Pojawiły się nowe szczegóły dotyczące poziomów trudności w nadchodzącej grze RPG Dragon Age: Straż Zasłony. Gracze szukający wyzwań mogą cieszyć się Nightmare Mode, ale jedno słowo ostrzeżenia: tego trybu nie można wyłączyć po rozpoczęciu rozgrywki. Inne poziomy trudności można zmienić w dowolnym momencie.
Ponadto tryb Storyteller gry sprawi, że gracze bardziej zainteresowani lore będą mieli mniej trudności w walce. Będzie również możliwe wyłączenie śmierci postaci za pomocą opcji Unbound, co pozwoli graczom w pełni dostosować swoje wrażenia z gry. Obejmuje to pomoc w celowaniu i sposób na zmianę obrażeń, jakie mogą zadać wrogowie.
PRZECZYTAJ TAKŻE Avowed otrzymuje nowy zwiastun fabularny, ale nie ma daty premiery
Na początku tego miesiąca BioWare podało oficjalną oś czasu serii. Dragon Age: Straż Zasłony odbędzie się dziesięć lat później Dragon Age: Inkwizycja i 22 lata po bitwie pod Ostagarem, czyli początku Dragon Age: Początki.
David Gaider, twórca serii, nie szczędził pochwał dla nadchodzącej części.
„Widzimy jakąś historię, a jej ton wydaje się o wiele mroczniejszy i bardziej Era Smoka. Jak powiedziałem, zwiastuny często należy traktować z przymrużeniem oka, a moim zdaniem wielu fanów jest ulżonych. Co jest świetne. Środowisko wygląda niesamowicie, kropka. Widzieć rozrost Minratusu – wow. Chciałbym, żebyśmy mogli zrobić to samo dla Kirkwall lub nawet Val Royeaux. Absolutnie wspaniałe, sprzedaje szerokość i ton, taka świetna robota.”
PRZECZYTAJ TAKŻE MW3 i Warzone: Jak odblokować JAK Scimitar
W nadchodzącej grze gracze będą mogli przyłączyć się do jednej z sześciu frakcji, które ukształtują ich doświadczenie rozgrywki. Każdy towarzysz będzie również należał do określonej frakcji.
Dragon Age: Straż Zasłony zostanie wydany na PC i Xbox Series X/S tej jesieni. Dokładna data wydania nie została potwierdzona.
Powiązany