Sangonomiya Kokomi jest Uzdrowicielem Wodnego Katalizatora w Genshin Impact. Dowiedz się o jej zdolnościach Talentów i o tym, czego potrzebujesz, aby je podnieść.
Spis treści[Hide][Show]
Sangonomiya Kokomi powraca ze swoim czwartym sztandarem wydarzenia Uderzenie Genshina. Nadal jest jedną z najlepszych uzdrowicielek w grze ze względu na jej leczenie poza polem i aplikację Hydro. Jej Umiejętności Żywiołowe mogą być używane do wywoływania reakcji Wodnych, gdy Kokomi jest na boisku lub poza nim, co czyni ją świetną opcją dla drużyn Bloom i Hyperbloom.
Genshin Impact: Kokomi Constellation Guide | Genshin Impact: Kokomi Ascension Guide | Genshin Impact: najlepsze kompilacje Kokomi
Ogólnie rzecz biorąc, siła Kokomi leży w jej Umiejętności Żywiołów, a jej Wybuch Żywiołów zapewnia wsparcie dla jej Umiejętności. Możesz zostawić jej normalny atak na koniec lub całkowicie go zignorować, jeśli planujesz używać Kokomi wyłącznie do leczenia.
Talenty bojowe
Kształt wody – normalny atak
To absolutne uderzenie lokalizacji decyduje o tym, który z ataków Kokomi zadaje AoE Hydro DMG. Przez większość czasu będziesz używał normalnego ataku Kokomi zamiast ataków naładowanych i ataków z głębi. W przeciwieństwie do innych 5-gwiazdkowych postaci, Kokomi nie ma żadnych specjalnych bonusów związanych z jej normalnymi atakami. Ogólnie rzecz biorąc, ulepszenie tego talentu po prostu wzmacnia normalny atak Kokomi. Jeśli używasz jej jako Uzdrowicielki lub nawet Wodnego Wsparcia, zdobycie tego talentu jest twoim najniższym priorytetem.
Przysięga Kurage – umiejętność elementarna
Kiedy Kokomi używa swojej Umiejętności Żywiołów, przywołuje Bake-Kurage. Bake-Kurage zadaje Hydro DMG wrogom i leczy sojuszników. Leczenie skaluje się z maksymalnym HP Kokomi. Hydro DMG i Healing pojawiają się w stałych odstępach czasu – Bake-Kurage pulsuje co 2 sekundy przez 12 sekund.
Jeśli chcesz używać Kokomi przede wszystkim jako uzdrowicielki, najpierw ulepsz jej umiejętność żywiołów. Im wyższy poziom Talentu, tym większe będzie jej leczenie. Oczywiście podwaja się to również w przypadku Bake-Kurage DMG Kokomi.
Wniebowstąpienie Nereidy – wybuch żywiołów
Kiedy Kokomi używa Wybuchu Żywiołów, generuje Ceremonialną Szatę i zadaje Hydro DMG. Ten talent wpływa na atrybuty szaty ceremonialnej.
Kiedy Kokomi ma Ceremonialną Szatę, jej Normalny Atak, Atak Naładowany i DMG z Bake-Kurage zwiększają się. Podobnie jak Przysięga Kurage, wzmocnienie Wniebowstąpienia Nereidy skaluje się z jej maksymalnym HP. Zasadniczo daj Kokomi wszystkie te główne artefakty HP% statystyk, które masz w pobliżu. Zrobi z nich dobry użytek.
Talenty pasywne
Szkatuła Tamanooyi – 1. Pasywne Wniebowstąpienie
Jeśli Bake-Kurage Kokomi jest na polu, kiedy używa Nereid’s Ascension, czas trwania Bake-Kurage zostanie odświeżony. Zauważ, że działa to tylko dla twojego Kokomi i Bake-Kurage twojego Kokomi. Genshin prawdopodobnie wprowadzono to, aby ograniczyć zamieszanie i/lub problemy z wieloma Kokomisami biegającymi w trybie współpracy.
Ostatecznie, jeśli aktywujesz ten talent, Kokomi zada Hydro DMG i leczy przez dłuższy czas.
