To dziwne przetasowanie wskazuje na tajemnicę poliszynela.
Jak donosi Video Games Chronicle, Wolverine Marvela na początku tego roku straciła dyrektora kreatywnego, Briana Hortona. Horton miał kierować tym projektem w 2021 r.
Źródło Video Games Chronicle, Stephen Totilo z Game File, twierdzi, że Horton opuścił projekt tego lata z powodu decyzji twórczych. Jednak druga połowa tej nowości sugeruje, że chodzi o coś więcej niż tylko o poruszanie się po leżakach w Insomniacu Wolverine Marvela.
Horton jest teraz we własnym studiu gier Microsoftu, The Initiative. Obecnie współpracuje z kilkoma swoimi byłymi kolegami z Crystal Dynamics nad ponownym uruchomieniem gry Idealna ciemność.
20 legendarnych gier, do których warto wrócić w 2024 r
Gameranx
462 tys. wyświetleń • 3 dni temu
10 najlepszych NOWYCH gier listopada 2024 r
Gameranx
734 tys. wyświetleń • 2 dni temu
Chociaż Totilo nawet o tym nie wspomniał, wydaje się prawdopodobne, że Horton został zwolniony przez Sony i trafił do konkurencyjnego Microsoftu. Niewykluczone, że złożył rezygnację z własnej woli, ale wciąż mogła wystąpić sytuacja, w której gdyby tego nie zrobił, decyzja zostałaby podjęta za niego.
Co się tyczy Wolverine Marvelaprojektem tym kierują obecnie Marcus Smith jako dyrektor kreatywny i Mike Daly jako dyrektor gry. Smith i Daly byli na czele Ratchet & Clank: Rift Apart. Daly zastąpił także innego wcześniejszego reżysera gry, Camerona Christiana. Totilo donosi, że Christian nadal występuje w Insomniac w innej roli.
Nie sądzimy, że ta wiadomość sugeruje, że rozwój któregokolwiek z nich radzi sobie szczególnie lepiej lub gorzej Wolverine Marvela Lub Idealna ciemność. Wydaje się, że jest to całkowicie niepotrzebne przemieszczanie talentów, a dzieje się tak tylko dlatego, że firmy te walczą o utrzymanie zysków, a co za tym idzie, ich stabilność.
Kiedy w tym roku informowaliśmy o zwolnieniach, często życzyliśmy sobie, aby deweloperzy ponownie znaleźli zatrudnienie w branży pracy. Horton miał szczęście, że się tam dostał i ma nasze gratulacje.
Jednak cała ta sytuacja bardzo obnaża sposób, w jaki Sony i być może Insomniac zarządzały swoimi projektami i wysiłkami, aby utrzymać ich sukces. Microsoft z pewnością popełnił także poważne błędy, ale dla Hortona było oczywiste, że nie musiał przez to przechodzić.
Jesteśmy pewni, że oba projekty odniosą sukces, ponieważ reputacja Insomniac jest w pełni zasłużona. Microsoft ze swojej strony odrzucił sceptyków, gdy pokazali swoje Idealna ciemność zwiastun rozgrywki prezentowany podczas tegorocznej edycji Xbox Games Showcase.
Te zmiany personalne prawdopodobnie oznaczają również, że oba mecze potrwają nieco dłużej. Widzieliśmy, że każda gra powstała podczas pandemii kończyła się w ten sposób. Mamy nadzieję, że wpływ Hortona ostatecznie przyniesie korzyści obu projektom.