Pieśń to nadchodząca gra przygodowa z gatunku horror od początkującego twórcy gier, Brass Token. Gra została wydana przez Prime Matter i została częściowo sfinansowana przez Canada Media Fund. W niedawnym wywiadzie dla GamesBeat, dyrektor generalny Brass Token, Mike Skupa, trochę o tym mówił Pieśń i co zainspirowało go do stworzenia tej gry w ten sposób.
W tym horrorze z perspektywy trzeciej osoby kobieta o imieniu Jess Briar postanowiła odwiedzić Duchowe Odosobnienie Pryzmatycznej Nauki po tym, jak wystarczająco długo radziła sobie z traumą. Rekolekcje o już podejrzanej nazwie znajdują się na odległej wyspie. Goście rekolekcji są bardzo przyjaźni, nie mają dostępu do telefonów i wszyscy noszą ten sam duchowy strój. Pewnej nocy, w geometrycznej strukturze, grupa bierze udział w rytuale, który idzie strasznie źle. Starożytne, a nawet piękne stworzenia nawiedzają teraz mieszkańców wyspy, doprowadzając ich do szaleństwa. Sprawdź zwiastun historii Pieśń poniżej.
Większość sprowadzała się do wielkości zespołu i jego umiejętności. Początkowo Skupa mówi, że inspiracja była tak prosta, jak „co by się stało, gdybyś miał duchowe przebudzenie i okazało się, że jest to bardziej przerażające doświadczenie niż pozytywne”. To trochę jak pytanie, na które już wiele razy udzielono odpowiedzi, ale to nie znaczy, że nie jest dobre. Horror polega na badaniu naszych lęków, więc interesujące jest to, że poszukiwanie oświecenia, które skutkuje formą kosmicznego horroru, jest znanym tematem. Skupa kontynuował, twierdząc, że odległa wyspa, ograniczona technologia i pasujące stroje ogromnie pomogły jego zespołowi i wpłynęły na wybór tej historii.
Skupa wspomniał o chęci stworzenia całkowicie oryginalnej historii z oryginalnymi potworami pomimo znanych motywów. Choć fabuła to kosmiczny horror, potwory nie są oparte na tradycji Lovecrafta. Zamiast tego, jak mówi Skupa, „zespół artystyczny wziął symbole, takie jak święta geometria lub mandale, i stworzył stworzenia z tych kształtów”. Celem jest stworzenie psychodelicznych potworów, które można by uznać za piękne, jeśli nie za wzbudzające podziw. Chce stworzyć horror bez szorstkości i niepokojącego uczucia, na które nie ustępuje większość horrorów. Zamiast tego skupiono się na tworzeniu „nieziemskiego cudu” i tajemnicy przerywanej niepokojącymi momentami grozy. Potwory wyglądają interesująco, nawet jeśli istnieją zastrzeżenia co do tworzenia ładnych potworów. To może być zwycięska kombinacja. Na przykład przypomina nam trochę film Unicestwienie z pięknym, ale zabójczym otoczeniem.
W wywiadzie wzięła udział także aktorka, która gra główną bohaterkę, Siobhan Williams. Nazwała grę horrorem new age, ponieważ zbliża się do tematów rekolekcji new age z humorem „językiem w policzek”. Może pasujące duchowe piżamy? Williams wspomina również, że Jess cierpi na ataki paniki i jest to kolejny oryginalny aspekt gry. Być może. Należy jednak wspomnieć, że paski zdrowia psychicznego są powszechne w kosmicznych horrorach. Ciekawie będzie zobaczyć, jak te ataki paniki pojawią się, gdy gra wyjdzie.
Założenie może nie być tak oryginalne i ekscytujące, jak im się wydaje, ale jak na pierwszą grę wygląda naprawdę dobrze. Historia jest wystarczająco znajoma, aby zwabić fanów, więc miejmy nadzieję, że jest wystarczająco zabawna, aby ich zatrzymać.
Źródło