Bądź pierwszym, który rozwiąże Rival Room z tymi rozwiązaniami.
Rival Room stawia cię przeciwko innemu eskapiscie w jednym z największych wyzwań Ucieczka z Akademii. Wewnątrz ogromnej kopuły znajduje się ogromna seria łamigłówek, które odzwierciedlają się nawzajem. Masz 35:00 minut, aby przebiec przez pięć pokoi — każdy z inną zagadką do rozwiązania. A ostatnia łamigłówka to skomplikowana sieć jeszcze większej liczby łamigłówek ułożonych jedna na drugiej. Jest tu wiele do rozwikłania, więc jeśli potrzebujesz pomocy i nie chcesz korzystać z podpowiedzi, oto jak ukończyć wszystko w The Rival Room.
Więcej poradników do Escape Academy:
Przedstawienia | Część 1 | Egzamin wstępny | Część 2 | Artysta Ucieczki | Część 3 | Pod presją | Część 4 | Ucieczka | Część 5 | Próba według smaku | Część 6
Pokój rywala | Część 9
Masz 35:00 minut, aby pokonać rywala i pokonać ten trudny Escape Room.
Pokój 01
- Począwszy od Czerwony śladbędziesz chciał otworzyć pojemniki i szafki w tym obszarze, aby zebrać [Small Gear], [Medium Gear]oraz [Large Gear].
- -Umieść [Gears] na slotach w pobliżu balisty. Jest wiele slotów. Umieść koła zębate w pokazanych na poniższym zrzucie slotach.
- Po założeniu kół zębatych Obróć Korbą aby ukończyć układankę.
Pokój 02
- W tym dużym pomieszczeniu znajdziesz wiele posągów, trzy miejsca na umieszczenie posągów oraz tablicę z literami po prawej stronie. W tekście zobaczysz wskazówkę — „Co 3 oboje widzicie?”
- Spójrz na tablicę z literami. Po obu stronach planszy znajdują się trzy takie same nazwy.
- Przenieś posągi z widocznymi nazwami na sloty wejściowe.
- PUZZLE POSĄGOWE: [Timmy], [Wyatt], [Max]
Pokój 03
- W Sali Wagi musisz zebrać piątkę [Weights]. Występują w pięciu kolorach. Każda waga jest inna. Sztuką jest ustalenie, ile waży każda waga. Możesz to zrobić, porównując ciężary na dużych wagach.
- Przejdź do Zielonej Tablicy i wprowadź inne [Kg] pomiary dla każdego [Weight].
- WAGA WAGA ROZWIĄZANIE: [Red: 1 Kg], [Blue: 2 Kg], [Orange 4 Kg], [Green 3 Kg], [White 5 Kg]
- Wprowadzenie ciężarów odblokowuje Duże niebieskie łuski. Musisz teraz umieścić obciążniki na niebieskich metalowych słupkach, aby pasowały do ciężaru podanego na ekranie. W zależności od umiejscowienia waga będzie podwojona lub potrojona.
- NIEBIESKIE ROZWIĄZANIA WAGOWE: Umieść wagi na wycięciach oznaczonych x1, x2 lub x3 na każdej skali.
- Skala #1: 7 kg – biały x1, czerwony x2
- Skala #2: 9 kg – zielony x3
- Skala #3: 14 kg – niebieski x1, pomarańczowy x3
- Umieść wszystkie wagi na miejscach na ciężarki, aby ukończyć układankę, tak aby wszystkie trzy ikony były zielone.
Pokój 04
- W kolejnej zagadce mamy trzy kolorowe slajdy z czterema symbolami na każdym. Musimy zapalić cztery symbole w 10 obrotach lub mniej — używając Panelu sterowania do przesuwania platform liczy się jako obrót. Musisz wprowadzić wszystkie 7 symboli pokazanych na czarnej tablicy.
- The Panel sterowania porusza połączone platformy.
