Bloody Ties wyjdzie w czwartek.
Przed pierwszym DLC do gry, które pojawi się jeszcze w tym tygodniu, gracze Zamierające światło 2 będą musieli zaktualizować swoją grę do wersji 1.7.2. Nowa aktualizacja wypadła dzisiaj i wygląda na to, że przygotuje podwaliny pod nadchodzące rozszerzenie Bloody Ties, które zostanie opublikowane w ten czwartek, 10 listopada.
Aktualizacja zawiera dość długą listę informacji o łatach, co może wskazywać, że jest to również dość spory plik do pobrania. Tak więc dla tych, którzy chcą zagłębić się w nową akcję DLC później w tym tygodniu, dobrym pomysłem może być aktualizacja gry wcześniej niż później. Informacje o łatce wskazują na powrót bardzo lubianej funkcji z oryginału Umierające światło, co z pewnością będzie miłą niespodzianką dla wielu fanów marki. Funkcja rentgenowska w grze powróci w „pierwszej fazie” i prawdopodobnie zostanie dostosowana bardziej konkretnie do Zamierające światło 2 doświadczenie w trakcie przyszłych aktualizacji.
Krwawe powiązania sprawią, że gracze będą zajęci przez dłuższy czas. Jak wcześniej informowaliśmy, DLC będzie zawierało około sześciu godzin nowej zawartości fabularnej do zbadania, a także kilka istotnych zadań pobocznych. Gracze będą mieli okazję udać się do Carnage Hall i zbadać walkę w stylu gladiatorów z różnymi twórczo krwawymi broniami, z którymi można poeksperymentować. Pozostało tylko kilka dni, zanim rzeź wkroczy do gry, więc przedtem możesz zapoznać się z niektórymi informacjami o aktualizacji najnowszej aktualizacji tutaj.
Dying Light 2 Aktualizacja 1.7.2 Informacje o aktualizacji
Aktualizacja gry
W aktualizacji 1.7.2, poza wprowadzeniem DLC Krwawe Więzy, pracowaliśmy nad licznymi zmianami QoL i poważnymi błędami, które nie pozwalały w pełni cieszyć się grą. Sprawdź całą listę poniżej:
Aktualizacje rozgrywki
- Noce w mieście stały się ciemniejsze! Ogólna ciemność jest znacznie głębsza niż wcześniej
- Zaimplementowana trajektoria przedmiotów rzucanych
- Gracze mogą teraz biegać w HUBie statku PK
- Podgląd strojów jest dostępny
- Naprawiono błąd, który powodował, że osiągnięcia nie były przyznawane graczom po ukończeniu
- Gracze nie będą już mogli podróżować poza obszar gry w zadaniu Let’s Waltz
- Walc w zadaniu Let’s Waltz nie będzie już bezczynny
- Nie możesz już utknąć w samochodzie podczas zadania Walczmy
- Podczas zadania Let’s Waltz toksyczne chemikalia jak zwykle zmniejszą infekcję gracza
- Naprawiono problem, przez który strefa UV Safezone w stacji terminalu głównego nie była w pełni funkcjonalna
- Hakon nie zasypia na materacu w zadaniu Coraz silniejszy, co pozwala graczom na postęp w zadaniu
- Toksyczny obszar w pobliżu Downtown i The Wharf ponownie zada obrażenia
- Wskaźnik ostrzeżenia Howlera będzie wyświetlany poprawnie
- Ekran śmierci będzie wyświetlany poprawnie po pokonaniu w Wyzwaniu
- Przedmioty kolekcjonerskie z Rozdziału 2 nie będą się liczyć do osiągnięć
- Naprawiono błąd, w wyniku którego hak z liną był niedostępny podczas wyzwania Hooked on the Thrill Challenge i próby Nightrunner 3
- Wiele wyzwań ma ustaloną liczbę celów i liczniki czasu
- Wieża ciśnień Wharf zostanie prawidłowo przypisana Strażnikom Pokoju po decyzji gracza
- Wirusy będą słyszeć lepiej, reagując na różne dźwięki z większą intensywnością
