Zdobądź najlepszy sprzęt i potężne powołania podczas tej krótkiej wycieczki na Wyspę Wulkaniczną.
Spis treści[Hide][Show]
The Wyspa Wulkaniczna to trzecia i ostatnia główna lokacja na mapie w Dogmat smoka 2 — i nie ma powodu, dla którego nie mógłbyś tam pojechać tak wcześnie, jak to możliwe. Zwykle ta zastraszająca wyspa jest dostępna dopiero po ukończeniu głównej historii i dotarciu do narodu Battahl. Ale możesz złamać zasady i uzyskać dostęp Battahl i Wyspę Wulkaniczną, kiedy tylko chcesz, bez konieczności wykonywania jakichkolwiek zadań fabularnych. Jeśli czujesz się trochę szalony, oto jak przebić się przez wszystkie bariery i odblokować jedno z najdziwniejszych powołań w historii.
Jak dotrzeć na wyspę wulkaniczną
Normalna droga dotarcia na Wyspę Wulkaniczną wiedzie przez magiczne drzwi Bakbattahl — miasto, do którego możesz dotrzeć bez konieczności przechodzenia przez główny wątek Jaskinia Guerco na południe od Most Teodraka Drugiego. Ta ukryta ścieżka prowadzi do stolicy, gdzie możesz teraz kontynuować podróż na południe, na Wyspę Wulkaniczną.
Przed próbą wejścia na wyspę wulkaniczną zabierz ze sobą Lampa olejna i przepisy dotyczące zarazy. Trasa jest długa i niebezpieczna. Obóz będzie niezbędny. Oto krótkie wyjaśnienie, gdzie się udać i jak postępować.
- Trasa na wyspę wulkaniczną:
- Z Bakbattahl podróżuj na południe przez kanion. Pozostań po wschodniej stronie kanionu i nie idź w stronę lasu.
- Przejdź przez most na południe do ruin okupowanych przez bandytów. Usuń je i podążaj drogą na południe, aby dotrzeć Grota Drabnira.
- Przejść przez Grota Drabnira aby dotrzeć do mostu lądowego łączącego się z Wyspą Wulkaniczną.
CZYTAJ TAKŻE Call of Duty opublikowało plan działania na sezon 3
I to jest krótka wersja. Ścieżka przez Grotę Drabnira jest długa i trudna. Oto krótkie wyjaśnienie, które pomoże Ci poruszać się po ogromnym podziemnym labiryncie. Samo wejście do tego obszaru odblokuje „Mam nadzieję, że przyniosłeś latarnięosiągnięcie lub trofeum. Za dotarcie do Wyspy Wulkanicznej odblokujesz także „Powrót tam, gdzie wszystko się zaczęłoosiągnięcie lub trofeum.
Jak przejść przez grotę Drabnira
Grota Drabnira to zagmatwany bałagan korytarzy wypełniony śmiercionośnymi potworami. Istnieje wiele ścieżek, ale oto najkrótsza, jaką udało nam się znaleźć. Technicznie rzecz biorąc, możesz przebiec sprintem obok wszystkich potworów w okolicy, nie walcząc z nimi. Dla bezpieczeństwa przed wejściem odpocznij w obozowisku na zewnątrz groty.
- Pierwsze przejście w grocie jest pełne Knackerów, czyli naprawdę dużych goblinów.
- Z przodu duża dziura. Zejdź na dół i idź ścieżką po prawej stronie. Pokonaj skałę Saurian, a następnie wejdź do dużej komnaty z cyklop.
- Idź w lewo i pozostań na wysokiej półce – przed tobą mała skrzynia i oświetlone przejście. Wejdź, a zobaczysz stromą ścieżkę prowadzącą w górę. Zignoruj to i idź w prawo.
- Po prawej stronie dotrzesz do kolejnego stromego zbocza prowadzącego w dół. Możesz także rozbić tamę, aby pokonać wrogów poniżej. Zejdź na dół po platformach i wyjdź na półkę jaskini z widokiem na ocean.
- Na tej półce znajdziesz dużą skrzynię zawierającą Wywyższony Buzdygan. Ruszaj dalej, aby dotrzeć do ciemnych korytarzy ruin wypełnionych Knackerami czekającymi na zasadzkę. Wyjście jest na wprost.
W rozległych ruinach znajduje się wiele ciemnych zakątków, które można dalej eksplorować Grota Drabnira. Będziesz chciał szukać wszędzie, ale jeśli chcesz po prostu przedostać się przez obszar i uciec, podążaj tą trasą. Jeśli pójdziesz tą ścieżką, natkniesz się na Krasnolud w drodze — pomoc mu prowadzi do nowego powołania i nowego Mistrza. Nie zostawiaj tego krasnoluda wiszącego!
CZYTAJ TAKŻE Konsolowa trylogia STALKER: Legends Of The Zone trafia na giełdy przed premierą
Jeśli pójdziesz tą drogą, w końcu dotrzesz do dużego obozowiska, w którym zbiegają się dwie drogi prowadzące na Wyspę Wulkaniczną. Upuść A Portkryształy dzięki czemu możesz łatwo szybko wrócić. I w ten sposób pomijasz historię i spieszysz się z powrotem do ruin, gdzie to wszystko się zaczęło.
Powiązany