Nie ma zbyt wielu błędów powodujących psucie gry do naprawienia, ale wciąż pozostaje sporo usterek.
God of War RagnarokAktualizacja 2.04 została wydana.
Podczas gdy God of War Ragnarok pojawił się na PlayStation 4 i PlayStation 5 z kilkoma problemami i błędami psującymi grę, fani czekali, aż Santa Monica Studio naprawi powstałe problemy. Wysokie standardy Santa Monica mają odzwierciedlenie w produkcie końcowym, a co za tym idzie, oczekiwania są również wyższe God of War Ragnarokbaza graczy.
Informacje o łatce wskazują tylko dwie poprawki, które pojawiły się wraz z aktualizacją 2.04. Wystąpił problem, przez który niektórzy gracze nie mogli zmienić poziomu trudności gry w środku poziomu, który został naprawiony. Oprócz tego naprawiono również problem powodujący awarie gry w menu broni w bardzo rzadkich przypadkach.
Informowaliśmy o aktualizacji 2.02, która w większości przyniosła poprawki usług zarówno dla PlayStation 4, jak i PlayStation 5, a także załatała błędy powodujące problemy z grą, które występowały na PlayStation 4.
Fani zwrócili uwagę na niektóre problemy, które nie zostały rozwiązane w reddit dla tej aktualizacji. Na przykład w menu kowala występuje problem, który błędnie podnosi sygnał dla nowej broni i zbroi, nawet jeśli nie masz żadnych nowych przedmiotów.
Inne błędy wizualne występują w odniesieniu do siekiery. Czasami topór rzeczywiście staje się niewidzialny na Kratosie. Jest też problem, w którym Kratos trzyma swoje ostrza jak topór.
Inny gracz zwrócił uwagę na wyciszone dialogi w przerywnikach filmowych, a także na problemy z losowym przerywaniem dźwięku i ponownym jego włączeniem. W zadaniu Burning Skies występuje również dziwny błąd, w którym smok nie opuszcza swojej grzędy, aby rozpocząć walkę z bossem. Najwyraźniej musisz ponownie uruchomić grę, aby poprawnie uruchomić walkę.
Na razie nie ma planowanych DLC ani rozszerzeń God of War Ragnarok. Najwyraźniej Santa Monica Studio wniosło do wydania detalicznego wszystko, co tylko mogli wymyślić. To wielka wartość dla graczy, ale także wskazówka, że twórcy gry związali tak wiele luźnych zakończeń, jak tylko mogli, między tą grą a 2018 Bóg wojny.
Bez wchodzenia w spoilery, zakończenie dla God of War Ragnarok obiecuje przyszłość Kratosa i jego nowego syna Atreusa. Z drugiej strony, chociaż niekoniecznie muszą opuszczać mity nordyckie, jak stwierdził Cory Barlog, nawet gra z 2018 roku wskazywała na istnienie innych mitologii istniejących obok nordyckich. Ale mamy ogólne wyobrażenie o tym, jak sytuacja będzie wyglądała na początku następnej gry.
Źródło: Santa Monica Studio