Spis treści[Hide][Show]
Od 2020 roku gra o przetrwaniu w trybie współpracy Uziemiony był ulubieńcem fanów. Gracze są skurczeni do rozmiarów owadów i muszą starać się przeżyć na własnym podwórku, znajdując przydatne materiały i walcząc z wrogami, od pająków po pszczoły. Na początku tego roku Obsidian Entertainment wydało ostatnią dużą aktualizację zawartości gry, ale nowa łatka rozwiązuje kilka irytujących problemów.
Aktualizacja 1.4.1 jest już dostępna i zawiera poprawki Uziemionymechanika odradzania się i wiele innych elementów rozgrywki. Zawiera także poprawkę dotyczącą ekranu logowania do konta Microsoft, na którym wyświetlał się nieprawidłowy komunikat o błędzie. Uwzględniono także wiele ulepszeń optymalizacyjnych i ulepszeń wydajności.
Zobacz pełne informacje o łatce aktualizacji 1.4.1 Uziemiony poniżej:
GŁÓWNE POPRAWKI:
- Gracze nie odradzają się już z ciemnym ekranem przez 3 sekundy po śmierci z powodu bossa i odrodzeniu się w trybie dla jednego gracza.
- Stworzenia biorące udział w atakach podstawowych lub atakach z Emiterem Podmuchu nie zawieszają się już u klientów po przybyciu.
- Ataki krzykiem bossa i krzyki drona Wasp w New Game+ nie powodują już infuzyjnych ataków obszarowych na wszystko, co trafi ich krzykiem.
- Ulepszenia Molaru Mleka dla klientów są prawidłowo przenoszone po aktywacji Nowej Gry+.
- Bazy nie ładują się już, gdy niektóre konstrukcje błędnie informują, że podtrzymują całą bazę.
- Naprawiono ekran logowania do konta Microsoft, który niepoprawnie wyświetlał błąd nieprawidłowego środowiska (naprawiono w poprzedniej kompilacji poprawki).
CZYTAJ TAKŻE Telltale zapewnia fanów, że prace nad The Wolf Among Us 2 będą kontynuowane
ZMIANY:
- Zwiększono redukcję obrażeń dla efektu statusu losowego talizmanu „+Odporność na obrażenia” z 10% do 50%.
- Czat tekstowy możesz aktywować za pomocą gamepada na konsolach.
OPTYMALIZACJE:
- Ogólnie poprawiona wydajność w całej grze.
- Poprawiona wydajność podczas gry w trybie wieloosobowym.
- Zmniejszone zużycie pamięci w grze.
- Place zabaw z dużą liczbą łączy będą działać z lepszą wydajnością w trybie odtwarzania.
- Poprawiono wydajność renderowania wewnątrz pomieszczeń przy niższych ustawieniach.
NAPRAWY AWARII:
- Naprawiono awarię, która mogła czasami wystąpić po splądrowaniu martwego zwierzaka i uruchomieniu automatycznego zapisu.
- Naprawiono awarię mogącą wystąpić podczas kończenia rozmowy.
- Naprawiono awarię, która mogła wystąpić, gdy klient ponownie dołączył do gry, w której jego ostatnie zapisane dane miały miejsce, gdy został znokautowany.
- Naprawiono awarię, która mogła wystąpić, gdy klient ładował się na dziedziniec z zbudowanymi bazami.
- Naprawiono awarie, które mogły wystąpić losowo podczas rozgrywki.
CZYTAJ TAKŻE Plotka: Data premiery następnego COD-a zostanie ogłoszona podczas prezentacji gier Xbox, ale ujawnienie będzie najważniejsze
INNE POPRAWIONE BŁĘDY:
- Ustawienia czatu głosowego prawidłowo działają ponownie po zamknięciu i ponownym otwarciu gry.
- Wczytywanie gry w laboratorium stawowym nie powoduje już wyświetlania na ekranie efektu podwodnego.
- Kilka kawałków korzeni laboratoryjnych dębu nie wyskakuje już z niewielkiej odległości na niskich ustawieniach.
- Oświetlenie prawidłowo się zmienia, jeśli aktywne jest zdarzenie obronne.
- Przerywnik filmowy w laboratorium stawowym działa prawidłowo w przypadku klientów, którzy są daleko, gdy przerywnik się aktywuje.
- Powielanie broni z natchnieniem prawidłowo kopiuje losowy efekt.
- Poprawiona jakość wody przy niskich ustawieniach.
- Klienci nie otrzymują już powiadomienia Raw Science natychmiast po dołączeniu.
- Światła syreny w pobliżu walki z bossem Czarnego Mrowiska odpowiednio animują się, gdy są widoczne.
CZYTAJ TAKŻE Gameloft daje graczom Disneya Speedstorm ostatnią szansę na zdobycie przepustki sezonowej za darmo
PRZEŁĄCZNIK NINTENDO
- Mgła wodna podczas patrzenia na zewnątrz kopuły Pond Lab nie pojawia się już i nie pojawia się.
- Poprawiona wydajność w różnych laboratoriach, które wyświetlają obraz z kamery do otwieranych drzwi.
- Zmniejszono ilość pojawiających się obrazów we wnętrzach.
- Place zabaw prawidłowo ładują się na Switchu.
- Mikrofony hosta i klienta są prawidłowo wykrywane, jeśli nie są podłączone do Switcha podczas dołączania do gry i później je podłączają.
Ogłoszona po raz pierwszy przez Xbox Game Studios na X019 w listopadzie 2019 r. Uziemiony została wydana w ramach wczesnego dostępu Steam i Xbox Game Preview 28 lipca 2020 r. Gra ostatecznie doczekała się pełnej premiery 27 września 2022 r. i jest teraz dostępna na PC, Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 4, PlayStation 5, i Nintendo Switch.
Powiązany