Odwdzięczmy się i uratujmy to miasto!
Zły Zachód to nowa gra akcji, w której gracze wcielają się w rolę Jessego Rentiera, polującego na wampiry kowboja, który musi użyć swojej elektrycznej Rękawicy, aby przebić się przez fale wampirów i demonów, aby zapewnić światu bezpieczeństwo. Podczas swojej podróży gracze natkną się na wiele przedmiotów kolekcjonerskich, w tym Wiedzę, która dopełnia scenerię, Gotówkę, którą można znaleźć w woreczkach, skrzyniach lub małych skrzyniach i można jej użyć do zakupu ulepszeń wyposażenia, oraz Unikalne skrzynie, które mogą trzymaj jeszcze więcej Złota, skórki dla swojej broni i postaci, a nawet tajne umiejętności i zdolności. W sumie na 16 poziomach gry można znaleźć 393 przedmioty kolekcjonerskie.
Po nieudanej próbie pokonania Felicity, Jesse budzi się w pobliskim mieście, które jest atakowane przez jej siły. Ten przewodnik pokaże graczom, gdzie znaleźć wszystkie przedmioty kolekcjonerskie w rozdziale 11: Człowiek z ludu w Zły Zachód.
Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie z rozdziału 11 w Evil West
W rozdziale 11: Człowiek z ludu Jesse bierze na siebie ocalenie mieszkańców miasta, którzy mu pomogli, zabijając wszystkie demony i potwory, które go atakują. W tym rozdziale znajdują się łącznie 24 przedmioty kolekcjonerskie z 3 przedmiotami Wiedzy, 19 gotówki do odbioru i 3 skrzynie. Poniżej znajduje się pełne zestawienie miejsc, w których można znaleźć wszystkie przedmioty do zebrania w misji.
UWAGA: Istnieje ogromny błąd, który blokuje zapis i zmusza do ponownego uruchomienia gry w tej misji. Za każdym razem, gdy wejdziesz na teren z gniazdem, koniecznie je zniszcz. Zbliżanie się do gniazda, a następnie opuszczenie tego obszaru uczyni gniazdo niezwyciężonym, uniemożliwiając postęp.
Gotówka nr 1
Gdy przejmiesz kontrolę nad Jessem, znajdziesz się na drodze miejskiej, która rozdziela się na lewo i prawo. Idź w lewo, aby znaleźć jedną z Respec Machines Vergila. Na prawo od maszyny znajduje się przykuta łańcuchem barykada, którą można przebić, aby otworzyć alejkę i znaleźć Casha.
Gotówka nr 2
Wróć do miejsca, w którym zacząłeś i idź w prawo. Obserwuj lewą stronę ścieżki i idź pierwszą napotkaną alejką. W tej uliczce znajduje się świecąca skrzynia, do której możesz się włamać, aby znaleźć gotówkę.
Gotówka nr 3
Opuść alejkę drogą, którą wszedłeś i idź dalej prawą ścieżką. Patrz dalej na lewo od ścieżki, a zobaczysz Casha siedzącego na pudle.
Gotówka #4
Wróć na pierwotną lewą ścieżkę, idź do końca ścieżki i wysadź TNT na końcu drogi. To ujawni skrzynię z pieniędzmi, którą możesz rozerwać.
Gotówka #5
Z TNT wróć ścieżką, a następnie skręć w pierwszą lewą ścieżkę, którą napotkasz. Gotówkę znajdziesz na beczce po lewej stronie ścieżki.
Gotówka #6
Wróć do miejsca, w którym rozpocząłeś rozdział. Idąc lewą ścieżką, spójrz na prawą stronę drogi i wejdź pierwszym biegiem schodów na balkon. Znajdziesz tu zwłoki, a obok Casha.
Gotówka #7
Podążaj ścieżką balkonu aż do końca, aby dotrzeć do półki. Zanim zeskoczysz z półki, spójrz w prawo, aby zobaczyć więcej gotówki.
Gotówka #8
Zeskocz z półki i spójrz w lewo, aby zobaczyć barykadę z łańcuchem. Przebij się przez nią swoją Rękawicą, a znajdziesz trochę gotówki.
Gotówka #9
Tuż obok wspomnianej wcześniej zakutej w łańcuchy barykady znajduje się most prowadzący do jednego z gniazd, które musisz zniszczyć w ramach głównej misji Zakonu. Na kamieniu szlifierskim obok następnego spoczywa woreczek z gotówką.
Gotówka #10
Na lewo od gotówki powyżej znajduje się półka, z której można zejść do obszaru zablokowanego przez TNT. Możesz otworzyć skrzynię z pieniędzmi w tym obszarze i zniszczyć TNT, aby się wydostać.
