To najbardziej heavy metalowy Doom, jaki kiedykolwiek powstał.
Doom: Mroczne wieki nie będzie trybu wieloosobowego, ale uważamy, że zgodzicie się, że nagroda za to jest w sam raz.
Jak donosi Eurogamer, producent wykonawczy id Marty Stratton i reżyser gry Hugo Martin ujawnili to w niedawnych pytaniach i odpowiedziach. Stratton powiedział tak:
„Podjęliśmy tę decyzję wcześnie, więc mogliśmy naprawdę zaangażować się w kampanię. To nasza największa, najbardziej ekspansywna i najbardziej epicka kampania w historii i jesteśmy naprawdę zadowoleni z tej decyzji. Wspaniale było mieć zespół skupiony tylko na dopracowaniu i ukończeniu kampanii”.
Teraz rozumiemy, dlaczego mogłeś być rozczarowany oświadczeniem Strattona. Chociaż to, co widzieliśmy w Xbox Developer Direct, wyglądało zabawnie, wielu fanów zdecydowanie miało nadzieję, że id skorzysta z bycia pod władzą Microsoftu, aby uzyskać porządny dostęp do Internetu.
Ale wtedy Martin wtrącił coś takiego:
„Dlatego mogliśmy umieścić smoka i Atlana. To znaczy, to są rzeczy, które chcieliśmy zrobić w grze w przypadku, na przykład, wielu gier, ale nie mogliśmy, ponieważ mieliśmy komponent dla wielu graczy – który chcieliśmy bardzo mi się podobało – ale tak naprawdę miało to skupić się na kampanii dla jednego gracza i po prostu zapewnić graczom wyższy poziom wrażeń”.
Dla tych, którzy to przegapili, udostępniłem dłuższe zapowiedzi cybernetycznego smoka, na którym Twój Zabójca Zagłady unosi się w powietrzu. Ten smok jest uzbrojony we własne działo Gatlinga i oferuje pewne obietnice Los– tematyczne walki powietrzne w powietrzu.
Następnie przyjrzeliśmy się lepiej Atlanowi, gigantycznemu mechowi, którym będzie mógł jeździć i używać Doomslayer, Pacyfik styl. Niestety Atlan nie otrzymuje żadnej wymyślnej broni Power Ranger, takiej jak gigantyczny miecz czy bączki. Zamiast tego, w taki sam sposób, w jaki zawodnik karate Kazuya Ryūzaki walczy swoim mechem z czasów Super Robot War z lat 70., Daimosem, Doomslayer użyje gołych pięści do walki z innymi potężnymi demonami.
Zapewniłem też fanów, że cybersmok i mech nie będą pojawiać się w małych fragmentach rozgrywki, ale będziecie często z nich korzystać przez całą grę. Z tym zapewnieniem wiążą się pewne obawy, czy uda mi się przeżyć te satysfakcjonujące doświadczenia, jak np Walka Asów Lub Upadek Tytana.
Ale oczywiście id jest znani jako mistrzowie dopracowanej rozgrywki. Wszelkie dyskusje na temat najlepszego i najgorszego Los naprawdę krążą wokół bardzo wysokiego poziomu dobrze ocenianych gier. Nowoczesny zespół id dostarczył fanom niesamowitych emocji Los I Wieczny Zagładawięc nie możemy się doczekać, aby wziąć wszystko Doom: Mroczne wieki wejść i sami decydować.