Dwa tygodnie temu pojawiło się trochę kontrowersji wokół wydania Gotham Knights – początkowo przeznaczonego do wydania na konsole poprzedniej generacji, a fani konsol obecnej generacji wpadli w zakłopotanie, gdy wykluczono ich z tajwańskiej listy.
Od 10 maja potwierdzono, że gra będzie dostępna tylko na konsolach obecnej generacji – a nie na konsolach poprzedniej generacji. Ruch wyjaśniony przez personel Warner Bros, Fleur Marty (producent wykonawczy) Geoffa Elleneora (reżysera gry) i Patricka Reddinga (Holesinteeth) (dyrektor kreatywny) podczas QandA:
P: Dlaczego wersje gry na PS4 i X-Box One zostały anulowane?
A: Kwiat „Flaoua” Marty – Rozważając skalę i zakres Gotham Knights, musieliśmy ustalić priorytety i skoncentrować nasze wysiłki, aby dostarczyć grę na satysfakcjonującym poziomie jakości dla obecnej generacji. Całkowicie rozumiemy, że jest to denerwujące dla graczy, którzy nie posiadają jeszcze konsoli obecnej generacji, i wierzcie mi, że tak naprawdę nie podjęliśmy tej decyzji pochopnie, ale ostatecznie chcieliśmy skupić się na dostarczeniu gry, którą jesteśmy naprawdę dumny.
QandA trwało, a fani zadawali więcej pytań. Podobnie jak w przypadku większości gier RPG, jedyną rzeczą, która często jest na ustach oczekujących fanów, jest poziom interaktywności:
P: Jak żywy jest otwarty świat pod względem cywilów, pogody, ruchu ulicznego, przestępstw, interakcji z NPC, budynków, do których można wejść itp.?
Odp.: dziurawe zęby! — Wszystko, o czym mowa w tym pytaniu, jest do pewnego stopnia obecne w naszym Gotham City. Każda dzielnica Gotham ma odrębną mieszankę mieszkańców. Ponieważ gracz wyjdzie na ulice tylko w nocy, niektóre dzielnice mają bardziej cywilne życie nocne, inne są bardziej przemysłowe i ponure. Ale spotkasz Gotamitów ze wszystkich środowisk i na pewno będą mieli opinie o tobie i twoich działaniach strażniczych. Ruch pojazdów różnego rodzaju, piesi wjeżdżający i wyjeżdżający ze stacji kolejowych, pracownicy miejscy na nocnej zmianie. Pogoda zmienia się z nocy na noc, pozostając wierna klimacie Gotham. Gracze będą mogli wejść do różnych budynków, zwykle dlatego, że trwają nielegalne zajęcia po godzinach. A przestępczość jest wszędzie, zarówno drobna, jak i poważna.
To, co jest całkiem fajne w Gotham Knights, to to, że nie będziesz zmuszony grać postacią na sekwencję. W całą grę można grać za pomocą wybranej postaci.
P: Czy można przejść całą grę tą samą postacią, czy też fabuła będzie wymagać grania każdą z nich w różnych częściach? Czy niektóre misje zmuszą nas do wcielenia się w konkretne postacie?
A: Otworowe – Możesz przejść całą grę dowolną postacią. Nie ma misji, które zmuszają cię do zmiany postaci – choć jest treść fabularna i kilka działań pobocznych, które są specyficzne dla bohatera.
W miarę trwania QandA fani zadawali coraz więcej pytań. Jest dość długi, więc przejrzyj transkrypcję według własnego uznania.
P: Co sprawiło, że zdecydowałeś się odróżnić tę grę od serii Arkham?
Odp.: dziurawe zęby! – Bogata mitologia do samego uniwersum Batmana. Chcieliśmy móc interpretować i dostosowywać postacie – to jest zarówno galeria bohaterów, jak i ich łotrzyków – w nowy sposób, który wspierałby nowe doświadczenia graczy i postępy. Chcieliśmy mieć możliwość napisania historii tych postaci z oryginalną historią bez wiązania się z konkretną ciągłością lub zestawem funkcji.
