Witamy w Ucieczka z Akademii! Będziesz musiał przynieść notatnik i wszystkie swoje umiejętności dedukcji, aby rozwikłać tajemnice każdego zamkniętego pokoju. w Ucieczka z Akademii, wszystko jest wskazówką, gdy zagłębiasz się w skomplikowane łamigłówki kawałek po kawałku. Masz (zwykle) ograniczony czas, więc zawsze jesteś pod presją, aby rozwiązać tak szybko, jak to możliwe. A my jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci rozwiązać każdy etap tej zapierającej dech w piersiach przygody.
Ucieczka z Akademii jest już dostępna w ramach subskrypcji Xbox Game Pass, więc nie ma powodu, aby nie wypróbować tej gry. Tutaj wyjaśnimy krok po kroku, jak rozwiązać każdą zagadkę. Zagadki są skomplikowane, więc postaramy się wyjaśnić, jak wszystko rozwiązać, zanim przedstawimy proste rozwiązanie, wraz ze zdjęciami, które Cię poprowadzą.
Tutaj zajmujemy się pierwszą zagadką w grze.
Przedstawienia | Część 1
Ucieknij z pokoju!
- Masz 10 minut na ucieczkę. Celem jest znalezienie [Key] i wyjdź przez drzwi wyjściowe.
- Przeczytaj wskazówkę znalezioną na papierze na podium przy drzwiach. Sprawdź zegar i zapamiętaj liczby [1230].
- Zbierz [Red Goblet] z kartonu po prawej stronie drzwi. Zanotuj „mi” na kielichu.
- Zbierz [Yellow Goblet] od kosza na śmieci po lewej stronie drzwi.
- Otwórz skrzynię pośrodku pokoju, aby uzyskać [Blue Goblet] i [Mysterious Clue].
- Otworzyć sejf. Użyj [Mysterious Clue] — pokazuje cztery kolorowe plamy. Są to: Niebieska – Żółta – Czerwona – Czerwona
- Sprawdź kielichy. Aby zdobyć kod do sejfu.
- Zbierz [Key of Truth] z sejfu i użyj go na drzwiach wyjściowych, aby uciec.
Lobby
- Witamy w lobby! Pracownika nie ma, a drzwi wejściowe są zamknięte.
- Zbierz 5 przedmiotów z tablicy korkowej: [E.E.L.’s Biz Card], [Jeb’s Biz Card], [Slip’s Biz Card], [Allie’s Biz Card], [Quanty’s Biz Card].
- Sprawdź telewizor. Użyjesz pilota. Wpisz następujący kod: [Up – Right – Down – Up – Right].
- Kod znajduje się na stojaku na koszulki.
- Telewizor wyświetli trzy kody.
- Wejdź na zaplecze i użyj czarno-biało-czerwonego plakatu, aby przetłumaczyć litery.
- Użyj skanerów Fish Trophy na zapleczu. Użyj [Biz Cards] na każdym numerowanym skanerze.
- 1. [Jeb’s Biz Card]
- 2. [Allie’s Biz Card]
- 3. [E.E.L’s Biz Card]
- Zbierz [Key of Lies] po rozwiązaniu zagadki. Użyj klucza na drzwiach toalety. Podążaj ścieżką w dół do podziemnej sieci pociągów! Jesteśmy gotowi iść do Escape Academy.