Czy zmiana jest dobra? Wydaje się, że pracownicy Call of Duty pytają społeczność
Call of Duty Modern Warfare 2 jeszcze się nie ukazała, a gra już spotyka się z falą krytyki. Fani od razu zauważyli ogromne zmiany w otwartej becie, ale mogą nie zostać w finale.
Teraz, jeśli chcesz dowiedzieć się, jakie opinie fanów przekazują Totemu Infinity, możesz być przytłoczony wszystkimi drobnymi szczegółami, które są omawiane. Aby uprościć sprawę, oto podstawowe zmiany, które wprowadzili w meczach 6 na 6:
- Wyposażone tylko w cztery atuty. Dwa aktywują się po zdobyciu wymaganej liczby punktów
- Gracze nie pojawiają się na minimapie podczas strzelania lub sprintu
- Brak plakietek z imionami na wrogach, gdy celujesz w nich
- Totem Nieskończoności próbuje usunąć anulowanie zjeżdżalni
Jak możesz sobie wyobrazić, są to konwencje, które Call of Duty gracze byli przyzwyczajeni od lat. Opracowali wokół siebie swoje style gry i taktykę zespołową, a zobaczenie tych zmian oznacza konieczność dostosowania sposobu gry. Myślę, że można powiedzieć, że ludzie mogą nawet nie czuć, że grają już w Call of Duty.
Wykorzystaliśmy CharlieIntel jako źródło niektórych naszych wcześniejszych Call of Duty zasięg. W tym tweecie udostępnionym na Reddicie, skarży się na zmiany na minimapie, wskazując, że była to część gry od piętnastu lat.
Teraz niektórzy fani wskazali na trochę zapamiętany tweet sprzed dwóch lat. Współzałożyciel Sledgehammer Games, Michael Condrey, został zapytany o brak trybu gry rankingowej. On tweetował w odpowiedzi, że niektóre decyzje dotyczące projektowania gier nie zostały podjęte przez samych twórców. Centralne zespoły technologiczne i produkcyjne Activision, które analizowały takie wskaźniki, jak analityka, dobieranie meczów, serwery dedykowane, monetyzacja itp., koncentrowały się na tych wskaźnikach i ustalaniu celów firmy, a nie na potrzebach i pragnieniach samej społeczności.
Condrey jest weteranem branży i pracował nad pięcioma z nich Call of Duty gier, wydanych w latach 2010-2017, jako szef studia Sledgehammer. Miałby znaczną wiarygodność, nie tylko znając tajniki Activision, ale także tworząc gry, a także pracując nad zrozumieniem społeczności franczyzy. Chociaż to, co wtedy opisał, może nie być już pełną historią dla firmy i franczyzy dzisiaj, jest to odpowiednie wyjaśnienie, dlaczego te gry zaczną wprowadzać zmiany, których fani nie byliby mile widziani.
W szerszym ujęciu Call of Duty jest z pewnością jednym z fundamentów nowoczesnych gier AAA, ale franczyza nie pozostała na szczycie góry w swojej szczególnej niszy w branży gier. Jej wydawca Activision zarobił ponad 1 miliard dolarów na łącznej sprzedaży Przeznaczenie oraz Hearthstone w 2015 roku. Gra typu battle royale, PUBGzarobił ponad 1,5 miliarda dolarów w 2017 roku. Te darmowe gry online, takie jak PUBG oraz Fortnite już przeszedłeś Call of Duty pod względem liczby graczy i wysokości generowanych przez nich przychodów, mimo że są to stosunkowo nowsze gry.
Chociaż częścią reakcji ze strony Activision było stworzenie własnych wersji free-to-play i battle royale Call of Duty, sama seria główna również musi się dostosować, aby wprowadzić własne zmiany, aby w połowie spotkać nowszych graczy, graczy, którzy mogą pochodzić z innych gier, ale mogą zostać zwabieni do tej gry. Podczas gdy Activision musi zrównoważyć pragnienie zdobycia nowych graczy z zatrzymaniem starszych graczy, ich gry mogą przechodzić te nagłe, losowe mutacje. Ale z drugiej strony, ponieważ wszystko to pojawiło się w wersji beta, może nie mieć już znaczenia, jeśli zostaną usunięte w ostatecznej grze. Wkrótce się dowiemy.
Call of Duty Modern Warfare 2 ukaże się na PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S i PC na Steam i Battle.net 28 października 2022 roku.
Źródło: PCGamer