Nie bawiłem się tak dobrze z patelnią od Left 4 Dead 2.
Nadchodząca łatka do platformówki roguelite Martwe komórki dodaje broń „Panchaku” i równoważy garść innych broni i przedmiotów. Same Panchaku są dokładnie takie, jak brzmią, smażone bóle przymocowane łańcuszkiem i używane jako nunchaku,
Panchaku to śmiercionośna broń z unikalną właściwością krytycznych wrogów, którzy stoją przed graczem. Dzięki temu gracze, którzy znajdą i wyposażą Panchaku, będą mogli uderzać swoich wrogów w zabójczy (i komediowy!) efekt. Gra dodaje również kostium, który wygląda jak „Bobby”, w tym płonąca różowa głowa, która dopełnia wygląd.
Możesz znaleźć listę Martwe komórki pozycja zmienia się tutaj.
IPrzeróbki tem
Minęło trochę czasu od naszego ostatniego większego balansu broni, z pytaniem „Jakie są szkody?” aktualizacja wydana ponad rok temu. Od tego czasu mamy nowe przedmioty i mutacje z aktualizacji „Wszyscy tu są” i „Przełam bank”, a także DLC „Królowa i morze”, więc jest tu i tam kilka nierównowag.
Dlatego wprowadzamy zmiany w 26 broniach i umiejętnościach, aby zrównoważyć pulę przedmiotów.
Dlaczego przywracamy równowagę? Cóż, musimy to zrobić, aby utrzymać element różnorodności – dobry roguelite powinien oferować trudne wybory. Jeśli zamierzasz za każdym razem brać te same 2-3 bronie, szybko się znudzisz – nie chcemy, aby ludzie przetwarzali 90% broni, nawet nie rozważając ich użycia.
Dlatego musimy sprawić, by przedmioty miały ten sam poziom mocy (lub jak najbardziej zbliżony), aby zachęcić graczy do eksploracji i korzystania z większej ilości przedmiotów.
Oto, co proponujemy:
Premie
Hard Light Sword and Pistol: niewielkie wzmocnienie obrażeń miecza i zwiększenie prędkości ataku pistoletu
Rapier Królowej: opóźniony kawałek uderza szybciej
Paszcza Głębin: wzmocnienie prędkości ataku
Wrecking Ball: pierwszy i ostatni atak są szybsze
Leghugger: teraz wskakuje na pobliski cel przed wykonaniem ataku reaktywującego + utrzymuje stan wzrostu w kolejnych wystąpieniach obiektu w biegu
Gilded Yumi: czas ładowania nieznacznie skrócony + teraz niezawodnie trafia krytycznie na Mama Tick (aby być spójnym z Palownikiem)
Killing Deck: wzmocnienie obrażeń przy pierwszych 2 atakach
Hak na rękę: teraz trafia również krytycznie, gdy rzucony wróg trafi inny byt
Tarcza chciwości: może teraz aktywować się raz na wroga co 10 sekund + wzmocnienie obrażeń
Szalony Miecz: mnożnik trafień krytycznych jest teraz odwrotnie proporcjonalny do twojego życia (gdy ma mniej niż 50% maksymalnego życia)
Trójząb Otchłani: niewielkie wzmocnienie obrażeń
Topory odłamkowe: niewielkie wzmocnienie obrażeń
Moc Pollo: teraz wystrzeliwuje 1 jajko więcej + wzmocnienie obrażeń
Łom: teraz zadaje obrażenia krytyczne również bestiom (wybranym ręcznie, myśl „nie humanoidalny, niemechaniczny”)
Błyskawica: teraz trafia krytycznie o jedno tik wcześniej i zadaje obrażenia o 1 tik później
Spiked Shield: wzmocnienie obrażeń krytycznychnerwowość
Smoke Bomb: skalowanie mocno osłabione (było zgodne z tą samą formułą co statystyki)
Hak z hakiem: taki sam jak Bomba dymna
Boy’s Axe: osłabienie obrażeń + nie można rzucić afiksu dodatkowej amunicji + nie można na nie wpływać mutacją amunicji
Tonfy z ostrzami: niewielkie osłabienie mnożnika trafień krytycznych
Szarpiąca Aura: czas odnowienia zaczyna się teraz pod koniec efektu, zamiast zaczynać się w momencie rzucenia
Paszcza Głębin: jej korzeń jest teraz mniej skuteczny na bossach
Crusher: jego spowolnienie jest teraz mniej skuteczne na bossach
Granat Łowcy: nie zapewnia już statystyk
Rapier: osłabienie obrażeń
Sonic Carbine: osłabienie obrażeń
Hokuto’s Bow: rzadziej aktywuje się + premia do obrażeń osłabionaParowy
Nowa Martwe komórki aktualizacja obejmie również duże zmiany w systemie legendarnych przedmiotów, a także dodanie zawartości opartej na innej grze dewelopera Rycerz Dusz.
Źródło