Pieśń Pereł – Pasywna 4. Wniebowstąpienie
Kiedy Kokomi nosi Ceremonialną Szatę stworzoną przez Wybuch, jej obrażenia zadawane przy normalnym i naładowanym ataku wzrastają o 15% jej premii do leczenia. Kokomi już otrzymuje premię do DMG w oparciu o jej maksymalne HP. To wzmocnienie jest dodatkiem do maksymalnego HP.
Należy pamiętać, że gdy Kokomi opuści pole, wszystkie efekty ceremonialnej szaty wygasają. W połączeniu z pierwszą umiejętnością pasywną korzystne jest utrzymanie Kokomi na polu przez cały czas trwania Bake-Kurage, niezależnie od tego, jaki to będzie czas trwania. Jeśli chcesz skorzystać z tych Talentów, użyj Umiejętności Kokomi, następnie Wybuchu, a następnie jej Zwykłych Ataków, aż jej Umiejętność się skończy.
Księżniczka Watatsumi – Pasywna użyteczność
Pasywna umiejętność Kokomi zmniejsza zużycie Wytrzymałości przez twoją drużynę o 20%. Podobnie jak w przypadku innych umiejętności pasywnych Wytrzymałości, nie kumuluje się to z drugą pasywną umiejętnością pływania. Na przykład Venti i Kokomi mają talenty, które zmniejszają zużycie wytrzymałości, ale oba te talenty będą miały zastosowanie w twojej drużynie, ponieważ jeden służy do szybowania, a drugi do pływania. Jednak Beidou i Kokomi mają Użyteczne Pasywy, które zmniejszają zużycie Wytrzymałości podczas pływania. Twoja drużyna otrzyma zmniejszenie zużycia Wytrzymałości o 20%, ale nie będzie się kumulować do 40%.
Bezbłędna strategia – pasywna
Być może, aby nadrobić słaby talent Kokomi do normalnego ataku, Kokomi ma czwarty talent pasywny. Zwiększa to premię do leczenia Kokomi o 25%, ale zmniejsza jej Współczynnik KRYTYCZNY o 100%. Ogólnie rzecz biorąc, powinno to zniechęcić cię do używania Kokomi jako głównego DPS. Jej specjalność nie jest ofensywna, lecz lecznicza. Ale może leczyć i stosować Hydro, więc może pełnić funkcję Sub-DPS. Pamiętaj o tym, wyposażając Kokomi w artefakty. Twój współczynnik CRIT i artefakty CRIT DMG powinny trafić do kogoś innego.
Materiały talentów bojowych
Pamiętaj, że każdy talent bojowy może osiągnąć poziom 10. Aby potroić postać, pomnóż wszystkie materiały przez trzy.
Poziom talentów 2 | 6 Widmowa Łuska 3 Nauki o przemijaniu 12 500 Morów |
Poziom talentu 3 | 3 Widmowe Serce 2 Przewodniki po przemijaniu 17 500 Morów |
Poziom talentu 4 | 4 Widmowe Serce 4 Przewodniki po przemijaniu 25 000 Morów |
Poziom talentu 5 | 6 Widmowe Serce 6 przewodników po przemijaniu 30 000 Morów |
Poziom talentu 6 | 9 Widmowe Serce 9 przewodników po przemijaniu 37 500 Morów |
Poziom talentu 7 | 4 Widmowe jądro 4 Filozofie przemijania 1 motyl piekielnego ognia 120 000 Morów |
Poziom talentu 8 | 6 Widmowe jądro 6 Filozofie przemijania 1 motyl piekielnego ognia 260 000 Morów |
Poziom talentu 9 | 9 Widmowe jądro 12 filozofii przemijania 2 Piekielny motyl 450 000 Morów |
Poziom talentu 10 | 12 Widmowe jądro 16 Filozofie przemijania 2 Piekielny motyl 1 Korona Wglądu 700 000 Morów |
Wszystkie materiały talentów | 6 Zwój Wróżenia 22 Zapieczętowany zwój 31 Widmowe jądro 3 Nauki o przemijaniu 21 Przewodnik po przemijaniu 38 Filozofie przemijania 6 Piekielny motyl 1 Korona Wglądu 1 652 500 Morów |