WSTĘP
Zadania Zagubione i znalezione w Martwa wyspa 2 to jedne z bardziej interesujących elementów pobocznych gry, ponieważ skupiają się na jednej postaci i tym, co robiła na katastrofalnych ulicach „Hell-A”. Zaginiony: Nadia nie jest inna.
Oto wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak znaleźć wszystkie cztery cyfry w Missing: Nadia in Martwa wyspa 2.
Więcej przewodników po Dead Island 2:
| 5 najbardziej przydatnych broni, które warto zdobyć wcześnie | Objaśnienie atrybutów postaci | Jak grać w trybie współpracy | Lokalizacja klucza do garażu Curtisa | Lokalizacja bezpiecznego klucza Curtisa | Jak blokować nadchodzące ataki | Curveballs wyjaśnione | Jak zdobyć bezpieczniki | Lokalizacja bezpiecznego klucza Michaela | Kluczowa lokalizacja Obi | Lokalizacja klucza do skrytki oficera | Jak pokonać klauna Butcho | Jak zdobyć wszystkie 8 legendarnych broni | Jak rozpocząć każde zadanie Zagubione i znalezione | Jak szybko podróżować | Mój listonosz był zombie Quest Guide | Przewodnik po zadaniach skrytki Jo na deszczowy dzień | ZMIENIONO Przewodnik po zadaniach | Pijany i nieporządny przewodnik po zadaniach | Zaginiony: Przewodnik po zadaniach Laury | Zaginiony: Przewodnik po zadaniach Davisa | Zaginiony: Greg Quest Guide | Zaginiony: Przewodnik po zadaniach Rainiera | Zaginiony: Pablo Quest Guide | Zaginiony: Steve Quest Guide |
Zaginiony: opis przejścia Nadii
Aby uzyskać dostęp do zadań Zaginionych, musisz je przejść Martwa wyspa 2dopóki nie odkręcisz z powrotem wody w hotelu Sterling przy Ocean Avenue pod koniec głównej misji zatytułowanej „Plumbing the Depths”. Po ukończeniu będziesz mieć dostęp do tablicy „Zaginionych” hotelowej kryjówki, która zawiera listę osób, które przeszły na MIA. Wejdź w interakcję z papierem na tablicy zatytułowanym „Zaginiony: Pablo”, aby rozpocząć zadanie.
Podnieś arkusz prośby, a dowiesz się, że Nadia została ugryziona i zamknęła się w metrze. Szybka podróż do dzielnicy Metro, a następnie udaj się do miejsca zaznaczonego na poniższej mapie:
Po dotarciu na miejsce otrzymasz zadanie odnalezienia jakiegokolwiek śladu Nadii. Na północnej ścianie znajdziesz notatkę, która mówi, że zostawiła cztery cyfry do zamka szyfrowego, który trzyma ją zamkniętą w metrze. Odwróć się, a pierwszą cyfrę znajdziesz na ścianie na końcu korytarza.
Następna cyfra znajduje się w otwartej przestrzeni na suficie wagonu na środku torów. Wskocz do pociągu i spójrz w górę. Zbadaj cyfrę.
Stamtąd skieruj się na południe i wejdź do ciasnych korytarzy i idź na wschód, gdzie znajdziesz trzecią cyfrę napisaną na filarze wystającym ze ściany. Zbadaj to.
Ostatnia cyfra znajduje się na metalowym urządzeniu w dużym pokoju na południowym wschodzie. Gdy wejdziesz do pokoju, uważaj na liczne wybuchy, które będą czekać na ciebie za każdym rogiem w środku. Sprawdź numer, a następnie wróć do pokoju, w którym zamknęła się Nadia.
Kiedy wrócisz do Nadii, przekonasz się, że zmieniła się w wariant zombie Screamera. Pozbądź się jej, a także wszystkich pobliskich zombie, które przyciągnęły jej krzyki. Po załatwieniu wszystkich, przeszukaj pokój, w którym przebywała Nadia, w poszukiwaniu dwóch dokumentów: jednego zatytułowanego „Słuchanie wezwania” i drugiego zatytułowanego „Dziękuję”. W pomieszczeniu znajdziesz także skrytkę Nadii. Otwórz go, by znaleźć broń wysokiego poziomu, a gdy to zrobisz, misja zostanie zakończona.