A także ich władca borsuka.
Grimbart Tales, niemiecki twórca gier niezależnych, okazał się dość bezczelnym zespołem kreatywnym, co sprawia, że jesteśmy jeszcze bardziej podekscytowani premierą ich debiutanckiej gry. W niedawnym wywiadzie mały zespół podzielił się niektórymi ze swoich inspiracji za ITORAHplatformówka akcji 2D, która jako studio będzie ich wprowadzeniem do świata gier.
Grimbart Tales została założona przez dyrektora kreatywnego Artura Bäckera i dyrektora zarządzającego Saschę Vogel. Spotkali się na uniwersytecie, gdzie zapoczątkowali ideę ITORAH, a potem oficjalnie uruchomili swój siedmioosobowy zespół w 2018 roku. Chociaż, jeśli ich zapytać, wszyscy po prostu wykonują polecenia swojego borsuczego władcy, Grimbarta, który najwyraźniej ma zwyczaj palenia fajki podczas opowiadania długich historii. To może być najlepsza historia stojąca za nazwą firmy w historii.
Zespół wymienił kilka inspiracji związanych z klimatem, do którego dążyli, w tym „Zelda, Legendy Raymana, Sekret Mana, Kraj Osioł Kongoraz filmy Studia Ghibli”. To zróżnicowana lista, ale łączy ich kilka głównych punktów. Wszyscy byli kochani przez zespół, gdy byli dziećmi, co jest dla nich ważne. Jednym z ich wielkich celów jako firmy jest odtworzenie tego uczucia, które mieli podczas grania w te gry lub oglądania tych filmów, aby obecne dzieci kochały w ten sam sposób.
Zespół wyjaśnił również, że „to, co łączy te inspiracje, to szczególny klimat i wysoka wierność wizualna, dlatego staraliśmy się stworzyć coś w podobnym duchu”.
Ta inspiracja na pewno przychodzi z ITORAH. Od purpurowowłosej bohaterki po ręcznie malowany mezoamerykański świat, przez który podróżuje, atmosfera w grze jest żywa, kolorowa i niepowtarzalna. Bäcker opisał cel, jakim jest znalezienie równowagi w udaremnianiu i spełnianiu oczekiwań w grze. Jako doskonały przykład opisuje pierwszą lokalizację Aracan. Jaskinia jest ciemna i pełna pająków, ale wciąż jest bujna z pokrytymi mchem podłogami, ogromnymi grzybami i inną florą. Jakoś udaje im się być fantastycznym, nie uderzając kapryśnie.
W ITORAH, głównym bohaterem jest Itorah, ostatni człowiek w bujnym świecie pełnym zamaskowanych istot. Dla każdego, kto nie jest pewien, Mezoameryka była obszarem, który zajmował część południowej Ameryki Północnej i większość Ameryki Środkowej. Maski istot zostały zaprojektowane, aby pokazać, kim są istoty w ich rdzeniu. Itorah ma swój niezawodny gadający topór jako ochronę i towarzystwo, gdy ściga się przez świat 2D, aby odkryć swoją przeszłość i uratować świat przed zarazą. Możesz sprawdzić zwiastun poniżej.
Najwyraźniej ta gra została stworzona z miłością, a ręcznie robiony świat jest dla niektórych z nas jak kryptonit. ITORAH jest już dostępny na Steamie, jeśli to też Cię dopadnie!
Źródło