To więcej niż Activision powiedział o swoich studiach Call of Duty.
. Potrzeba prędkości Seria zajmuje specjalną, a także nieco dziwną pozycję, w historii gier wyścigowych i EA. Przez lata franczyza zmieniła programistów, gatunki, a prawdopodobnie nawet jej tożsamość. Ale siła jej marki przetrwała, dopóki nie.
W latach 1994–2022 EA opublikował nowy Potrzeba prędkości Gra w ciągu dwóch do trzech lat. Przez większość czasu była to roczna franczyza. Potrzebujesz prędkości niezwiązanej Wydany w 2022 r., A teraz wydaje się, że przełamuje precedens.
Kryterium było ostatnim studiem przypisanym do franczyzy, a w ostatnim 2023 r. Zgłaszaliśmy oferty pracy, że to robią następne Potrzeba prędkości tytuł. Ale kilka miesięcy później EA zaczął dzielić większość tego zespołu, aby pracować nad Pole bitwy ponowne uruchomienie. Podczas gdy EA ogłosił, że mniejszy zespół wciąż pracuje Potrzeba prędkościjuż tak nie jest.
Jak donosi Eurogamer, grupa GM dla organizacji EA Studios Vince Zampella złożyła to oświadczenie:
„Zespół Need for Speed w Criterion dołącza do swoich kolegów pracujących na Battlefield. Jako firma ważne było, abyśmy zajęli ostatni rok, aby wysłuchać naszej społeczności Need for Speed i wykorzystać ich opinie do tworzenia treści dla Uncound.
Ze większym zrozumieniem tego, czego chcą nasi gracze w potrzebie szybkiego doświadczenia, planujemy przywrócić franczyzę na nowy i interesujący sposób. ”
Zampella nawiązuje do kryterium pracy, które nadal miało miejsce w aktualizacji Potrzebujesz prędkości niezwiązanej Przed tym ogłoszeniem. Niestety, oznacza to, że fani, którzy mieli nadzieję na wiadomości na temat większej liczby aktualizacji lub w następnej grze, będą musieli dłużej czekać.
Chociaż nie wiemy, jak to się toczyło Potrzeba prędkości Lub Pole bitwysugeruje, że EA potrzebuje więcej programistów do zdobycia Pole bitwy przez linię mety. Jednocześnie nie mogą sobie teraz pozwolić na zatrudnienie nowych pracowników ani czekać, aż na to stanowią te stanowiska, i mogą nawet nie być w stanie ożywić studia ani zatrudnić personel, który zwolnili w ciągu ostatnich trzech lat.
Chociaż nie jest to świetna wiadomość, ruch Zampelli jest orzeźwiający. Activision notorycznie utrzymywało zamknięte studia na tworzeniu Call of Duty Gry, w tym te, które nie specjalizują się w strzelcach wojskowych. Z pewnością było to bardzo mówienie, że jedno z tych studiów, zabawki dla Boba, przeprowadziło się do opuszczenia Activision, a następnie stworzył nową umowę, aby pracować nad jedną ze swoich starych franczyz z Microsoftem, gdy tylko dostali okazję.
Tak więc sama wiadomość może nie być mile widziana, ale zdecydowanie powinniśmy docenić uczciwość. Niekoniecznie jest to coś, czego gracze oczekiwali od EA w przeszłości, ale biorąc pod uwagę własną historię Vince'a Zampelli, można zrozumieć, że chciałby być otwarty z ich fanami. I z pewnością mamy nadzieję na to, co najlepsze Pole bitwynawet jeśli możemy mieć nasze zastrzeżenia, a wszystkie te studia pracują teraz, aby uczynić to tak udanym, jak to możliwe.