Wiele okoliczności związanych z zamknięciem studia pozostaje tajemniczych.
EA potwierdziło, że zamyka Ridgeline Games.
Prezes EA ds. rozrywki i technologii Laura Miele ogłosiła to w publicznym oświadczeniu:
„Marcus Lehto podjął niedawno osobistą decyzję o opuszczeniu projektu. Aby zapewnić nieprzerwaną pracę, natychmiast wyznaczyliśmy w Criterion kierownictwo, które będzie nadzorować naszą pracę w trybie dla jednego gracza.
W ramach tej zmiany zamkniemy Ridgeline jako samodzielne studio w Seattle, a niektórzy członkowie zespołu dołączą do Ripple Effect”.
Jak wspomniała Laura Miele, założyciel Ridgeline, Marcus Lehto, zdecydował się w zeszłym tygodniu opuścić EA. Potwierdził też, że to była jego własna decyzja o opuszczeniu firmy. W odpowiedzi na tę wiadomość Lehto zrobił to ćwierkać:
„Byłem w szoku, gdy zobaczyłem, jak EA zwalnia mój zespół. Tak wielu utalentowanych twórców, którzy byli niezwykle cenni dla marki Battlefield.”
CZYTAJ TAKŻE Ujawniono rozmiar wersji demonstracyjnej Final Fantasy VII Rebirth do pobrania (aby nadal był za duży)
Nie możemy powstrzymać się od spekulacji na temat związku zamknięcia studia z odejściem Lehto z firmy, ponieważ mogą one być ze sobą bezpośrednio powiązane. EA mogło podjąć decyzję o zamknięciu studia z powodu odejścia Lehto. Z drugiej strony możliwe jest, że Lehto odszedł, ponieważ wiedział lub podejrzewał, że EA wykona taki ruch przeciwko nim.
W każdym razie w tym ogłoszeniu jest element tragiczny, z którego zwykli gracze mogą nawet nie zdawać sobie sprawy. Rok po wydaniu Pole Bitwy 2042EA ogłosiło utworzenie Ridgeline Games. Za założyciela studia ogłoszono Lehto, z ogromnym naciskiem na jego doświadczenie w branży Aureola Gry.
CZYTAJ TAKŻE The Verge twierdzi, że zna cztery gry Xbox, które zostaną wydane na Switcha i PS5
Innymi słowy, Ridgeline Games miało być studiem, które odkupi Pole bitwy z powodu Pole Bitwy 2042. Były częścią planów, które miał nadzorować Vince Zampella z Respawn Pole bitwy posuwamy się do przodu, co obecnie przekształciło się w długoterminowe plany o charakterze nadrzędnym Pole bitwy wszechświat.
Laura Miele potwierdziła teraz, że nowym głównym studiem będzie Criterion Games Pole bitwy. Założone w 1993 roku studio jest najbardziej znane z Wypalić się franczyzy związanej z prowadzeniem pojazdów/wyścigami i pracowałem nad niektórymi Potrzeba prędkości Gry.
Jednak w 2006 roku firma Criterion podjęła wyzwanie gatunku FPS na konsole Czarny. Chociaż ta strzelanka nie stała się prawdziwą marką, oznaczało to, że studio miało predyspozycje do pracy nad tym gatunkiem.
CZYTAJ TAKŻE 15 najlepszych NOWYCH gier JRPG roku 2024
Kryterium zostało ustawione do pracy nad Bitwa Gwiezdnych Wojen gry przed wejściem na pokład Pole bitwy z Pole bitwy Vwydanego w 2018 roku. Nad franczyzą pracują już od sześciu lat i nawet w tych trudnych okolicznościach powinni być w stanie sprostać temu zadaniu.
Życzymy wszystkiego najlepszego pracownikom Ridgeline Games i mamy nadzieję, że uda im się ponownie znaleźć miejsce w branży gier wideo.
Powiązany