P: Czy można przejść całą grę tą samą postacią, czy też fabuła będzie wymagać grania każdą z nich w różnych częściach? Czy niektóre misje zmuszą nas do wcielenia się w konkretne postacie?
A: Otworowe – Możesz przejść całą grę dowolną postacią. Nie ma misji, które zmuszają cię do zmiany postaci – choć jest treść fabularna i kilka działań pobocznych, które są specyficzne dla bohatera.
P: Czy wszystkie postacie mają możliwość wykonywania ataków z ukrycia? (Pytacie w odniesieniu do czerwonego kaptura, czy może dodać tłumiki do swoich broni?)
I zastanawiam się, czy możemy określić różne drzewa walki? Jak na przykład Redhood, czy możemy wybrać bardziej walkę wręcz, czy to tylko broń?
O: Geoff.Ellenor — Tłumiki: nie (przepraszam). Pistolety są głośne w walce, chociaż nadal możesz używać pocisków na średnim dystansie jako „odwracania uwagi”, ponieważ dźwięk nowoczesnych pistoletów nie dociera tak daleko, jak zwykła broń. Wszyscy Rycerze mają jednak możliwość eliminowania z ukrycia
Czerwony Kaptur zawsze używa broni do ataków dystansowych i używa rąk i stóp do wielu uderzeń z pistoletu do ataków wręcz. Drzewo umiejętności każdego bohatera dodaje nowe ruchy i poprawia statystyki, więc zamiast opcji gry w „tryb gołych rąk” zamiast używania broni, projekt umiejętności koncentruje się na odblokowywaniu/dodawaniu nowych ruchów. W przypadku, gdy zdecydowałeś się zainwestować w drzewko umiejętności na wczesnym etapie, wybierasz między odblokowaniami, które odzwierciedlają sposób, w jaki chcesz grać. Na przykład lubię używać umiejętności chwytania i rzucania Red Hooda, więc odblokuję je na początku drzewa, podczas gdy gracz, który chce dużo strzelać, może włożyć więcej energii w odblokowanie większej liczby premii do obrażeń dystansowych. Chodzi o to, jak chcesz wyrazić siebie w walce.
RE: drzewa… Istnieją trzy drzewka umiejętności na bohatera, a także drzewo rycerstwa, które odblokujesz później, a zdolności rozpędu to zupełnie inna sprawa… więc to, gdzie umieszczasz swoje punkty umiejętności i jakie wyzwania wykonujesz, aby uzyskać zdolności rozpędu, naprawdę się zmieni jak grasz, zwłaszcza na początku.
P: Czy losowe przestępstwa są całkowicie dynamiczne? Na przykład, jeśli nie pójdziemy uratować kogoś, kto zostanie napadnięty, czy możemy wrócić 2 godziny później, a jego wciąż czekają na ratunek, czy będziemy mogli ponieść konsekwencje naszych wyborów, stworzyć odczucie realizmu i pilności, jak komiksy i filmy ?
Odp.: dziurawe zęby! – To zależy od przestępstwa. Niektóre losowe przestępstwa oportunistyczne będą się utrzymywać, chyba że gracz podejmie interwencję. Większość większych, bardziej zaplanowanych przestępstw ma stan porażki, jeśli gracz wycofa się po zaangażowaniu. I oczywiście, gdy gracz wróci do Dzwonnicy i zakończy nocny patrol, tych zbrodni nie będzie już następnej nocy.
P: Dlaczego Nightwing ma szybowiec Fortnite?
Odp.: dziurawe zęby! – „Latający trapez” został zainspirowany kilkoma pomysłami:
Po pierwsze, niektóre z klasycznych zagadnień z solowej książki Nightwinga, w których rozwija swoje ruchy aerialistyczne za pomocą szybowców z napędem odrzutowym.
Po drugie, podobał nam się jego zabójczy kąt, patrzący na różne drony z arsenału Batmana i kalkulujący, że może po prostu ujść na sucho, zwisając z jednego z mniejszych modeli i nadal być w stanie utrzymać lub nabierać wysokości.
Został zaprojektowany tak, aby był nieco improwizowany i zależny od jego ekstremalnego atletyki, który pasuje do podejścia Nightwinga do wszystkiego.
