Według nowego wywiadu dla CG World Japan firma Square Enix może potencjalnie przejść na silnik Unreal Engine 5, aby opracować ostatnią część swojej gry. Final Fantasy VII Remake trylogia. Reżyser Naoki Hamaguchi wyjaśnił, że firma planuje rozważyć za i przeciw pozostania przy Unreal Engine 4 przed podjęciem decyzji.
Hamaguchi zauważył również, że gracze najbardziej chcą, aby firma wydała grę finalną tak szybko, jak to możliwe, w jak najlepszej formie. Przejście na Unreal Engine 5 może przyspieszyć rozwój.
W kwietniu Final Fantasy VII Remake producent Yoshinori Kitase powiedział, że trzecia i ostatnia gra w serii projekt remake'u ma na celu wydanie w 2027 r. Byłoby to stosowne, ponieważ oryginalna gra na PlayStation będzie obchodzić 30. rocznicę w tym samym roku.
PRZECZYTAJ TAKŻE Capcom udostępnia nowe szczegóły dotyczące gry Monster Hunter Wilds na swoim ostatnim kwartalnym spotkaniu
Według Kitase, nadzieją jest „dostarczenie niesamowitego produktu w części 3 bez konieczności poświęcania jakości w czasie”. Okres rozwoju dla Odrodzenie został skrócony dzięki zachowaniu tego samego składu, a ponieważ zespół deweloperski pozostanie niezmieniony w przypadku trzeciego tytułu, łatwiej będzie usprawnić pracę i szybciej wykonywać zadania.
Na początku tego miesiąca Hamaguchi zapewnił fanów, że popularna gra karciana Queen's Blood powróci w części 3.
„Właściwie otrzymywałem tak wiele próśb” – powiedział. „W tej chwili przygotowujemy odnowioną lub nawet lepszą wersję Queen's Blood na kolejny tytuł tej serii. Mam więc nadzieję, że będę mógł podzielić się większą ilością informacji w niedalekiej przyszłości”.
PRZECZYTAJ TAKŻE Pokaz rozgrywki Civilization VII będzie transmitowany 20 sierpnia
Choć niewiele wiadomo o części 3 Final Fantasy VII Remakeogłoszono, że kompozytor muzyki do serii Nobuo Uematsu powróci, aby skomponuje nowy główny motyw muzyczny do tego tytułu.
Final Fantasy VII Odrodzenie została wydana 29 lutego na PlayStation 5.