Podczas rozwijania historii w Dogmat smoka 2losowo odblokujesz zadanie ’Cień Powstającego’ podczas spaceru po stolicy Vernworth. Początkowo nie jest jasne, co dokładnie musisz zrobić ani jak masz to zrobić. Nawet jeśli zauważysz w oddali czającą się postać, która podąża za tobą, tak naprawdę nie jest oczywiste, jak ją złapać i co masz zrobić z zakapturzoną postacią. Jeśli się zgubiłeś, przeprowadzimy Cię przez to zaskakująco proste zadanie i pokażemy, jak je ukończyć.
Cień Powstańców | Przewodnik po misjach
Po przybyciu Vernwortha podczas głównego wątku fabularnego rozpoczniesz serię zadań Rycerz Kapitan Brant. Zadania te odblokujesz spotykając Branta w tawernie i rozmawiając z nim nocą. Po ukończeniu niektórych z tych zadań „Cień Powstającego’ rozpocznie się losowo podczas spaceru po Vernworth.
- Jak zacząć:
- Ukończ co najmniej jedno zadanie dla Branta następnie rozpocznij zwiedzanie Vernworth. Często w nocy (lub późnym wieczorem) osoba w kapturze zacznie Cię śledzić.
- Poszukiwanie ’Cień Powstającego’ rozpocznie się automatycznie bez Twojego udziału.
CZYTAJ TAKŻE Unicorn Overlord: jak i kiedy promować swoje jednostki
Zadanie to polega na schwytaniu Twojego cienia i odkryciu, kim on jest. To jest trudniejsze, niż się wydaje. Od tego momentu postać ta będzie stale podążać za tobą po Vernworth i szpiegować cię — wykrycie go może być zaskakująco trudne.
Jeśli nie możesz dostrzec szpiega, spróbuj biegać losowo lub po okręgu, często cofając się i zawracając. Kontynuuj tę czynność w Dzielnicy Kupieckiej, aż zauważysz Sprint NPC tak szybko, jak to możliwe, z dala od ciebie. Ten biegający NPC to wrogi szpieg.
- Jak złapać szpiega:
- Gdy zobaczysz szpiega, goń go po mieście. Pojawi się tylko w Vernworth i zwykle można go widywać nocą.
- Ścigaj go i wciśnij przycisk chwytania [RT / R2] stawić czoła szpiegowi i go przytrzymać.
- Aby to zrobić, musisz się zbliżyć. Jeśli jesteś zbyt wolny, usuń zbroję i sprzęt, aż będziesz mieć Średni ciężar ładunku.
CZYTAJ TAKŻE Zwiastun Alone in the Dark Into The Madness przedstawia nowe szczegóły
Po złapaniu szpiega poproszą Cię o wypuszczenie. Nie pozwól im odejść – zrobią to atak. Zadaj wystarczające obrażenia, a Kapitan Rycerz Brant automatycznie pojawi się z pomocą. Zabierze szpiega do głównej wartowni niedaleko północnego wejścia.
Porozmawiaj ponownie z Brantem, a dowiesz się, że na zakończenie przesłuchania musisz poczekać kilka dni. Czekać 7 dni dopóki szpieg nie zniknie z pokoju Branta. Aby ukończyć zadanie, musisz to zrobić zgłoś się nocą do Branta w tawernie zamiast w swoim biurze. Na jego liście zadań pojawi się nowe zadanie głównego wątku fabularnego — zapytaj o wrogiego szpiega, aby poznać prawdę o pochodzeniu agenta. Wykonanie tej czynności zakończy zadanie i zapewni ci nagrodę.
- Nagroda: 4000 g + 1000 PD
CZYTAJ TAKŻE Dragon’s Dogma 2: Jak wcześnie zdobyć EXP
Technicznie rzecz biorąc, to zadanie wlicza się do zadań głównego wątku fabularnego Dragon’s Dogma 2 — ale jego ukończenie jest całkowicie opcjonalne i można je pominąć. Nie uda ci się to zadanie, jeśli ukończysz koronacja wydarzenie przed ukończeniem tego zadania.
Powiązany