Latanie na nim ma zupełnie inny charakter niż latanie w pelerynie Batgirl i naprawdę dobrze łączy się z jego większymi ruchami parkour i skoku, a także z grapplingiem.
P: Jakie były twoje myśli lub inspiracje, gdy uznałeś mistyczny skok Czerwonego Kaptura za jego umiejętność przemierzania? Aby nie krytykować jego włączenia, wiem, że Jason prawdopodobnie ma największy związek ze sztukami mistycznymi niż pozostałe trzy. Po prostu zaskoczył wielu ludzi.
Odp.: dziurawe zęby! – W przypadku każdego z czterech bohaterów szukaliśmy motywu łączącego ich bohaterską ewolucję, aby połączyć nowe umiejętności, które odblokują w drodze do rycerstwa.
W przypadku Czerwonego Kapturka przyjrzeliśmy się kilku przykładom tradycji związanych z jego zmartwychwstaniem w Dole Łazarza i późniejszym uwarunkowaniem. Naprawdę podobał nam się pomysł, że kiedy Jason zaczyna mierzyć się z traumą umierania i powrotu, zaczyna być w stanie wykorzystać utracone umiejętności. W ten sam sposób, w jaki próbował zmienić się z antybohatera na bohatera, zachowując jednocześnie swoje mocne strony, odkrywa, że może kierować te mistyczne talenty w sposób, który uważa za znajomy: poprzez swoją fizyczność, sposób poruszania się, ale także sposób walki. a nawet jak używa swojej broni. Zobaczymy, że Mistyczny Skok jest tylko jednym z przejawów tych mocy.
P: Ale z całą powagą, jeśli chodzi o przemierzanie, w jaki sposób sprawiliście, że każdy Rycerz czuł się wyraźnie inny w sposobie, w jaki przemierza dachy i alejki Gotham?
O: Geoff.Ellenor – Zabawne pytanie…. Zasadniczo chcieliśmy mieć inny „rytm” i podstawowe mechaniczne odczucie dla każdego rycerza, więc zrobiliśmy rzeczy, o których wiedzieliśmy, że mają zupełnie inny efekt. Batgirl szybuje w najbardziej „batmanowski” sposób w porównaniu z innymi bohaterami, ma pewną prędkość i klimat, ale zawsze „grasz z wiatrem”, na przykład prędkość kontroluje, jak szybko możesz wrócić do góry, a schodzenie przyspiesza ty… ma to pewne wrażenie, gdy polujesz na przestępstwa. Szybowiec Nightwinga jest inny, ponieważ jest maszyną i można go ustawić pod kątem, aby wspinać się i wokół wysokich budynków, a także szybować. Teleport Robina jest prawie bardziej „wskakiwanie w określone miejsce”, gdy zbliżasz się do przestępstwa i możesz się zmienić kierunek teleportera-celu dość szybko… A Red Hood po prostu… skacze w powietrzu, w zasadzie, więc gra w grę platformową, w której może wymyślić platformę, gdy naciśniesz spust, i wydaje się, że jest to szybkie, ale jest najbliżej uczucie parkour, które masz, gdy biegasz i skaczesz na dachach. Jego postać jest najbardziej „egzotyczna”, ale nasz Czerwony Kapturek jest naprawdę powiązany z tym, przez co musiał przejść, przetrwał po zabiciu i sprowadzeniu z powrotem, a jego przejście to odzwierciedla.
TLDR: wszystkie są naprawdę inne w odczuciu i dopóki nie zagrasz nimi przez chwilę, trudno jest docenić, jak bardzo zmienia to sposób, w jaki poruszasz się po Gotham.
P: Czy istnieje mechanizm kontrataku? Kiedy czerwony kaptur walczy z gladiatorem ze szponu, wygląda na to, że nadchodzi kilka niemożliwych do zablokowania ataków, ale czy możesz skontrować lub zablokować
O: Geoff.Ellenor – Tak więc robimy kontr, ale (jak zauważyłeś) nie jest to coś w rodzaju „szybkiego wydarzenia”. Nasz system walki ma regularne i „pancerne”…