Nie, nie staliśmy się stroną internetową o wrestlingu.
Do rozmowy włączył się Eric Bischoff AEW Walcz na zawsze.
Dla tych z Was, którzy są graczami, ale może nie są fanami pro wrestlingu, Eric Bischoff jest byłym promotorem wrestlingu i osobowością sceniczną. Większość fanów pamięta go najlepiej z prowadzenia WCW, wielkiego konkurenta WWE pod koniec lat 90., a także z pracy w samym WWE. Kariera Erica obejmuje także staże w AWA, Jim Crockett Promotions i TNA Impact i sięga 1986 roku.
Bischoff pojawił się także kilka razy w samym AEW w latach 2020–2021, ale ostatnio stał się głośnym krytykiem AEW i ich właściciela, Tony’ego Khana. To właśnie w tej roli w ostatnich tygodniach w swoich podcastach i wywiadach opowiadał o AEW i Khanze.
CZYTAJ TAKŻE Nowe Call of Duty Black Ops może zostać zaprezentowane w czerwcowej prezentacji Xbox
Oczywiście zazwyczaj nie piszemy na tej stronie o osobistościach z pro wrestlingu, ale tym razem Bischoff podzielił się ciekawą ciekawostką na temat gry wideo AEW Walcz na zawsze. Powiedział:
„Spójrz na ich grę wideo. Swoją drogą, niewiele słyszymy o tej grze wideo, prawda? Bo stracili przez to pieprzoną fortunę. Bo nie wiedzą co robią. Wykazali się niekompetencją w jego projektowaniu i wdrażaniu. Nie powiodło się i wydali fortunę.
Słyszałem o tej liczbie od ludzi z branży. Nie będę tego powtarzał, bo nie wiem, czy to fakt, a ja tego gówna nie robię. To właśnie robi Dave Meltzer. Ale jeśli liczba, którą usłyszałem, jest bliska prawdy, będzie to katastrofa.
CZYTAJ TAKŻE MW3 i Warzone: Jak odblokować schemat wieży HRM-9
A tak na marginesie, Dave Meltzer jest dziennikarzem pro wrestlingu, często oskarżanym o faworyzowanie AEW i możliwe, że ma powiązania w firmie. Musiał także przeprosić za niedokładne relacje z branży, tak jak wtedy, gdy przeprosił zapaśnika Setha Rollinsa w 2019 roku.
W naszym zeszłotygodniowym raporcie cytowaliśmy źródło Insider Gaming, które to stwierdziło AEW Walcz na zawszekoszt wzrósł od 1,5 do 2,5 pierwotnego budżetu. Koszt ten obejmował zatrudnienie doświadczonych twórców gier, którzy pracowali w AKI, i zbudowanie własnego silnika gier wideo.
Chwila AEW Walcz na zawsze z pewnością ma swoich fanów, firma tak naprawdę nigdy nie dzieliła się danymi dotyczącymi sprzedaży. Tony Khan z całą pewnością stwierdził, że sprzedaż jest świetna, a po wprowadzeniu na rynek czeka go świetlana przyszłość. Od tego czasu liczba regularnych graczy spadła, a wielu graczy wskazywało na słabe wartości produkcyjne tytułu, opóźnioną dostawę funkcji i trybów oraz wysokie koszty mikrotransakcji, jako sygnały ostrzegawcze, że prawdopodobnie tytuł nie odzyska swoich pieniędzy. nawet teraz.
CZYTAJ TAKŻE Fortnite: Wszystkie lokalizacje NPC | Rozdział 5 Sezon 2
Nie jest również jasne, jaka przyszłość może mieć AEW w grach wideo, co z pewnością jest smutną notatką w kontekście tego, co fani mieli nadzieję na powrót do ery gier wideo wrestlingu z lat 90. Ale wszyscy czekamy na wiadomość od AEW na temat tego, co planują dalej.
Powiązany