- Naprawiono problem polegający na tym, że Zarażony przestaje odpowiadać i umiera
- Skalowanie obrażeń pięści i kopnięć zostało naprawione, co nie pozwala już graczom na łatwe boksowanie w grze
- Nie możesz już spaść przez windę
- Naprawiono problem z „Opuszczeniem obszaru misji” podczas zadania Bliźniaczych Braci
- Dodano nowy samouczek ulepszania Craftmastera dla nowych graczy
- Szafa nie blokuje już wyjścia w jednej z bezpiecznych stref
- Drzwi Franka w Rybie Oko są teraz otwarte w trybie Eksploruj Villedor, co pozwoli na zdobycie znajdujących się tam przedmiotów kolekcjonerskich na płytach
- Naprawiono zarys AI w trybie Szału w jednym z zadań fabularnych
- Naprawiono problemy z niewyczerpywaniem się Wytrzymałości podczas niektórych prób Nocnych Biegaczy
Aktualizacje dotyczące trybu współpracy
- Użytkownicy nie napotkają czarnego ekranu podczas aktywacji wiatraka, gdy jeden z graczy się odradza
- Animacja chwytania gracza przez zainfekowanych nie powinna już się zawieszać
- Możesz teraz opuścić grę, jeśli gospodarz zginie podczas niektórych zadań fabularnych
- Naprawiono znikanie identyfikatora internetowego użytkownika podczas niektórych czynności w trybie współpracy
Aktualizacje interfejsu użytkownika/UX
- Usunięto usterkę, w wyniku której po kliknięciu LPM pojawiało się białe pole
- Naprawiono licznik czasu w wyzwaniach z rozdziału 1
- Gracze nie będą już widzieć poza mapą w trybie fotograficznym
- Naprawiono oświetlenie wewnątrz budynków w ciągu dnia
- Ubrania AI nie rozciągają się na duże odległości
- Naprawiono brakujące tekstury na bazarze
- Ule są bardziej wyrównane z drzewami w Prologu
- Naprawiono usterkę dźwiękową, która nie odtwarzała żadnego dźwięku podczas ekranu śmierci
- Gryzonie będą poprawnie ragdoll po dropkick’u
- Krople deszczu będą odpowiednio wyświetlane na powierzchni wody
- Poprawki tekstowe skrytki Aidena
- Wiele poprawek Błyskawicy/Jasności
- Naprawiono problem z podświetleniem wcześniej zrabowanych worków podczas zmysłu przetrwania
- Naprawiono problemy z brakującymi teksturami
- Części strojów gracza są teraz poprawnie wyświetlane w trybie fotograficznym i ekwipunku
- Naprawiono problem polegający na tym, że muzyka parkour zacinała się na jednym torze w nieskończoność
Aktualizacje techniczne
- Naprawiono problem polegający na tym, że korzystanie z funkcji cofania może prowadzić do awarii gry
- Naprawiono problem z wypadaniem klatek, który pojawiał się losowo po kilku godzinach rozgrywki
- Naprawiono problem z losowymi awariami podczas walki
- Gracze nie będą już tkwić w nieskończonej pętli po uruchomieniu gry w trybie Steam Offline
- Naprawiono wiele awarii na konsolach
- Naprawiono losowe zawieszanie się podczas zmiany niektórych opcji
- Naprawiono tekstury w X13
- Naprawiono błąd w wykonaniu D3D
- Naprawiono sporadyczne awarie podczas gry z ustawieniami wideo ustawionymi na D3D12 Ultimate Raytracing
Zamierające światło 2 jest już dostępny na Xbox Series X/S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4 i PC. DLC Bloody Ties pojawi się 10 listopada na tych samych platformach. Wersja gry na Nintendo Switch zostanie również wydana za pośrednictwem chmury w późniejszym okresie tego roku.
Źródło