Final Fantasy 14 przechodziło wiele aktualizacji, a cała seria zyskała wiele nowych funkcji, części i ogólnej uwagi, ponieważ w ciągu ostatnich tygodni wiele się w niej działo. Teraz gra ma zupełnie nową aktualizację. Poniżej znajdują się notatki dotyczące łatki.
Informacje o aktualizacji 7.01 do Final Fantasy 14 (16 lipca 2024 r.)
- Poruszono następujące kwestie.
- W aktualizacji 7.0 dodaliśmy problem z pewnymi głównymi scenariuszami bitew, w wyniku którego gracze nie mogli kontynuować rozgrywki w określonych warunkach.
- Problem występował podczas podejmowania prób na poziomie 90, po których ukończeniu gracze nie otrzymywali punktów doświadczenia.
- Problem występował podczas przechodzenia instancji lochów na poziomach 91, 93, 95 i 97 jako paladyn, w trakcie których gracze otrzymywali wyposażenie, które już zdobyli.
- Problem występował podczas podejmowania się instancyjnych lochów na poziomie 95, w którym po ukończeniu ich jako dragon lub żniwiarz otrzymywano niewłaściwy sprzęt.
- Problem, w którym opis akcji mnicha PvE Thunderclap błędnie podawał maksymalną liczbę ładunków jako 2 zamiast 3. * Był to problem wyłącznie tekstowy. Sama akcja pozostaje niezmieniona.
- Problem występujący podczas gry jako żmija, w którym akcja Ogon Węża nie zmieniała się na inne akcje, gdy na gracza oddziaływało 31 lub więcej efektów statusu.
- Problem, w którym opis akcji barda PvE Rain of Death błędnie stwierdzał, że jej timer ponownego rzucania jest dzielony z Bloodletterem nawet po nauczeniu się akcji Heartbreak Shot. * Był to problem wyłącznie tekstowy. Sama akcja pozostaje niezmieniona.
- Problem, w którym opis akcji tancerza PvE Closed Position błędnie stwierdzał, które efekty akcji są współdzielone z partnerem tańca. * Był to problem wyłącznie tekstowy. Sama akcja pozostaje niezmieniona.
- Problem, w wyniku którego gracze mogli ręcznie wyłączyć efekty palety subtraktywnej, odcieni eteru i odcieni eteru II. * Aktualizacja: 16 lipca 2024 r. o 12:30 (PDT)
- Problem występujący podczas gry białym magiem, w którym efekt bariery akcji PvE Boskiej Pieszczoty był nadpisywany przez słabszą wersję samej siebie.
- Problem w trakcie rozgrywki w Kryształowym Konflikcie, w wyniku którego ruch szybkiego sprintu Vipera był w pewnych okolicznościach nieprawidłowy.
- Problem występujący podczas gry jako żmija w trybie PvP, w którym efekt Łusek Węża był niwelowany przez akcję białego maga Cud Natury.
- Problem występujący podczas gry jako górnik lub botanik, gdzie cecha „Revisit” powodowała automatyczne zbieranie w określonych warunkach.
- Problem występujący podczas gry jako górnik lub botanik, w którym cecha „Odwiedź ponownie” powodowała, że w punktach zbierania pojawiały się stare mapy.
- Problem polegający na tym, że ukryte przedmioty nie pojawiały się w niektórych punktach zbiórki.
- Problem występujący podczas gry jako rybak, w którym akcje Ambitious Lure i Modest Lure były niezgodne z poleceniami tekstowymi „/action” i „/macroicon”.
- Problem z dziennikiem połowów, w którym wyświetlanie ryb znikało i było oznaczane jako ukończone.
- Problem polegał na tym, że materiały naprawcze były nieprawidłowo ustawione dla wykwintnych ostrzy Zwill i wykwintnych pędzli renesansowych.
- Problem polegał na tym, że grafika niektórych elementów wyposażenia i akcesoriów modowych była wyświetlana nieprawidłowo.
- Problem, w wyniku którego barwniki nie były prawidłowo widoczne na niektórych rodzajach sprzętu.
- Problem występujący podczas gry postacią Au Ra, w którym niektóre grafiki ogonów różniły się w zależności od ich rozmiaru.
- Problem występujący podczas gry żeńską postacią Miqo'te, polegający na tym, że założenie kaptura słuchacza Scion i niektórych fryzur powodowało nieprawidłowe wyświetlanie grafiki sprzętu.
- Problem z oknem Shared FATE, w którym obszar Dawntrail nie był wyświetlany w pewnych warunkach.
- Problem z elementem HUD waluty (oznaczonym jako „Gil” w układzie HUD), który polegał na tym, że dodanie kamieni komedii Allagan do rotacji wyświetlania przed łatką 7.0 powodowało, że element HUD był czarny.
- Problem polegający na tym, że na zrzutach ekranu pojawiały się białe ukośne linie.
- Problem polegał na tym, że wysłanie polecenia Tell za pomocą podkomendy „Wyślij polecenie Tell” nie blokowało trybu czatu w celu wysłania poleceń Tell do postaci docelowej.
- Problem występujący podczas wysyłania wiadomości czatu lub emotikonów („/emote”), w którym podanie imienia postaci umieszczonej na czarnej liście powodowało wyświetlanie nazwy tej postaci w wiadomości w oknie czatu jako „Nieznana”.
- Problem polegający na tym, że powiadomienia dźwiękowe były odtwarzane na czacie grupowym w przypadku postaci umieszczonych na czarnej liście lub wyciszonych.
- Problem polegający na tym, że obniżenie rozdzielczości gry przy włączonej rozdzielczości dynamicznej powodowało zniekształcenie grafiki gry. (Xbox Series X|S)
- Poprawiono także inne drobne błędy tekstowe.
- Poruszono również inne kwestie.
- Znany problem: Problem, w którym czas wyciszania jest nieprawidłowy dla rzutu orchestrionu dodanego w aktualizacji 7.01 podczas odtwarzania go na liście odtwarzania.