Jak unikać magnesów w F-Zero 99.
Spis treści[Hide][Show]
F-Zero 99 jest tutaj i niesie ze sobą niezliczoną ilość prób i udręk. Nie tylko masz do czynienia z 98 innymi zawodnikami, ale musisz także pamiętać, że wszyscy 98 chcą twojej śmierci (a konkretnie ciebie). Może to znacznie utrudnić wyścigi, ponieważ musisz stale zmagać się z nierównościami, zadrapaniami, uderzeniami i uderzeniami.
Pomijając ludzi, utwory w F-Zero 99 też mogą być cholernie wrogie. Niezależnie od tego, czy są to brutalnie ciasne zakątki Silence, czy pokryty lodem teren White Land I, zawsze znajdzie się coś, co zrujnuje Twój dzień. Jednak Port Town I jest prawdopodobnie najbardziej niezręczny, ponieważ to miejsce ma magnesy, a magnesy to diabeł.
Więcej treści F-Zero:
Remaster F-Zero GX | Dlaczego F-Zero nie powrócił? | Producent F-Zero zainteresowany powrotem serialu | F-Zero 99: Wskazówki dla początkujących | F-Zero 99 to najważniejsza gra wydana przez Nintendo w 2023 roku
Czym są magnesy w F-Zero 99
W F-Zero 99 występują dwa rodzaje magnesów, magnesy uziemiające i magnesy szynowe. Z tych dwóch magnesy uziemiające mają ogólnie znacznie mniejszy wpływ. Są to prostokątne paski, które przy przeskoczeniu po nich przyciągają statek do ziemi. Skraca to Twój skok, co skutkuje mniejszą mobilnością w powietrzu podczas nawigacji w ich pobliżu.
Z drugiej strony magnesy szynowe to „zabójcy nowicjuszy”. Są to świecące szyny, które istnieją w Port Town I i zostały specjalnie zaprojektowane, aby znacznie utrudniać poruszanie się po linii prostej. Jeśli zostaną pozostawieni samym sobie, będą cię ciągnąć w lewo lub w prawo, zmuszając do zmiażdżenia statku przeciwko nim. Zadaje to znaczne obrażenia, ponieważ są trzy szyny i wszystkie cię zmiażdżą, jeśli im pozwolisz.
Jest bardzo prawdopodobne, że w ciągu czterech okrążeń te szyny Cię zabiją. Jest to znacznie bardziej prawdopodobne na statkach o niskim współczynniku odzysku, takich jak Fire Stingray. Jeśli cię nie zabiją, zniszczą twoje czasy okrążeń i pozycję w grupie, ponieważ również cię spowalniają. Ogólnie rzecz biorąc, magnesy to zły moment.
Jak unikać magnesów w F-Zero 99
Ponieważ uderzenie w ścianę magnetyczną z prędkością 700 km/godz. nie przynosi żadnych korzyści, jedyną opcją jest uniknięcie ich. Wszystko, co musisz zrobić, to odchylić swój statek od szyny magnetycznej za pomocą LB/RB. Ponieważ szyny na tej prostej znajdują się naprzemiennie, będziesz musiał także zmieniać przechylenie, aby to skompensować.
Najważniejszą rzeczą, o której należy pamiętać w przypadku tej strategii, jest to, że działa ona tylko wtedy, gdy próbujesz jej użyć, będąc naprawdę hetero. Jeśli będziesz ustawiony pod kątem, Twój statek prawdopodobnie nadal zostanie wciągnięty. Przećwicz wychodzenie z zakrętu i prostowanie tak szybko, jak to możliwe, aby tego uniknąć. W prawdziwym wyścigu może to być znacznie trudniejsze ze względu na innych zawodników, ale nadal jest to umiejętność warta opanowania.
Jeśli wszystko pójdzie nie tak, masz ostatnią metodę zmniejszenia wpływu szyn magnetycznych, Spin Attack. Twój Spin Attack sprawia, że jesteś niewrażliwy na obrażenia przez krótki czas, więc jeśli użyjesz go podczas szlifowania szyny, ograniczysz ilość otrzymywanych obrażeń. Nie jest to rozwiązanie idealne i eleganckie, ale działa.
Przyzwyczaj się do szyn magnetycznych, ponieważ korzystają z nich inne tory w klasycznej grze F-Zero, a w pewnym momencie z pewnością trafią one do F-Zero 99.
To wszystko, co mamy w F-Zero 99. Koniecznie sprawdź nasze inne listy i przewodniki, aby uzyskać więcej zawartości F-Zero.