W nowym wywiadzie dla Game Informer, Dragon Age: Straż Zasłony Twórcy żartują, że towarzysze w nadchodzącej grze będą „najbardziej dopracowanymi i złożonymi towarzyszami” w całej serii.
„Są skomplikowane, mają skomplikowane problemy i to jest interesujące” – powiedziała dyrektor gry Corinne Busche.
„Choć uwielbiam towarzyszy i podróże, w które z nimi wyruszyłam w przeszłości, Era Smoka tytuły – wcześniej miałem wrażenie, że towarzysze wyruszają na przygodę ze mną, głównym bohaterem, czy to Bohaterem Fereldenu, czy Hawke’em, jakkolwiek to nazwiesz” – kontynuował Busche.
PRZECZYTAJ TAKŻE Final Fantasy XIV może dodać 24-osobowe Savage Raids, mówi reżyser
„Ale w [Veilguard]pod wieloma względami towarzysze są tak rozbudowani, że czuję się, jakbym wyruszała z nimi w podróż. Odkrywam, jak myślą i czują; pomagam im przezwyciężać problemy. Pracujemy nad ich unikalnymi łukami charakteru. Czuję się jak moi drodzy przyjaciele i absolutnie ich uwielbiam.”
BioWare niedawno podało oficjalną oś czasu serii. Dragon Age: Straż Zasłony odbędzie się dziesięć lat później Dragon Age: Inkwizycja i 22 lata po bitwie pod Ostagarem, czyli początku Dragon Age: Początki. Inkwizytor z poprzedniego tytułu powróci w nadchodzącej grze, a gracze będą mogli dostosować jego wygląd.
PRZECZYTAJ TAKŻE Counter-Strike świętuje swoje 25-lecie
Niedawno ujawniono, że nadchodząca gra RPG będzie miała wiele poziomów trudności, w tym tryb Storyteller i tryb Nightmare, z których tego drugiego nie można przełączać, jeśli wybrano go na początku gry
Dragon Age: Straż Zasłony zostanie wydany na PC i Xbox Series X/S tej jesieni. Dokładna data wydania nie została potwierdzona.
Powiązany