Coś dziwnego się dzieje w Ucieczka z Akademii. Węgorz, nowy dyrektor szkoły, od powrotu zachowuje się dziwnie. Biuro dyrektora jest zabite deskami, a śmiertelne wydarzenia narażają uczniów na niebezpieczeństwo. Czas dowiedzieć się, co się naprawdę dzieje. Jest to jak dotąd najkrótszy poziom w grze — tak naprawdę jest tylko jedna zagadka (którą wyjaśnimy poniżej) — ale prowadzi do największego poziomu gry. Jeśli chcesz poznać prawdę, zapoznaj się z pełnym przewodnikiem poniżej.
Ten niezwykle krótki poziom ma jedną zaletę. Możesz bardzo, bardzo łatwo zdobyć B+ lub wyższy w tym – wiesz, jeśli jesteś łowcą osiągnięć / trofeów.
Więcej poradników do Escape Academy:
Przedstawienia | Część 1 | Egzamin wstępny | Część 2 | Artysta Ucieczki | Część 3 | Pod presją | Część 4 | Ucieczka | Część 5 | Próba według smaku | Część 6 | Szczur laboratoryjny | Część 7 | Czajnik | Część 8 | Pokój rywala | Część 9 | Gdzie jest dym | Część 10 | Herbata 'N Herbata | Część 11 | Co kryje się poniżej | Część 13
Konfrontacja | Część 12
Misja ta zabierze Cię z powrotem do biura Solange. Nie ma limitu czasu. Już.
Znajdź węgorza
- Celem jest: znajdź węgorza. Zacznij od znalezienia łamigłówki wypełnienia na metalowych drzwiach.
- WYPEŁNIJ PUZZLE: łamigłówka jest podzielona na trzy opcje w lewo/w prawo. Top Set-Lewo/Prawo [TS-Left/Right]Lewy Dolny Ustaw-Lewo/Prawo [LS-Left/Right]a dolny prawy Ustaw-Lewo/Prawo [RS-Left/Right] Guziki. W przypadku tej układanki użyjemy tych nazw, aby Cię poprowadzić.
- ROZWIĄZANIE: Naciśnij przyciski w następującej kolejności: TS-lewo, TS-prawo, RS-lewo, TS-prawo, LS-lewo, TS-prawo, RS-lewo
- Wejdź do pokoju trofeów, aby znaleźć coś bardzo dziwnego! Robotyczny węgorz? [Unplug] przewód z gniazdka ściennego, a następnie sprawdź korpus robota. Zbierz [Strange Keycard].
Użyj [Strange Keycard] na podkładce po lewej stronie kominka. To kończy bardzo krótkie wprowadzenie. Następny poziom nie będzie tak łatwy ani krótki.