- Fioletowy ruchy Niebieski + Czerwony
- Zielony ruchy Niebieski + Żółty
- Pomarańczowy ruchy Czerwony + Żółty
- WYMAGANE SYMBOLE: Koło, pik, klub, trójkąt, kwadrat, diament, serce
- ROZWIĄZANIE OBROTOWE PUZZLE: Zielony w lewo – Zielony w lewo – Wciśnij kółko – Pomarańczowy w lewo – Wciśnij pik – Fioletowy w lewo – Fioletowy w lewo – Wciśnij klub i trójkąt – Zielony w lewo – Wciśnij kwadrat – Pomarańczowy w prawo – Wciśnij diament – Pomarańczowy w prawo – Wciśnij serce
- Wykonaj powyższe kroki, aby ukończyć układankę w 8 obrotów. Prawdopodobnie istnieją bardziej efektywne sposoby rozwiązania zagadki, ale tak to rozwiązałem.
Pokój 05
- Ostatnia zagadka to Sejf dwustronny. Aby otworzyć sejf, musisz rozwiązać szereg zagadek. Ale od której zagadki zacząć?
- ROZPOCZNIJ ŁAMIGŁÓWKĘ: Spójrz na górną środkową układankę. Możesz odwracać płytki. Czy to nie wygląda znajomo?
- ROZWIĄZANIE: Odwróć panele, aby dopasować je do paneli puzzli otaczających sejf. Białe ramki są białe. Czarne ramki są czarne.
- Zdobądź [Cabinet Key] od ukończenia tej układanki.
- Użyj [Cabinet Key] na dziurce od klucza po prawej stronie. Wiadomość w środku mówi „Dzwoń w dzwony, mój drogi przyjacielu” — zwróć uwagę na podkreślone litery.
- PUZZLE Z DZWONEK: Dzwonić dzwonkami w następującej kolejności.
- ROZWIĄZANIE: [G-E-A-E-D]
- Zbierz [Bronze Medal] i przeczytaj notatkę. „Uciekniesz, kiedy świnie latają”.
- PUZZLE ZWIERZĄT: Na symbolu zwierzęcia możesz odwrócić panele, aby przypominały różne zwierzęta. Przesuń panele w tej konfiguracji, aby rozwiązać zagadkę.
- ROZWIĄZANIE: Głowa świni – Skrzydła ptaka – Nogi świni
- Szafka odblokuje się kodem kierunkowym wewnątrz.
- PUZZLE KIERUNKOWE: Wprowadź następujące wskazówki w szafce padów kierunkowych. Kod znajduje się w szafce ze zwierzętami.
- ROZWIĄZANIE: Góra – Prawo – Góra – Lewo – Dół
- Zbierz [1 Cent Coins], [5 Cent Coins] oraz [10 Cent Coins].
- PUZZLE NA PIENIĄDZE: W prawym górnym rogu użyj [Coins] w gniazdach. Musisz dopasować sumy na górze / na dole każdego wiersza / kolumny.
- ROZWIĄZANIE: Postępuj zgodnie z poniższą tabelą.
Puzzle na monety | 2c | 15c | 11c |
16c | [1c] | [5c] | [10c] |
12c | [1c] | [10c] | [1c] |
- Ułóż układankę i zbierz [Playing Cards].
- PUZZLE Z ZEGAREM: Przypnij [Playing Cards] do twojego HUDa. Ustaw każdą wskazówkę zegara na następujący numer / symbol.
- ROZWIĄZANIE: Klub: 3, Diament: Q, Pik: 7, Serce: Król
- Zbierz [Silver Medal] i zwróć uwagę na [BANE] wiadomość.
- PUZZLE BLOKADA KLAWIATURY LITEROWEJ: Uzyskaj odpowiedź po rozwiązaniu zagadki z zegarem.
- ROZWIĄZANIE: [B-A-N-E]
- Zbierz [Marbles].
- PUZZLE Z MARMURU: Ostatnia zagadka. Dodać [Marbles] do Ustroju. Naciskając żółte / pomarańczowe przyciski, upuścisz jedną kulkę. Musisz je upuścić w określonej kolejności.
- ROZWIĄZANIE: Żółty, Żółty, Pomarańczowy, Żółty, Pomarańczowy, Pomarańczowy
Umieść [Bronze], [Silver] oraz [Gold Medals] w sejfie, aby ukończyć pokój rywala. Zrobiliśmy to!