd powodujący drżenie lewej ręki Ocalałego w stanie powalenia
- Naprawiono błąd, który powodował, że ręka Legionu po Szału podnosiła się w górę przed wejściem w animację samoogłuszenia.
CZYTAJ TAKŻE Książka kucharska Stardew Valley dotyka życia
Gratisy
- Skrzynki z narzędziami teraz prawidłowo tracą ładunek, gdy są używane do ładowania cechy Energia potencjalna.
Interfejs użytkownika
- Naprawiono błąd występujący podczas powrotu do menu głównego z lobby offline „Graj jako zabójca”, powodujący nakładanie się komunikatów dolnego przycisku.
- Naprawiono błąd w samouczku Zabójcy, w wyniku którego dwa komunikaty mogły czasami nakładać się na siebie.
- Naprawiono błąd w Archiwach, przez który menu stawało się niewidoczne po obejrzeniu filmu Wpis do Dziennika.
- Naprawiono błąd powodujący brak imienia Zabójcy w codziennym rytuale „Rytuał polowania”
Środowisko/Mapy
- Naprawiono błąd na mapie Nostromo, w wyniku którego Pielęgniarka mogła mrugnąć i utknąć w kadłubie statku kosmicznego
- Naprawiono błąd, przez który Plaga nie odbijała się prawidłowo od ściany na mapie Raccoon PD
- Naprawiono błąd na Greenville Square, w wyniku którego pułapki można było umieścić pod ziemią obok okna chaty
- Naprawiono błąd na Shattered Square, powodujący jednoczesne pojawianie się obu palet głównego budynku
- Naprawiono błąd w RPD, w wyniku którego ocaleni mogli wylądować na framudze drzwi
- Naprawiono błąd w Szpitalu Lery'ego, w wyniku którego zabójca nie mógł przerwać ocalałemu z jednej strony generatora
- Naprawiono błąd w Autohaven Wreckers, w wyniku którego Victor mógł przeskoczyć blachę w chatce
- Naprawiono błąd na Greenville Square, w wyniku którego nie pojawiała się płytka z podwójną paletą
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że Meg nie była w stanie odczepić Dwighta podczas samouczka ocalałego.
- Naprawiono błąd w Dead Dawg Saloon, w wyniku którego kamera gracza mogła wbić się w skałę
- Naprawiono błąd na Farmach Zimnego Wiatru, powodujący brak plandeki skarbca Krowiego Drzewa
- Naprawiono błąd w Crotus Prenn Asylum, w wyniku którego traper mógł ukryć pułapki na niedźwiedzie w skalistym zboczu wzgórza
- Naprawiono błąd w Orle Wron, w wyniku którego Traper mógł ukryć pułapki na niedźwiedzie w niektórych korzeniach kamiennej altanki
- Naprawiono błąd w Hawkins Laboratory, w wyniku którego niepotrzebne kolizje wpływały na nawigację gracza w pobliżu niektórych zamkniętych drzwi i powodowały powstawanie gumek
- Naprawiono błąd w Hawkins Laboratory, w wyniku którego gracze mogli chować przedmioty w podłodze w pobliżu drzwi do magazynu
- Naprawiono błąd w Haddonfield, w wyniku którego gracze zderzali się z lusterkami samochodów i doświadczali frustrujących problemów z nawigacją
- Naprawiono błąd w Haddonfield powodujący pojawianie się pęknięć po zawaleniu się gry na suficie balkonu jednego z dużych domów
- Naprawiono błąd w szkole podstawowej Midwich, w wyniku którego wzrok zabójcy mógł przenikać do zniszczonej ściany i widzieć poza mapą
- Naprawiono błąd w zachodnim skrzydle Departamentu Policji Raccoon City, w wyniku którego Traper mógł ukryć pułapki na niedźwiedzie w stercie gruzu w bibliotece
- Naprawiono błąd w Departamencie Policji Raccoon City, w wyniku którego gracze mogli wspiąć się na torbę podróżną
- Naprawiono błąd we wschodnim skrzydle Departamentu Policji Raccoon City, w wyniku którego gracze mogli wspiąć się na toalety
- Naprawiono błąd w Przystani Toby, w wyniku którego środkowa konsola komputerowa w głównej bazie pękała wraz z odległością
CZYTAJ TAKŻE Domyślne ustawienie wyświetlania w Hellblade 2 to Ultrawide
Grafika
- Naprawiono błąd powodujący jasne błyski w piwnicy i na ekranie końcowym gry.
Martwy w świetle dziennym Sklep
- Poprawka: karty ofert Auric Cell można teraz całkowicie kliknąć, bez konieczności klikania przycisku przez graczy.
Różne
- Naprawiono błąd, przez który przedmioty i dodatki nie były automatycznie wyposażane po ich wyczerpaniu
14 maja Behavior Interactive poprowadzi transmisję na żywo z okazji ósmej rocznicy powstania gry. Będzie to prezentacja wielu nowych strojów i nagród, które pojawią się w grze w nadchodzących tygodniach.