Wędrowiec najlepiej współpracuje z bronią i artefaktami znalezionymi w Sumeru, ale istnieją opcje mieszania i dopasowywania.
Spis treści[Hide][Show]
Chociaż Scaramouche pojawił się po raz pierwszy w wersji 1.1 Uderzenie Genshina, stał się grywalny dopiero w wersji 3.3. Teraz, będąc Wędrowcem – czy jakkolwiek go nazwiesz – wymienił Electro na Anemo. Powinieneś skorzystać z reakcji Wiru Wędrowca, ponieważ zyskuje on buffy w zależności od tego, które elementy reagują na jego ataki. Aby jak najlepiej wykorzystać jego obrażenia, unikaj umieszczania Wędrowca w drużynach Dendro – wyjątek stanowi Hyperbloom.
Genshin Impact: Przewodnik konstelacji wędrowca | Wpływ Genshina: Wstąpienie Wędrowca i Materiały | Genshin Impact: Przewodnik po talentach Sangonomiya Kokomi
Pomimo trudnych relacji z Podróżnikiem, Wędrowiec może stać się ukochanym członkiem twojej drużyny. To, czy on cię kocha, to zupełnie inne pytanie. Ale możesz dać mu odpowiednią broń i artefakty, a może to coś da.
Najlepsza pozycja – Główny DPS
Ogólnie rzecz biorąc, Wędrowiec działa najlepiej jako główny DPS, szczególnie w przypadku obrażeń wirowych. Jego umiejętność pasywna 1. Wstąpienia zapewnia wzmocnienia w zależności od tego, z jakimi żywiołami styka się Umiejętność Żywiołów Wędrowca. Ponadto użycie tej Umiejętności sprawia, że unosi się w powietrzu, dzięki czemu może unikać ataków naziemnych. Jednak poleganie na uniku nie jest najlepszą ani najłatwiejszą metodą.
Biorąc sobie do serca swój główny status DPS, Wędrowiec ma niskie podstawowe HP i DEF. Jest to równoważone przez jego krótkie czasy odnowienia i szeroki obszar działania jego normalnych ataków. Dodatkowo statystyka Wyniesienia Wędrowca to Współczynnik KRYTYCZNY. To pomaga mu osiągnąć stosunek 2:1 CRIT DMG do CRIT Rate.
Najlepsza broń
Siła Wędrowca leży w jego normalnych i naładowanych atakach, a jego obrażenia zadawane przez Wir dodają dodatkową moc. W zależności od posiadanych Artefaktów, skup się na Katalizatorach z jednym z nich CRIT lub biegłość w elementach statystyki.
W przypadku umiejętności broni poszukaj katalizatorów obsługujących normalne ataki lub reakcje żywiołów. Ta kombinacja powinna pozwolić na najwyższą wydajność DMG.
5 gwiazdek – Wspomnienie Tulaytullaha
Wspomnienie Tulaytullaha jest charakterystyczną bronią Wędrowca i jak dotąd jest jego najlepszą bronią. Tulaytullah zwiększa CRIT DMG o procent. Dodatkowo zwiększa SPD normalnego ataku o 10%. Po użyciu Umiejętności Elementarnej, obrażenia od normalnego ataku posiadacza zwiększają się o 4,8% co sekundę przez 14 sekund. Po trafieniu przeciwnika normalnym atakiem w ciągu tych 14 sekund, obrażenia od normalnego ataku zwiększają się o kolejne 9,6%. Może być uruchamiany raz na 0,3 sekundy. Normalny atak DMG można zwiększyć do 48% na 14-sekundowy efekt. Podsumowując, Wędrowiec może uderzać mocniej i szybciej.
Dobrym wicemistrzem jest tzw Zagubiona modlitwa do świętych wiatrów. Ten katalizator zwiększa współczynnik CRIT o procent. Zwiększa również szybkość ruchu o 10%. Kiedy posiadacz jest w walce, zyskuje premię do obrażeń od żywiołów co 4 sekundy. Może się kumulować do 4 razy, dopóki posiadacz nie padnie lub nie opuści walki.
