Spis treści[Hide][Show]
Siły Obrony Ziemi 6 roztopiło mi mózg i wszyscy musicie wiedzieć dlaczego. Aby nadać sens temu, co bezsensowne, zebrałem swoje myśli w tej liście. Oto najbardziej szalone momenty z EDF6.
#1 Broń Inferno
Przechodzimy od razu do dobrych rzeczy. Jeśli nigdy nie grałeś w Europejski Fundusz Rozwoju grałem wcześniej, ale prawdopodobnie teraz lepiej to rozumiesz dzięki materiałom, które są teraz wyświetlane. Europejski Fundusz Rozwoju jest królem chaotycznych strzelanek arcade, wrzucając cię w inwazję obcych, gdzie szanse są nieskończenie przeciwko tobie. Będziesz walczyć z rojami dosłownie setek obcych – od gigantycznych mrówek po UFO i rzeczy, których ledwo potrafimy opisać – będziesz sprintować, walczyć ze wszystkim i patrzeć, jak całe miasta się padają. Radość Europejski Fundusz Rozwoju jest chaos, a najlepszym sposobem na rozprzestrzenianie chaosu jest Piekło broń.
Istnieje pięć poziomów trudności Europejski Fundusz Rozwojua po ukończeniu głównego wątku fabularnego uzyskasz dostęp do niewiarygodnie trudnego poziomu trudności Inferno. Wrogowie to wiry zniszczenia, które pożrą cię i wyplują w milisekundach, jeśli nie będziesz przygotowany. Te misje są niesamowicie trudne, ale dają też najlepsze możliwe nagrody. Dostaniesz w swoje ręce broń, która wystrzeliwuje serie trzydziestu granatów jednym strzałem, dostaniesz miniguny z magazynkami na tysiąc magazynków lub strzelby, które pokryją cały ekran jednym strzałem. Broń Inferno jest naprawdę hipnotyzująca, z łatwością wymazując całe bloki miast lub niszcząc hordy kosmitów. Wymyślanie sztuczek, aby wcześnie zdobyć broń Inferno, to prawo przejścia dla Europejski Fundusz Rozwoju fanów z dobrego powodu. Po prostu chcemy oglądać rzeczy, które robią naprawdę duże wrażenie.
#2 Pierścień Gigantyczny
Oto największy zwrot akcji dla fanów Europejski Fundusz Rozwoju szereg. EDF6 jest bezpośrednią kontynuacją EDF5 – co brzmi bardzo rozsądnie. Czyż nie tak zazwyczaj działają numerowane sequele? Ale NIE. Europejski Fundusz Rozwoju kontynuacje są zawsze od siebie oderwane, każda z nich rozgrywa się w zupełnie nowym, alternatywnym wszechświecie, w którym podobni, ale nie identyczni kosmici dokonują najazdu na Ziemię i powoli ją niszczą przy pomocy swoich, pozornie niekończących się, armii owadów, robotów i innych dziwnych rzeczy, jakie przyjdą twórcom do głowy. EDF6 Akcja gry rozgrywa się po wydarzeniach z poprzedniej części, kiedy ludzkość stoi na krawędzi zagłady i pokonuje kosmitów. 90% Ludzkość została unicestwiona, a nieliczni ocalali nadal walczą z obcymi, którzy pozostali na Ziemi.
To wszystko samo w sobie jest oszałamiające dla nas, wieloletnich fanów, ale większy zwrot akcji następuje później, gdy nowa inwazja kosmitów nadciąga nad postapokaliptyczne pozostałości Ziemi. Zamiast gigantycznych robali, kosmici przybywają z biomechanicznymi androidami, które atakują w rojach. Żołnierze-maszyny są zupełnie nowym (i cudownie zwariowanym) zagrożeniem, ale prawdziwym zagrożeniem jest gigantyczny pierścień, który pojawia się na niebie. Gigantyczny złoty pierścień to statek-matka, który przywołuje armie kosmitów na planetę Ziemię w celu nowej inwazji, ale nie trwa to długo. Po nakręceniu odsłoniętego panelu świat staje się dziwny, a twój doświadczony żołnierz zostaje teleportowany z powrotem w przeszłość. To gra o podróżach w czasie.
