Wsadzić stopę w drzwi.
Udowodnij swoją wartość w drugiej wielkiej układance z Ucieczka z Akademii. Po znalezieniu tajnego wejścia do szkoły zostaniesz przydzielony do egzaminu wstępnego — jeśli nie zdasz, zostaniesz wysłany na stałe. Pokaż, jaki jesteś sprytny, odkrywając kolejny pokój pełen zagadek. Całe swoje rozwiązywanie będziesz rozwiązywać w gabinecie dyrektorki, a jedynym sposobem na ucieczkę jest wpisanie jej prawdziwego imienia. Szukaj wskazówek, zdobądź wszystkie trzy imiona i rozpocznij swoją prawdziwą podróż na szczyt klasy. Oto jak rozwiązać wszystko na poziomie 2 z Ucieczka z Akademii.
Więcej przewodników po Akademii Ucieczki:
Przedstawienia | Część 1
Egzamin wstępny | Część 2
Gabinet dyrektora
Na rozwiązanie zagadki masz 15 minut.
- Zbierz [Small Key] z wieszaka przy drzwiach.
- Użyj [Small Key] na szufladzie biurka na środku pokoju. Wejdź za biurko, by dostrzec żółty zamek.
- Zbierz [Group Photo] i [Screwdriver].
- Użyj [Screwdriver] na wywietrzniku po prawej stronie drzwi. Wejdź do środka i znajdź numer telefonu. Numer to [952-4242].
- Użyj telefonu na biurku. Wprowadź numer [952-4242] — zapamiętaj nazwę [Solange].
- Znajdź zamkniętą skrzynkę na lewo od drzwi. Etui przedstawia obraz Zegara, Rośliny i Trofeum. Policz zegary, rośliny i trofea w pokoju.
- Zbierz [Headmaster in Greece], [Headmaster in Egypt]oraz [Headmaster in Japan] zdjęcia. Zanotuj liczby na każdym zdjęciu.
- Grecja: 1991
- Egipt: 1954
- Japonia: 1975
- Idź do regału z książkami oznaczonymi nazwami krajów. Przesuwaj książki w tej kolejności: [Egypt], [Japan], [Greece]. To odblokuje ukryty pokój.
Ukryty pokój
- Wejdź do ukrytego pomieszczenia za regałem.
- Zbierz [Floppy Disk] ze stołu po lewej stronie głównego pomieszczenia biurowego.
- Użyj [Floppy Disc] na komputerze w ukrytym pokoju. Komputer wyświetli słowo [DEAD].
- Użyj pianina i wprowadź kod [D-E-A-D] w klawiszach. Odblokuje to panel z [UV Lightbulb].
- Użyj [UV Lightbulb] na zepsutym świetle przy wejściu do ukrytego pokoju. Ujawni to ukryte imię na dyplomie. Zapamiętaj nazwę: [Jacqueline].
Ucieczka
- Aby uciec, potrzebujesz trzy nazwiska. Wprowadź nazwiska w terminalu komputerowym obok drzwi przed limitem czasu.
- Nazywana jest nazwa dzwonienia na numer telefonu znajdujący się w klapie.
- Imię jest na PHD w ukrytym pomieszczeniu pod światłem UV.
- Ostateczna nazwa pochodzi od [Group Photo]. W ukrytym pomieszczeniu porównaj maskę nad kominkiem i [Group Photo]. Pamiętaj, że na zdjęciu używają pseudonimów.
- Wprowadź następujące nazwy do ucieczki:
- Imię: Sandra
- Drugie imię: Jacqueline
- Nazwisko: Solanga