Blizzard chce, aby gracze „wrócili do ciemności”.
Diablo 4 było jednym z niespodzianek, które pojawiły się w zeszły weekend w Xbox i Bethesda Games Showcase, a teraz zespół Blizzarda podzielił się dalszymi spostrzeżeniami na temat nadchodzącego ARPG. W niedawnym wywiadzie dla Gamespot, dyrektor gry Joe Shely i dyrektor generalny serii Diablo Rod Fergusson udzielili nieco więcej informacji na temat różnych aspektów Diablo 4, przy czym Shely opisała mroczną akcję kolejnej części gry. Diablo serial jako „list miłosny” do fanów gry.
W wywiadzie Shely rozwija koncepcję ciemniejszych wibracji, które fani mogli zobaczyć w ujawnionym zwiastunie, będących siłą napędową w tworzeniu Diablo 4, wyjaśniając, że zespół „naprawdę skupił się na temacie powrotu do ciemności”. Oprócz omówienia większego poziomu wyborów, których gracze mogą się spodziewać, jeśli chodzi o klasy postaci, reżyser gry wyjaśnił również kilka szczegółów na temat Diablo 4′ główna kampania.
Według Shely, kampania w grze trwa około 35 godzin i będzie otwarta na wybory graczy jako nieliniowa fabuła. Z Diablo 4 mając otwarty świat w projektowaniu, główna narracja jest dostępna dla graczy, którzy mogą podnosić i upuszczać według własnego uznania. Wydaje się jednak, że kampania została zaprojektowana z wielką miłością do Diablo fani.
Możesz podróżować w dowolne miejsce na świecie, decydować o tym, co chcesz robić, czy chcesz kontynuować kampanię, która jest 35-godzinnym doświadczeniem, które jest po prostu pełne historii i postaci, które są naprawdę ludzkie i możesz naprawdę połączyć się na poziomie emocjonalnym. Ciężko pracowaliśmy nad kampanią w Diablo 4 i jesteśmy naprawdę dumni z tego, jak się rozwija.
Jo Shely, dyrektor gry, Diablo 4
Diablo 4 planowane jest na 2023 r., chociaż na razie nie ma potwierdzonego okna wydania. Gra będzie dostępna na Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4 i PC.
Źródło