Chiori polega na swojej Umiejętności Żywiołu, jeśli chodzi o zadawanie obrażeń. Może używać dowolnych Artefaktów DEF ze względu na skalowanie obrażeń.
Spis treści[Hide][Show]
Uderzenie Genshina Wersja 4.5 jest obciążona geograficznie. Chiori debiutuje trzecią powtórką Arataki Itto. W przeciwieństwie do Itto, Chiori jest Sub-DPS, który koncentruje się na zadawaniu obrażeń Geo poza polem. Za pomocą swojej Umiejętności Żywiołu tworzy Geo Konstrukt, który może rezonować z innymi Geo Konstruktami, zadając większe obrażenia.
Genshin Impact: Najlepsza kompilacja Yae Miko | Genshin Impact: Najlepsza kompilacja Raidena Shoguna | Genshin Impact: Najlepsza kompilacja Furiny
Chiori na niej polega Umiejętność elementarna, więc najpierw to wyrównaj. Talent ten będzie miał także wpływ na obrażenia Tamoto i aktywuje Pierwszy Pasywny Talent Chiori Wniebowstąpienie. Zwiększ ją Wybuch żywiołów następny i zostaw ją Normalny atak na koniec.
Talenty bojowe
Normalny atak – Tkane Ostrze
Chiori może wykonać do 4 szybkich ataków. Jej Naładowany Atak pozwala jej na wykonanie 2 szybkich ataków mieczem. Wreszcie, Atak Pogrążający zadaje fizyczne obrażenia obszarowe po uderzeniu.
CZYTAJ TAKŻE Remake Riven pojawi się jeszcze w tym roku i zostanie stworzony w Unreal Engine 5
Umiejętność żywiołu – Trzepotający Hasode
Kliknięcie Umiejętności Żywiołu powoduje, że Chiori rzuca się do przodu, przywołuje Tamoto i podnosi ostrze w górę, aby zadać GeoDMG AoE pobliskim przeciwnikom. Ten atak skaluje się w stosunku do jej ataku i obrony.
Jeśli przytrzymasz umiejętność, przejdziesz do trybu celowania, aby dostosować kierunek doskoku.
Gdy jest aktywny, Tamoto będzie co jakiś czas ciąć pobliskich przeciwników, zadając AoE Geo DMG w oparciu o ATK i DEF Chiori. Dodatkowo, jeśli w pobliżu znajdują się Geo Konstrukty lub w pobliżu powstają Geo Konstrukty, obok Twojej aktywnej postaci zostanie wezwany kolejny Tamoto. W ten sposób można przywołać tylko 1 dodatkowego Tamoto, a czas jego trwania jest liczony niezależnie.
Wybuch Żywiołów – Hiyoku: Bliźniacze Ostrza
Chiori zadaje AoE Geo DMG w oparciu o jej ATK i DEF. Ten Wybuch kosztuje 50 Energii i ma czas odnowienia 13,5 sekundy.
Talenty pasywne
Pierwsze Wniebowstąpienie – szyte na miarę
Krótko po użyciu ruchu w górę Trzepotliwego Hasode, twoja drużyna uzyska jeden z dwóch efektów. Jeśli naciśniesz/dotkniesz umiejętność żywiołu, uruchomisz efekt gobelinu. Jeśli naciśniesz/dotkniesz Normalny atak, zamiast tego zostanie uruchomiony efekt Krawiectwa.
CZYTAJ TAKŻE Pokemon Go: bonusy i harmonogram marcowego Dnia Społeczności
Gobelin przełączy się na następną postać w twoim składzie i zapewni wszystkim członkom drużyny „Chwytaj chwilę”. Dzięki temu efektowi, gdy aktywny członek twojej drużyny trafi przeciwnika dowolną wersją normalnego ataku, Tamoto przeprowadzi skoordynowany atak w lokalizację tego wroga, zadając 100% DMG w górę Fluttering Hasode jako AoE Geo DMG. Jest to uważane za DMG umiejętności elementarnych. „Chwytaj chwilę” trwa 8 sekund. Co 2 sekundy można wykonać 1 skoordynowany atak Tamoto. Wreszcie, mogą nastąpić 2 skoordynowane ataki na czas trwania efektu „Chwytaj chwilę”.
Krawiectwo zapewnia infuzję Chiori Geo na 5 sekund.
Kiedy Chiori jest na polu bitwy i nie użyje swojej Umiejętności Żywiołu ani Normalnego Ataku w krótkim czasie po użyciu ruchu Fluttering Hasode w górę, efekt Krawiectwa (infuzja Geo) zostanie domyślnie aktywowany.
Czwarte Wniebowstąpienie – Ostatni szlif
Kiedy pobliski członek drużyny utworzy Geo Konstrukt, Chiori zyska 20% bonusu Geo DMG na 20 sekund.
CZYTAJ TAKŻE Shadows of the Damned: Hella Remastered ukaże się w 2024 roku
Użyteczna umiejętność bierna – piękna sylwetka brokatowego kołnierza
Kiedy którykolwiek członek drużyny nosi strój inny niż domyślny lub nosi szybowiec inny niż Wings of First Flight, członkowie twojej drużyny otrzymają efekt Szybkiego Kroku. Efekt ten zwiększa SPD Ruchu o 10%. Jednakże Szybki Krok nie działa w Domenach, Domenach Trounce i Spiralnej Otchłani. Efekt ten nie kumuluje się.
Możesz skorzystać z tego efektu, po prostu zamieniając szybujące skrzydła jednej ze swoich postaci. Takie postępowanie będzie miało wpływ na całą partię. Zasadniczo nie potrzebujesz różnych skórek ani skrzydeł dla każdego członka drużyny, wystarczy jedno.
Materiały dotyczące talentów bojowych
Każdy talent ma 10 poziomów, każdy wymagający tych samych materiałów. Aby potrójnie koronować postać, pomnóż wszystkie materiały przez trzy.
Poziom talentów 2 | 6 Widmowa Łuska 3 Nauki Światła 12 500 Morów |
Poziom talentów 3 | 3 Widmowe Serce 2 Przewodnik po świetle 17 500 Morów |
Poziom talentów 4 | 4 Widmowe Serce 4 Przewodnik po świetle 25 000 Morów |
Poziom talentów 5 | 6 Widmowe Serce 6 Przewodnik po świetle 30 000 Morów |
Poziom talentów 6 | 9 Widmowe serce 9 Przewodnik po świetle 37 500 Morów |
Poziom talentów 7 | 4 Jądro widmowe 4 Filozofie Światła 1 nieświecący jedwabny sznurek 120 000 Morów |
Poziom talentu 8 | 6 Jądro widmowe 6 filozofii światła 1 nieświecący jedwabny sznurek 260 000 Morów |
Poziom talentów 9 | 9 Jądro widmowe 12 filozofii światła 2 Lekkie jedwabne sznurki 450 000 Morów |
Poziom talentu 10 | 12 Jądro widmowe 16 filozofii światła 2 Lekkie jedwabne sznurki 1 Korona Wglądu 700 000 Morów |
Materiały dotyczące wszystkich talentów | 6 Widmowa Łuska 22 Widmowe serce 31 Jądro widmowe 3 Nauki Światła 21 Przewodnik po świetle 38 filozofii światła 6 Lekkich jedwabnych sznurków 1 Korona Wglądu 1 652 500 Morów |
Powiązany: Honkai: Przewodnik po wzajemnej grze rezonansu Star Rail | Genshin Impact: Przewodnik po talentach Furiny | Genshin Impact: Przewodnik po talentach Baizhu
Powiązany