Zdobądź dużą zniżkę na ulepszenie, rozwiązując tę dziwną łamigłówkę z latarnią morską.
Na początku Dragon Age: Strażnik Zasłony odblokujesz obszar centrum o nazwie Latarnia Morska. W tej pływającej części zaciemnienia twoja drużyna będzie odpoczywać pomiędzy zadaniami — a bardzo oczywistą łamigłówkę należy znaleźć na bardzo wczesnym etapie gry. Znajdziesz go w centrum, które staje się dostępne za pomocą „Cienie starożytnego Arlathanu” poszukiwanie. To jest po prologu, gdzie Varric konfrontuje się Solasa.
Jeśli chcesz rozwiązać tę szybką łamigłówkę, zdobędziesz Wycieczka nostalgiczna osiągnięcie/trofeum — ale rozwiązanie zagadki będzie możliwe dopiero w dalszej części gry. Posągi, które możesz obrócić, są dostępne od razu na początku, ale późniejsze etapy układanki wymagają większej liczby elementów w centrum. Poniżej wyjaśnimy wszystko, co musisz zrobić.
Przewodnik po zagadkach związanych z latarnią morską
Na początku Latarnia morska W obszarze centrum znajdziesz dziwne posągi, które możesz obracać. Tam są w sumie sześć posągów w centrum Latarnia Morska — i jest tam ukryta łamigłówka, którą możesz rozwiązać, obracając je. Ta zagadka składa się z dwóch głównych etapów i nie można jej w pełni rozwiązać aż do pewnego momentu Rozdział 8. Po tym momencie wróć do łamigłówki, aby ją ukończyć.
20 legendarnych gier, do których warto wrócić w 2024 r
Gameranx
462 tys. wyświetleń • 3 dni temu
10 najlepszych NOWYCH gier listopada 2024 r
Gameranx
734 tys. wyświetleń • 2 dni temu
- Aby rozwiązać pierwszy etap układanki, musisz znaleźć wszystkie trzy zestawy posągów w centrum latarni morskiej. Obróć dźwignię tak, aby każdy zestaw posągów był skierowany ku sobie.
- Zestaw statuetek nr 1: Nad drzwiami prowadzącymi na zewnątrz latarni morskiej. Wejdź po krętych schodach do altanki na drugim piętrze. Obróć te posągi tak, aby były skierowane do siebie. Przykład: Obróć lewy posąg tak, aby był skierowany w prawo, a prawy posąg obróć tak, aby był skierowany w lewo.
- Zestaw posągów nr 2: Po lewej stronie piasty znajdują się dwie pływające konstrukcje. Zajrzyj za każdy z nich i przesuń oba posągi tak, aby były naprzeciw siebie.
- Zestaw posągów nr 3: Ostatni zestaw znajduje się po prawej stronie. Zrób to samo z tymi posągami – obróć dźwignię tak, aby były zwrócone twarzą do siebie. Prawy posąg znajduje się po prawej stronie tylnego budynku. Naprzeciwko znajdują się zakrzywione schody w pobliżu pierwszego zestawu posągów.
Wykorzystaj wszystkie posągi, aby ukończyć pierwszy etap układanki. Jak wspomniano powyżej, w tej zagadce jest coś więcej — musisz także się ruszać Ogniki. Wisps pojawią się tylko w Rozdział 8 po rozpoczęciu określonego zadania. Po zrekrutowaniu Emmricha (I Taash) będziesz w stanie ukończyć tę zagadkę.
- Na tym etapie musisz to zrobić zbierz dwa pływające pasma i przenieś je do zamkniętych drzwi Lighthouse Music Room. To jest pokój oznaczony „Pokój Muzyczny”przez lewe drzwi wewnątrz głównego budynku centrum.
- Wiślak nr 1: Znajduje się w pokoju muzycznym. Z komory głównej przejdź lewym korytarzem, aby dotrzeć do tego pomieszczenia. Dotknij ognika i podejdź do jednego z dwóch pustych cokołów niedaleko zamkniętych drzwi.
- Wicher nr 2: Drugi Wisp pojawia się w altanie z pierwszym zestawem posągów. Wyjdź z wewnętrznego węzła i wejdź po schodach po lewej/prawej stronie, aby dotrzeć na balkon na drugim piętrze z tym ogniem.
Przejdź przez portal, który się otworzy, aby dotrzeć do dziwnego pomieszczenia w latarni morskiej. W środku znajdziesz stos zasobów i wpis do kodeksu — użyj niebieskiego kryształu na balkonie, aby to zrobić przywróć Astrolabium i zdobądź premię.
- Premia Astrolabium: Za przywrócenie Astrolabium otrzymasz: rabat na wszystkie ulepszenia warsztatu.
Ciesz się nagrodą i nie zapomnij użyć trzeci kosmyk na zamkniętych drzwiach za niebieskim portalem. Chociaż nagroda nie jest zbyt dobra, zapewnia ci „Wycieczka nostalgiczna' osiągnięcia/trofeum i ukończy zagadkę, która dręczyła nas od samego początku gry.