Znajdźmy tę skórę.
Spis treści[Hide][Show]
Jest tam przyzwoita ilość treści pobocznych Final Fantasy 16 dla graczy, aby zatopić zęby. Podczas gdy wiele zadań pobocznych sprawia, że gracze czują się nieco rozczarowani, zadania poboczne, które robią wrażenie, mogą zapewnić graczom jedne z najlepszych narzędzi w całej grze.
Jednym z takich zadań pobocznych jest zadanie Blacksmith Blues, które staje się dostępne podczas głównej misji Here Be Monsters, w której gracze pomagają Blackthorne the Hideaway kowalowi przypomnieć sobie, że jest świetny w pracy w kuźni. Jeśli masz problemy z ukończeniem zadania pobocznego, nie martw się, pomożemy Ci. Oto wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak wykonać zadanie poboczne Blacksmith Blues Final Fantasy 16.
Więcej przewodników po Final Fantasy 16:
Wszystkie przewodniki i solucje | Przewodnik dla początkujących | Najlepszy przewodnik po odblokowaniu broni | Wszystkie ulepszenia materiałów eksploatacyjnych | Odblokowanie wierzchowca Chocobo | Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie Curiosity | Wszystkie znane znaki | Wszystkie pozycje patronów | Wszystkie litery | Przewodnik dla początkujących | Przewodnik szefa Benedikty | Przewodnik szefa Garudy | Jak długo Final Fantasy 16 Zabrać do Beaty? |
Jak rozpocząć Blacksmith Blues
Jak wspomniano powyżej, nie będziesz mieć dostępu do pobocznego zadania Blacksmith Blues, dopóki nie rozpoczniesz głównego zadania Here Be Monsters. W tym momencie gry powinieneś być gdzieś w górnych dwudziestkach pod względem swojego poziomu. Aby rozpocząć zadanie, udaj się do Kryjówki i porozmawiaj z Augustem. Augusta znajdziesz w południowo-wschodnim rogu Mesy w pobliżu lady.
Przewodnik po zadaniach Blacksmith Blues
August powie ci, że martwi się o kowala Blackthorne’a, ale nie wie, co go trapi. Udaj się do Czarnego Młota i porozmawiaj z Blackthorne. Powie ci, że czuje, że jego umiejętności kuźnicze nie są zbyt dobre. Aby zainspirować Blackthorne’a, otrzymasz zadanie odnalezienia misternie wykonanej skóry wykonanej przez garbarza, którego Blackthorne podziwia. Po rozmowie z Blackthorne idź porozmawiać ze sklepikarzem Charonem.
Od Charona dowiesz się, że poszukiwany przez ciebie kaletnicz wyruszył na polowanie na gryfa, ale od ich wyjazdu nikt o nich nie słyszał. Po rozmowie z Charonem udaj się do tablicy łowów w mesie i porozmawiaj z Nektarem Moogle. Podczas rozmowy z Nektarem wybierz opcję „Zapytaj o obserwacje gryfów”, a następnie spójrz na tablicę, aby dowiedzieć się, gdzie znajduje się gryf Dozmare.
Dozmare to polowanie rangi B, więc przed opuszczeniem Kryjówki upewnij się, że jesteś gotowy na stosunkowo trudną walkę. Z tablicy łowów dowiesz się, że gryf znajduje się w pobliżu Ceir Norvent West Gate, ale nie będziesz mógł tam bezpośrednio skorzystać z szybkiej podróży. Zamiast tego udaj się do Lostwing Obelisk w Sanbreque i skieruj się jak najdalej na południowy zachód, podążając drogami prowadzącymi przez Cutter’s Gate. Gdy dotrzesz do miejsca zaznaczonego na tablicy łowów, zobaczysz krótką scenkę przerywnikową, w której Dozmare spada i atakuje Clive’a.
Po zakończeniu przerywnika przyjdzie czas na walkę z gryfem. To dość trudny wróg, ale dopóki unikasz jego ataków i przeprowadzasz własne kontrataki, nie powinieneś mieć z nim większych problemów. Jedyną trudną częścią jest jednak to, że Dozmare często lata po okolicy, przez co nie można go trafić atakami wręcz Clive’a. Kiedy zacznie latać, użyj magii, aby uderzyć go, zadając obrażenia od żetonów, lub użyj umiejętności dystansowych Eikona, które oferuje Rumuh.
Gdy gryf skończy, porozmawiaj z mężczyzną na południu, a da ci Treated Leather. Wróć do Kryjówki i daj Blackthorne’owi Traktowaną Skórę. Dokończ rozmowę z kowalem, a da ci szkic projektu pasa zabójcy smoków, przepis wymagany do stworzenia pasa zabójcy smoków z Blackthorne.