I nagle EDF5 jest całkowicie zrekontekstualizowany. Będziemy odtwarzać całe wydarzenia EDF5 z nowej perspektywy, czasami odtwarzając poziomy z poprzedniej gry z subtelnymi zmianami w osi czasu. To druga szansa na zmianę przyszłości, ale kosmici przynoszą najgorsze rzeczy na kolejną rundę. Na początku może się to wydawać powtórką, ale gra dopiero się rozkręca. W kolejnych wpisach zepsujemy tę grę, przechodząc przez główne wydarzenia od początku do końca, ponieważ nie mam pojęcia, jak wyjaśnić niektóre z tych rzeczy. Ale i tak spróbuję.
#3 Wyglądają dokładnie jak ludzie
Europejski Fundusz Rozwoju gry są pełne momentów, których nie da się wyjaśnić. Może to tłumaczenie, dziwaczna historia, a może twórcy sobie ze mnie żartują – ale jest tak wiele momentów, które przeczą wszelkiej logice, w których postacie mówią rzeczy, które są sprzeczne z obiektywną rzeczywistością. Jeden z momentów pojawia się na początku gry i jest powtórzeniem z EDF5. Jeśli grałeś w te gry, to już wiesz, o czym mówię. To jest Żołnierze-żaby.
PRZECZYTAJ TAKŻE MW3 i Warzone: Jak odblokować JAK Slash
Na początku gry będziesz walczyć z chodzącymi żabami uzbrojonymi w broń kosmitów. Żołnierze i twój dowódca natychmiast wyjaśniają, że żaby wyglądają „zupełnie jak ludzie” – że są humanoidalne i ani razu nie mówią, że wyglądają dokładnie jak gigantyczne żaby. Powtarzają to w kółko! A co gorsza, później w grze będziesz walczyć nawet z szarymi kosmitami, którzy wyglądają jeszcze bardziej jak ludzie niż żaby – ale zamiast to przyznać, żołnierze mówią, że nawet nie są humanoidalny. Że wyglądają jak potwory. Chociaż nie mogę niczego potwierdzić, pamiętam, że czytałem, że tłumacze celowo zmienili historię, aby była głupsza i bardziej zagmatwana, co jest jedynym wytłumaczeniem tego wszystkiego. Żaby wyglądają dokładnie jak ludzie, według postaci w EDF6.
#4 Kruul
Ludzie-maszyny to główny nowy nabytek EDF6wielkie, głupie robotyczne wrogowie, które odbijają się i atakują w ogromnych rojach. Występują w wielu wariantach, w tym niosąc gigantyczne granaty lub obracając się na niebie jak artyści trapezowi, ale zawsze są śmieszni. Wystarczy spojrzeć na te rzeczy. Ale kosmici stają się o wiele bardziej niebezpieczni, wprowadzając nowe zagrożenia w każdym cyklu, a Kruul są pierwszym znakiem, że EDF6 nie gra już w gry. Oto jedni z najbardziej unikalnych wrogów w grach wideo, w jakie kiedykolwiek graliśmy.
Kruul, zwany także Demony są przypominające kałamarnice kosmici z mnóstwem macek, które noszą blastery i tarcze. Ich tarcze poruszają się z prędkością światła, blokując twoje strzały, ale ostatecznie tymczasowo zamarzają po otrzymaniu zbyt wielu ciosów. Na początku wydają się niezwyciężeni, ale dzięki odrobinie sprytnego strzelania możesz szybko pokonać Demony, dosłownie je rozbrajając. Możesz oszukać Demony, aby blokowały strzały z dala od ich ciała, a następnie wycelować w ramiona niosące tarczę. Oderwanie ich macek usunie ich tarczę – lub broń – i zmusi je do wycofania się i regeneracji. Daje ci to czas na ich pokonanie. Ci goście są absolutnie złymi wrogami, a jednocześnie są niesamowicie fajni. To wróg, który mógłby działać tylko w Europejski Fundusz Rozwoju. I stają się tylko gorsze. Później spotkasz Demony z dwoma karabinami i dwiema tarczami jednocześnie. I tak, gdy się roją, będą blokować strzały dla siebie nawzajem. A później stają się tylko wykładniczo większe. To jest Europejski Fundusz RozwojuOczywiście, że są większe.
