Aktualizacja 7.0 dla Final Fantasy XIV przyniósł pierwszą graficzną aktualizację gry od czasu jej wydania w 2013 r., poprawiając tekstury gry, włosy, trawę, cienie, odbicia i wszystko pomiędzy. Jednak według reżysera i producenta gry Naoki Yoshidy to dopiero początek, ponieważ w przyszłych łatkach nastąpią kolejne zmiany.
„Chociaż otrzymaliśmy wiele pochwał i zobaczyliśmy kilka imponujących zrzutów ekranu, otrzymaliśmy również sporo komentarzy dotyczących problemów z drobniejszymi szczegółami modeli postaci” – powiedział Yoshida w nowym wpisie na blogu. Kontynuując, producent postanowił skupić się na modelach postaci graczy, które zostały zaakceptowane przez wielu, ale również frustrowały niektórych.
PRZECZYTAJ TAKŻE Koreańskie studia wyjaśniają, dlaczego przechodzą z lokalnych gier mobilnych na gry konsolowe na całym świecie
Wygląda na to, że pewne zmiany pojawią się już w patchu 7.1, rozwiązując problem niedźwiedzi i blizn, które będą jaśniejsze na niektórych odcieniach skóry i typach twarzy, a skale Au Ra będą miały szorstkie sylwetki. Dodatkowo rzęsy i brwi zostaną poprawione.
„W przyszłości będziemy rozważać dodanie większej liczby opcji tworzenia postaci, między innymi. Będzie to długoterminowe przedsięwzięcie, ale będziemy kontynuować nasze wysiłki” – obiecał Yoshida.
Kolejny list Final Fantasy Live ma się odbyć podczas Tokyo Game Show 2024, 28 września. Na transmisji zostaną omówione wszystkie nowości, które pojawią się w aktualizacji 7.1.
PRZECZYTAJ TAKŻE Valve może być miłe, ale i tak zostaniesz ukarany za złamanie ich embarga
Ten Szlak Świtu rozszerzenie dla Final Fantasy XIVwydana 2 lipca, przyniosła wzrost maksymalnego poziomu postaci z 90 do 100, nową grywalną rasę, dwie nowe klasy DPS, nowe miasta, nowe lochy i rajdy, nową ograniczoną pracę i zupełnie nowy wątek fabularny.
Final Fantasy XIV jest dostępna na PC, Xbox Series X/S, PlayStation 4 i PlayStation 5.