Pokonaj swoją traumę, strzelając milion razy.
Spis treści[Hide][Show]
Historia Barreta zostaje ujawniona podczas emocjonującej bitwy solo z Dyne w rozdziale 8 Final Fantasy 7: Odrodzenie. Bandyta stracił rozum po tym, jak stracił wszystko na rzecz Shinry i teraz Barret musi się nim opiekować. Jeśli pomijałeś Barreta i nie masz odblokowanych umiejętności związanych z jego bronią, to może to być znacznie trudniejsza walka. Koniecznie użyj Maksymalna wściekłość aby ta trudna walka była o wiele łatwiejsza w drugiej połowie. Następnie zmierzysz się z Shinrą Executive Palmer w walce z Tłumikiem Anuranu. Podskakujący robot w kształcie żaby może zostać ogłuszony umiejętnościami synergii lub po uderzeniu Palmera podczas jednej z jego drwin. To dwie epickie walki z bossami — zapoznaj się z kilkoma dodatkowymi wskazówkami i strategiami w pełnym przewodniku poniżej.
Szef: Dyne
- Słabość: Ogień
- Zadanie wystarczających obrażeń wywrze na nim presję. Kiedy jego HP zostanie zmniejszone, połączy się ze złomem, aby wykonać potężne ataki. W tym czasie trudno będzie wywierać na niego presję. Jednakże zniszczenie oddzielnej części przerwie jego ataki i sprawi, że będzie bardziej podatny na oszołomienie.
CZYTAJ TAKŻE Ubisoft „daleko jeszcze nie skończył” prac nad Prince Of Persia: The Lost Crown
To jest bitwa solowa z Biret. Przed przystąpieniem do walki wyposaż się Oceniać Materia. Ogień jest słabością, ale nie wywiera na nim szczególnej presji. Możesz spokojnie zignorować Ognistą Materię i mimo to ukończyć bitwę. Będziesz także chciał odblokować Maksymalna wściekłość zdolność broni. Zdolność ta znacznie ułatwia drugą fazę walki z bossem.
Na początku bitwy użyj Stalowa skóra chronić Barreta. Korzystaj z fragmentów osłony, aby unikać ataków i nurkuj za gruzami, gdy Dyne używa bomb zapalających i innych potężnych ataków. Pierwsza faza kończy się, gdy Dyne będzie miała około 60% zdrowia.
Używać Rundy bonusowe aby zadać większe obrażenia od ciśnienia. Kiedy jest pod presją, dzięki tej umiejętności szybciej wypełnisz wskaźnik oszołomienia. Druga faza staje się znacznie, znacznie trudniejsza — Dyne oczyszcza arenę, dzięki czemu nie będziesz miał gruzu, za którym mógłbyś się ukryć. Przywołuje także mechaniczne dodatki, aby mu pomogły.
Kiedy Dyne przywołuje dodatki, można je obrać za cel. Będziesz miał krótkie okno na ich zniszczenie, zanim uderzą w Barreta. Używać Maksymalna wściekłość natychmiast, aby zniszczyć złomowe głowy — niektóre ataki można całkowicie wyeliminować, jeśli będziesz działać szybko. Zniszczenie wszystkich ramion Dyne’a przerwie jego atak i pozostawi go pod presją.
Boss: Tłumik Anuranu
- Słabość: Grzmot
- Ataki z limitem lądowania lub umiejętności synergiczne odwrócą to. Atak na kokpit w stanie przewróconym zada znaczne obrażenia. Użycie kilku potężnych umiejętności ofensywnych, gdy Palmer drwi, wywrze na nim presję.
CZYTAJ TAKŻE Plotka: PlayStation 5 Pro po raz kolejny obiecuje 4K 120 FPS dzięki sztucznej inteligencji
Prawdziwym szefem jest Anuran Suppressor, ogromna maszyna, za którą pilotuje Pielgrzym z ziemi świętej — jeden z dyrektorów Shinra w Złoty spodek. Będziesz miał wszystkich członków drużyny do walki. Wyposaż się w tę bitwę Materia grzmotu i ustaw swoje Zdolności synergii w Folio. Jeśli ich nie używałeś, Zdolności Synergiczne są ładowane za pomocą ABT. Użycie dowolnego ABT spowoduje wypełnienie miernika synergii o jeden niebieski punkt. Większość umiejętności synergii kosztuje 4-5 niebieskich punktów dla dwóch postaci. Zamień się i użyj ABT tak szybko, jak to możliwe, aby naładować licznik wszystkich osób.
CZYTAJ TAKŻE Helldivers II: Jak używać emotek
Zdolności synergii są praktycznie mini-przełamaniami limitów i znacznie łatwiej je odblokować wcześniej. Jeśli użyjesz Haste, będziesz mógł ładować je jeszcze szybciej.
Najważniejszą rzeczą do zapamiętania przed tą walką – celuje w Palmera kiedy się pojawi. Co jakiś czas będzie wyskakiwał ze swojego mecha, żeby cię wyśmiewać. Uderz go atakiem dystansowym lub zaklęciem, a natychmiast wywrzesz presję na robocie.
W drugiej fazie celuj jedną z nóg i zniszcz go, aby zadać ogromne obrażenia od ciśnienia i ogłuszyć go. Pamiętaj, że części są również słabe na Grom. Palmer jest podatny na każdy rodzaj umiejętności, ale dodatkowe części robota wymagają zdolności synergii lub dużych obrażeń za pomocą Pioruna.
Kiedy robot się przewróci, obierz za cel głowę, aby zadać dodatkowe obrażenia od ciśnienia. To trudniejsze, niż się wydaje – w tym przypadku użycie magicznych ataków jest łatwiejsze.
Powiązany