Yoimiya jest główną postacią Pyro Bow DPS w Genshin Impact. Dowiedz się, do czego służą jej Talenty i jak je ulepszać.
Spis treści[Hide][Show]
Yoimiya wraca do Uderzenie Genshina baner wydarzenia po raz czwarty. Tym razem dołączają do niej Yun Jin, Chongyun i nowicjusz Kirara. Chociaż jej 4-gwiazdkowi towarzysze są wszędzie, wydaje się, że gra popycha graczy do partnerstwa Yoimiya-Yun Jin ATK.
Genshin Impact: przewodnik po konstelacji Yoimiya | Genshin Impact: Jak wspiąć się na Yoimiya | Wpływ Genshin: wszystko, co musisz wiedzieć o talentach
To wzmocnienie ATK w szczególności zwiększa DMG normalnego ataku, który jest najważniejszym talentem Yoimiyi. Umiejętności Żywiołów Yoimiyi nasycają jej Normalne Ataki Pyro. Jednak obrażenia z tej infuzji skalują się raczej z obrażeniami jej normalnego ataku niż obrażeniami umiejętności żywiołów. Jeśli brakuje ci materiałów, skup się najpierw na normalnym ataku Yoimiyi, potem na jej umiejętności elementarnej, a na końcu na wybuchu żywiołów.
Talenty bojowe
Normalny atak – Rozbłysk fajerwerków
Ten talent wpływa na ataki normalne, szarżę i atak z zanurzenia Yoimiyi. Pozwala Yoimiyi na wykonanie do 5 kolejnych strzałów z normalnym atakiem.
Celne strzały stają się bardziej precyzyjne i otrzymują premię do OBR. Celny strzał Yoimiyi zapewni inny efekt w zależności od poziomu naładowania. Na Poziomie Szarży 1 Yoimiya wystrzeliwuje płonącą strzałę, która zadaje Pyro DMG. Na poziomie ładowania 2 Yoimiya generuje do 3 Rozpalających Strzał w zależności od czasu spędzonego na ładowaniu. Uwalnia je jako część Aimed Shot, podobnie jak umiejętność Ganyu. Rozpalające Strzały namierzają pobliskich wrogów, a także zadają Pyro DMG.
Zanurzający się atak Yoimiyi zapewnia grad strzał, gdy się zanurza. Po uderzeniu w ziemię strzały zadają obrażenia obszarowe.
Umiejętność Żywiołów – Niwabi Fire-Dance
Ten talent wpływa na umiejętność żywiołów Yoimiyi. Umiejętności Yoimiyi nasycają jej normalny atak Pyro, zmieniając zwykłe strzały w Płonące Strzały. Obrażenia zadawane przez te strzały również rosną, gdy działa Niwabi Fire-Dance. Jednak podczas tej umiejętności rozpalające strzały poziomu naładowania 2 nie będą się generować. Jeśli Yoimiya opuści pole będąc pod wpływem umiejętności, umiejętność się kończy.
Najlepiej pozwolić, by umiejętność żywiołów Yoimiyi dobiegła końca, gdy jest na polu walki, a następnie wymienić ją, gdy się skończy. Ta umiejętność jest również przede wszystkim tym, co czyni Yoimiya dobrym głównym DPS. Najlepszą strategią użycia tej Umiejętności byłoby nałożenie elementu na przeciwników, a następnie zamiana na Yoimiyę i użycie jej Umiejętności Żywiołów do wywołania reakcji.
Wybuch żywiołów – Ryuukin Saxifrage
Ten talent wpływa na Wybuch Żywiołów Yoimiyi. Yoimiya odpala fajerwerki, pozwalając jej zadawać obrażenia obszarowe Pyro i oznaczać jednego przeciwnika Aurous Blaze.
