Okazuje się, że chodziło o coś więcej niż pieniądze.
EA oficjalnie zaprzeczyło, że anulowało m.in Martwa przestrzeń 2 przerobić.
Wynika to z plotki udostępnionej przez Jeffa Grubba, który twierdził, że EA zdecydowało się skierować Motive w stronę tworzenia Pole bitwy gier po podjęciu decyzji o odwołaniu. Jak wczoraj informowaliśmy, Motive wyjaśnił, że wydziela zespół, który będzie zajmował się tworzeniem Pole bitwy meczów i że na czele tego zespołu stoją kluczowe postacie, które zarobiły w zeszłym roku Martwa przestrzeń przerobić.
IGN ma oficjalne oświadczenie EA:
„Zwykle nie komentujemy plotek, ale ta historia nie ma żadnego uzasadnienia”.
Jason Schreier, który również dzieli się plotkami na temat branży, miał Informacja od swoich źródeł na temat tego, co wydarzyło się za kulisami. Według niego, Martwa przestrzeń 2 został „odkryty”, ale tak naprawdę nie wszedł w fazę rozwoju. Motive naprawdę spędził kilka miesięcy na wymyślaniu pomysłów na nowy Martwa przestrzeń tytuł, ewentualnie, a Martwa przestrzeń 3lub spin-off. Żaden z ich pomysłów nie dotarł na tyle, aby uzyskać zielone światło.
CZYTAJ TAKŻE Twórcy Sea of Stars drażnią tryb kooperacji na kanapie dla 3 graczy
Zarówno Schreier piszący dla Bloomberga, jak i IGN niezależnie potwierdzili na swoich źródłach, że EA mówi prawdę o nie Martwa przestrzeń 2 kiedykolwiek udało się osiągnąć rozwój. Schreier twierdzi, że Motive pracuje nad innymi grami już od ponad roku. Oczywiście wiemy o Człowiek z żelaza grę i niedawne ogłoszenie, że dołączą do Pole bitwy franczyzowa. Możliwe, że Motive pracuje także nad innymi grami, które nie zostały jeszcze ogłoszone.
Chociaż łatwo jest wytykać palcami EA za anulowanie obiecującego wznowienia, jeśli wierzyć Schreierowi, nie przeszkodziło to Motive w tworzeniu kolejnych Martwa przestrzeń Gry. Motive nie mógł wpaść na pomysł wystarczająco przekonujący, żeby go stworzyć Martwa przestrzeń 3.
Chociaż mogło być pewne zainteresowanie Martwa przestrzeń 2 remake’u, w przypadku pierwszej gry istniał wyraźniejszy nakaz, aby to zrobić. Oryginalny tytuł nie został zaprogramowany w taki sposób, aby wersja pecetowa nadal była kompatybilna z nowoczesnymi komputerami PC. Ponadto, Martwa przestrzeń remake, który stworzył Motive, wykonał mistrzowską robotę pod względem modernizacji, łącznie ze zmianami QOL, i ogólnie lepszą grą, która lepiej realizowała wizję oryginalnej gry.
CZYTAJ TAKŻE Yuji Naka oskarża dyrektora Square o kłamstwo na jego temat w sądzie
Co więcej, w raporcie Schreiera stwierdzono, że przy tworzeniu filmu Motive w rzeczywistości nie osiągnął celów wewnętrznych Martwa przestrzeń remake’u, coś, co ludzie, którzy grali w remake, mogą do dziś odczuwać zacinanie się. Więc więcej nie dostaniemy Martwa przestrzeń w najbliższej przyszłości, ale być może EA ma rację, czekając, aż znajdą lepsze studio lub Motive stanie się wystarczająco dobre, aby ponownie zbadać tę własność intelektualną.
Powiązany