Wreszcie coś oprócz Extreme Trials.
Square Enix opublikowało ostatnio list na żywo dotyczący łatki 6.2 dla Final Fantasy XIV. Ta nowa łatka będzie zawierać dodatki do głównej fabuły, zmiany balansu, wyspy osobiste, a także lochy wariantów.
Warianty Dungeons były początkowo nazywane Criterion Dungeons, kiedy zostały po raz pierwszy ogłoszone. W Variant Dungeons gracze mogą grać solo lub ze znajomymi w lochach z rozgałęzioną historią, tworząc nowy rodzaj zawartości dla spragnionych wiedzy graczy. Te lochy można odtwarzać ponownie, dzięki czemu gracze mogą zobaczyć każdą gałąź i wynik.
Pierwszy wariant Dungeon będzie nazywał się The Sil’dihn Subterrane, a gracze będą eksplorować loch z określoną postacią NPC związaną z historią lochu. Te lochy można również wykonać z niezsynchronizowanymi drużynami, które nie pasują do typowo wymaganych ról (takich jak jeden tank, jeden healer i dwa DPS).
Criterion Dungeons nadal istnieją, a nazwa została zmieniona na trudniejsze wersje wariantów Dungeons, które są zgodne z tradycyjnym formatem. Criterion Dungeons zajmą Variant Dungeons, ale podążają tylko jedną ścieżką, wymagają typowego formatu party, a także są trudniejsze, ponieważ nie pozwalają graczom na swobodne wskrzeszanie.
Aby było jeszcze bardziej intensywnie, lochy Criterion będą miały opcję trudności „Dzikość” dla graczy o wysokim poziomie trudności. Te Lochy Savage Criterion przypominają Mythic+ w World of Warcraft. Gracze będą musieli działać szybko, ponieważ wrogowie z czasem staną się silniejsi. Gracze również nie będą mogli w ogóle wskrzesić, a całkowite wyczyszczenie drużyny spowoduje zresetowanie całego lochu.
Oznacza to, że gracze będą musieli wyczyścić loch za jednym zamachem z jak najmniejszą liczbą błędów. Nagrody za Lochy Kryterium są nieznane, ale możemy spekulować, że będą to przedmioty na podobnym poziomie, co inne źródła wyposażenia w końcowej fazie gry.
Gracze mogą wypróbować lochy Variant i Criterion, gdy wyjdą z patchem 6.2 w sierpniu.
Źródło