Gotówka #11
Odwróć się i skieruj się w stronę budynku po przeciwnej stronie obszaru, w którym znajdował się TNT. Tuż przed wejściem do tego budynku spójrz w lewo, aby zobaczyć szopę, w której znajduje się świecąca skrzynia.
Wiedza nr 1: 7-letni rysunek dziecka
Wejdź do budynku, zniszcz gniazdo na dolnym piętrze, a następnie wejdź na piętro wyżej. Na tym piętrze znajdziesz pierwszy kawałek Wiedzy w rozdziale.
Gotówka #12
Tuż obok Wiedzy znajduje się skrzynia z pieniędzmi.
Skrzynia #1: Ukryty profit dotyczący równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
Przejdź całą drogę na najwyższe piętro budynku, aby znaleźć tę skrzynię.
Gotówka #13
Skorzystaj z tyrolki, aby dostać się do kolejnego obszaru. Bezpośrednio na prawo od miejsca, w którym wylądowałeś, znajduje się świecąca skrzynia.
Gotówka #14
Po przeciwnej stronie areny walki, gdzie znalazłeś świecącą skrzynię, na beczce znajduje się kolejny przedmiot gotówkowy.
Gotówka #15
Na prawo od wspomnianej wyżej beczki jest półka skalna, z której możesz zeskoczyć. Na wózku na dole jest sakiewka z pieniędzmi.
Wiedza nr 2: List rezydenta Gray Oaks 2/2
Idź na lewo od poprzedniego Casha w kierunku wejścia do jaskini zablokowanej przez TNT. Tuż przed wejściem po lewej stronie znajduje się przedmiot Lore.
Gotówka #16
Po wejściu do jaskini usuń wrogów i zniszcz gniazdo. Na lewo od gniazda znajduje się świecąca skrzynia.
Wiedza nr 3: List rezydenta Grey Oaks 1/2
Wejdź na półkę po prawej stronie jaskini, aby wyjść z tego obszaru. Gdy znajdziesz się na górze, na beczce znajdziesz odbiór Wiedzy.
Skrzynia #2: Skórka rewolweru ducha
Ta skrzynia znajduje się bezpośrednio na lewo od poprzedniego przedmiotu Lore.
Gotówka #17
Zeskocz z powrotem do obszaru, w którym znalazłeś Cash #13 i 14 i idź w lewo. Pod górę wejdziesz na cmentarz. Od razu udaj się na prawo od cmentarza, by znaleźć Casha na grobie.
Gotówka #18
Wróć do miejsca, w którym wylądowałeś z tyrolki. Na prawo od miejsca, w którym znajdował się Cash # 13, znajduje się przeszkoda, którą możesz przeskoczyć, aby dotrzeć do platformy patrzącej na koło wodne. Przeskocz przez szczelinę w górnej części koła i udaj się w lewo, by znaleźć tego Casha.
Gotówka #19
Przeskocz z powrotem przez tę samą szczelinę koła wodnego i zejdź po schodach. Przeskocz przez tę dolną szczelinę i podążaj ścieżką po lewej stronie w stronę kolejnego gniazda. Tuż przed wejściem do obszaru gniazda znajdziesz świecącą skrzynię z ostatnią gotówką do zebrania dla rozdziału.
Po znalezieniu tego wszystkiego masz teraz wszystkie przedmioty kolekcjonerskie w rozdziale 11: Człowiek z ludu Zły Zachód. Możesz teraz przejść do następnej misji, rozdziału 12: Błyskawica w butelce.
Bądź na bieżąco z Gameranx, aby otrzymywać przewodniki, wskazówki i sztuczki dotyczące osiągnięć Zły Zachód!
Więcej poradników Evil West:
Evil West: Pełna lista osiągnięć i trofeów | Evil West: Jak grać w trybie współpracy | Evil West: Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie z rozdziału 1 | Lokalizacje wątpliwych ładunków, gotówki i skrzyń | Evil West: Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie z rozdziału 2 | Lore rajdu, gotówka i skrzynie | Evil West: Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie z rozdziału 3 | Lore First Spark, gotówka i skrzynie | Evil West: Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie z rozdziału 4 | Od zmierzchu do świtu Lokalizacje wiedzy, gotówki i skrzyń | Evil West: Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie z rozdziału 5 | Diabelska Przełęcz Lore, gotówka i skrzynie | Evil West: Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie z rozdziału 6 | Lokalizacje odległych posterunków RI, gotówki i skrzyń | Evil West: Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie z rozdziału 7 | Lokalizacja dymu i luster, gotówki i skrzyń | Evil West: Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie z rozdziału 8 | Lore Pharmakon, gotówka i skrzynie | Evil West: Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie z rozdziału 9 | Tam, gdzie ropa smakuje jak wiedza o krwi, gotówka i lokalizacje skrzyń | Evil West: Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie z rozdziału 10 | Nietoperze w lokacjach z Lore, gotówką i skrzynią w dzwonnicy