Aurous Blaze zasadniczo zapewnia wszystkim pozostałym członkom drużyny premię AoE Pyro DMG. Każdy atak zadany przez członka drużyny innego niż Yoimiya, który trafi oznaczonego przeciwnika, spowoduje eksplozję. Jeśli oznaczony przeciwnik zostanie pokonany przed upływem czasu trwania Aurous Blaze, efekt przechodzi na innego pobliskiego przeciwnika na pozostały czas. Eksplozja Aurous Blaze może zostać wywołana raz na 2 sekundy. Jeśli Yoimiya zostanie powalona, wszelkie efekty Aurous Blaze stworzone przez jej umiejętności zostaną dezaktywowane.
W przeciwieństwie do jej Umiejętności Żywiołów, możesz zamienić Yoimiyę po użyciu jej Wybuchu Żywiołów bez kończenia efektu. Aurous Blaze albo wygaśnie naturalnie, albo gdy Yoimiya zemdleje.
Talenty pasywne
Pierwsze Wniebowstąpienie – sztuczki wichrzyciela
Ten talent odblokowuje się, gdy Yoimiya osiąga swoje pierwsze Wniebowstąpienie. Daje to bonusowe wzmocnienie Pyro DMG w wysokości 2%, gdy Yoimiya wykonuje normalne ataki podczas Niwabi Fire-Dance. Wzmocnienie trwa trzy sekundy i może się kumulować do 10 razy.
4. Wniebowstąpienie – Świt nocy letniej
Ten talent odblokowuje się, gdy Yoimiya osiąga swoje czwarte Wniebowstąpienie. Z wyjątkiem Yoimiyi, pobliscy członkowie drużyny otrzymają wzmocnienie 10% ATK na 15 sekund po tym, jak Yoimiya użyje Ryuukin Saxifrage. Jeśli Yoimiya ma jakieś kumulacje Tricks of the Trouble-Maker podczas używania jej Burst, to każdy stack zapewni dodatkową premię 1% do ATK.
Użyteczna umiejętność bierna – Płonący mecz
Talent ten wpływa na akcje w Garnku Serenitei. Kiedy Yoimiya tworzy dekoracje, ozdoby i meble krajobrazowe, zwraca część materiałów budowlanych. W przeciwieństwie do innych Talentów zwrotu materiałów, Yoimiya zawsze zapewnia zwrot pieniędzy. Jednak zwrot będzie się różnić. Średnio Yoimiya zwraca około 25% kosztów materiałów.
Materiały talentów bojowych
Pamiętaj, jeśli chcesz potroić postać, pomnóż wszystkie materiały talentów przez trzy. Każdy talent bojowy ma swój własny system podnoszenia poziomu.
Poziom talentów 2 | 6 Zwój Wróżenia 3 Nauki o przemijaniu 12 500 Morów |
Poziom talentu 3 | 3 Zapieczętowany zwój 2 Przewodniki po przemijaniu 17 500 Morów |
Poziom talentu 4 | 4 Zapieczętowany zwój 4 Przewodniki po przemijaniu 25 000 Morów |
Poziom talentu 5 | 6 Zapieczętowany zwój 6 przewodników po przemijaniu 30 000 Morów |
Poziom talentu 6 | 9 Zapieczętowany zwój 9 przewodników po przemijaniu 37 500 Morów |
Poziom talentu 7 | 4 Zakazany Przeklęty Zwój 4 Filozofie przemijania 1 Korona Władcy Smoków 120 000 Morów |
Poziom talentu 8 | 6 Zakazany Przeklęty Zwój 6 Filozofie przemijania 1 Korona Władcy Smoków 260 000 Morów |
Poziom talentu 9 | 9 Zakazany Przeklęty Zwój 12 filozofii przemijania 2 Korona Władcy Smoków 450 000 Morów |
Poziom talentu 10 | 12 Zakazany Przeklęty Zwój 16 Filozofie przemijania 2 Korona Władcy Smoków 1 Korona Wglądu 700 000 Morów |
Wszystkie materiały talentów | 6 Zwój Wróżenia 22 Zapieczętowany zwój 31 Zakazany Przeklęty Zwój 3 Nauki o przemijaniu 21 Przewodnik po przemijaniu 38 Filozofie przemijania 6 Korona Władcy Smoków 1 Korona Wglądu 1 652 500 Morów |