#5 Uwięziony w pętli
Przeskakujemy daleko do przodu, ponieważ historia EDF6 naprawdę wykoleja się. Po podróży w czasie i otrzymaniu drugiej szansy na pokonanie kosmitów, nie robisz absolutnie nic ze swoją wiedzą i przegrywasz wojnę po raz drugi. Gra przeskakuje wiele lat do przodu, aż znów wracamy na postapokaliptyczną Ziemię, gdzie po raz kolejny pojawia się Ring Ship, a nasi bohaterowie niszczą urządzenie i tworzą kolejną szczelinę w czasie, dając nam trzecią szansę i ogłaszając, że właśnie zaczęliśmy Siły Obrony Ziemi 7Musisz spróbować jeszcze raz.
I co zabawne, to nie jest jedyna pętla. Teraz przelatujemy przez ponumerowane tytuły, a wojna staje się jeszcze gorsza dzięki interwencji przyszłych androidów i innych maszyn wojennych wysłanych w przeszłość przez kosmitów. Twój bohater nie robi nic, aby zmienić przyszłość za każdym razem, podczas gdy inny naukowiec, który podróżuje z tobą w czasie, również niczego nie zmienia – zamiast przekonać świat, zostaje wysłany do zakładu psychiatrycznego. Albo po prostu ucieka, gdy wojna staje się ponura. Potrzeba będzie znacznie więcej niż tylko siedem pętli, aby uratować Ziemię. Tutaj dopiero zaczynamy, a kosmici będą tylko gorsi.
#6 Jasna przyszłość
Zwroty akcji następują. W końcu twój samotny żołnierz naprawdę robi różnicę, a EDF skutecznie pokonuje kosmitów, zanim zdążą zamienić Ziemię w parking. Po kolejnej dużej misji i przeskoku w czasie zaczynamy od nowa. Na samym początku gry zaczynasz w postapokaliptycznym bunkrze z grupą innych świeżo zrekrutowanych żołnierzy. W tej pętli nie jesteś już nowicjuszem, ale i tak musisz grać. Może ten fantazyjny kosmiczny pancerz zdradza ten zwrot akcji. Przyszłość nie jest pustkowiem w tym cyklu. EDF jest tym razem przygotowane na drugą inwazję kosmitów.
PRZECZYTAJ TAKŻE Shadow of the Erdtree – 10 pisanek, które zwaliły nas z nóg
Zamiast dostać ochrzan od sierżanta, grupa elitarnych żołnierzy przybywa i wyprowadza cię z bunkra na wielką paradę na błyszczących ulicach futurystycznego miasta. EDF ma teraz całą armię supermocnych czołgów i gigantycznych mechów, które dołączą do ciebie w nadchodzącej bitwie. Po wielu pętlach w końcu robisz postępy i wygrywasz nieskończoną wojnę z obcymi. Szkoda, że to zwycięstwo nie trwa długo – po całkowitym zmiażdżeniu pierwszego ataku obcych, gigantyczny Pierścień Statek pojawia się ponownie i po raz kolejny zmienia historię. Zmieniając przeszłość, zamieniają przyszłość w kolejne pustkowie. EDF daje i EDF zabiera.
#7 Barga uzbrojenia
I oto kiedy EDF6 idzie na całość. Później w grze będziesz mógł kontrolować dosłownie gigantycznego robota zwanego Stabilny. To powracający mech z poprzedniej gry, pozwalający ci walczyć z gigantycznymi potworami Kaiju wielkości Godzilli, i tak jak w poprzedniej grze, będziesz musiał walczyć z całą hordą tych stworzeń w jednej konkretnej epickiej misji. Śmigłowce przybywają, aby dostarczyć na pole bitwy cały oddział mechów wielkości wieżowca, gdzie będziesz walczył z taką samą liczbą Kaiju. Stamtąd robi się tylko bardziej szalenie, ponieważ zamiast dać ci prostego mecha, który bije, Advanced Weapons Lab daje ci coś odrobinę lepszego.
Ulepszony Sprzedaż uzbrojenia posiada broń zwaną…