4 gwiazdki – Mapa morska
Mappa Mare zwiększa Mistrzostwo Żywiołów posiadacza i zwiększa jego DMG Żywiołów na 10 sekund po wywołaniu reakcji Żywiołów. Dzierżyciel może mieć do 2 ładunków premii do obrażeń od żywiołów. Ten Katalizator najbardziej pomoże Wędrowcowi z pełnym poziomem.
Jeśli potrzebujesz więcej CRIT DMG, Widsithowie jest dobrą opcją. Gdy postać wejdzie na pole, otrzyma losową piosenkę przewodnią na 10 sekund. Ten efekt może wystąpić tylko raz na 30 sekund. Trzy utwory to Recitative, Aria i Interlude. W tej kolejności posiadacz ma szansę na otrzymanie premii do ataku, obrażeń od żywiołów lub mistrzostwa nad żywiołami.
Jeśli te nie działają dla Ciebie, spróbuj Słoneczna Perła Lub Wędrująca Gwiazda Wieczorna.
3-gwiazdkowy — podwójny nefryt
Bliźniaczy Nefryt zwiększa współczynnik CRIT o procent. Ponadto pokonanie wroga zwiększa szybkość ruchu i atak o procent na 15 sekund. Jeśli masz w swojej drużynie postać Hydro lub Electro, możesz również spróbować Magiczny przewodnik Lub Szmaragdowa Kula.
Najlepsze artefakty
Generalnie Wędrowiec polega na Anemo DMG. Możesz to poprzeć ATK%, statystyki CRIT i ładowanie energii Jeśli tego potrzebujesz. Jeśli chcesz zwiększyć obrażenia od reakcji, możesz poszukać Mistrzostwo żywiołów również.
Kronika pustynnego pawilonu 4 szt
Przy 2 elementach Desert Pavilion zwiększa DMG Anemo o 15%. Przy 4 elementach, gdy Naładowane Ataki trafią przeciwników, prędkość normalnego ataku wyposażanej postaci wzrośnie o 10%. Wszystkie normalne ataki – normalne, naładowane i z impetem – będą zadawać obrażenia zwiększone o 40% przez 15 sekund. Ponieważ Wędrowiec opiera swoje obrażenia na atakach normalnych i naładowanych, jest to dla niego zdecydowanie najlepszy pełny zestaw.
4 szt. Zielonkawy piątek
Przy 2 elementach Viridescent zwiększa również DMG Anemo o 15%. Przy 4 elementach zwiększa DMG Swirl o 60% i zmniejsza RES Żywiołów przeciwnika do żywiołu nasyconego w Swirl o 40% na 10 sekund.
2 szt. Kronika pustynnego pawilonu + 2 szt. Viridescent Venerer
Jest to najlepsza opcja, jeśli masz mniej niż gwiezdne statystyki na pełnym zestawie Desert lub Viridescent.
Najlepsze drużyny
Postaraj się wykorzystać pasywny talent Wędrowca: Jadeitowy Kwiat. Zapewnia to wzmocnienia w zależności od tego, który element reaguje na umiejętność żywiołów Wędrowca. Jeśli nie masz aktywowanego C4, Wędrowiec może mieć jednocześnie do 2 różnych wzmocnień. Pamiętaj jednak, że Wędrowiec jest dość delikatną postacią, więc zarezerwuj jedno miejsce dla uzdrowiciela lub tarczownika. Dołącz postać Hydro, Pyro, Electro lub Cryo i baw się tymi reakcjami.
Faruzan jest niezbędnym członkiem drużyny Wędrowca ze względu na jej wzmocnienia DMG Anemo. Bennett jest również świetnym buforem ATK i uzdrowicielem dla drużyny Wędrowców.
Naładowany elektrycznie
Szoguna Raidena | Kamisato Ayato | Kuki Shinobu |
Faruzan | ryba | Barbary |
H
Mono-Anemo/Tarcza
Faruzan | Kaedehara Kazuha | Zhongli |
Faruzan | Drelich | Beidou |
Odparować
Yelan | Xiangling | Tomasz |
Faruzan | Bennetta | Xingqiu |