Jeśli jesteś obecnym graczem Aureola nieskończona wtedy ta wiadomość będzie muzyką dla twoich uszu, ponieważ okaże się, że niesławny system XP meczów zostanie przerobiony, co wymagało zrobienia od jakiegoś czasu. Planowany przegląd ma nastąpić w następnej dużej aktualizacji, która jest tuż za rogiem, 8 listopada.
Minął rok od premiery gry i przez cały ten czas tryb dla wielu graczy trochę się załamał, jeśli chodzi o sposoby zdobywania PD za mecz, więc będzie to mile widziana zmiana w grze. 343 Industries potwierdziło tę wiadomość i szczegółowo opisało planowaną modernizację systemu XP meczów w poście na blogu, który można przeczytać w całości tutaj. Wcześniej najlepszym sposobem na zdobywanie PD było wykonywanie wyzwań, które wymagały od graczy grania w trybach, które w rzeczywistości nie wzbudzają największego zainteresowania społeczności gry, dlatego zmiana była koniecznością.
Od 8 listopada gracze będą mogli zdobywać duże ilości PD, rywalizując w meczach na wszystkich playlistach. Fakt, że gracze Halo Infinite będą teraz mogli zdobyć znacznie więcej XP za rywalizację w meczach, a także jeszcze większy bonus w zależności od tego, jak dobrze sobie radzą, zmieni aktywność gry na lepsze. Otrzymasz więcej XP za bycie w zwycięskiej drużynie, w górnej połowie graczy w swojej drużynie, a następnie kolejny bonus, jeśli byłeś MVP. Nagrody zdobyte za PD pozostaną, ale zostaną wprowadzone niewielkie poprawki, które znacznie ułatwią postęp.
Ukończenie wyzwań to świetny sposób na zdobywanie PD z meczu i prawdopodobnie najlepszy i najskuteczniejszy sposób na to, ale głównym aspektem za nimi od przyszłego tygodnia będzie odblokowanie przedmiotów kosmetycznych, a także ostatecznych nagród. Nie tylko to, ale także każde wyzwanie będzie można ukończyć na wszystkich listach odtwarzania, co dodatkowo neguje potrzebę udziału graczy we wszystkich trybach gry, które nie wzbudzają zainteresowania. Ten nowy system jest obecnie oznaczony jako wersja beta, co oznacza, że od 8 listopada należy spodziewać się, że nagrody zmienią się nieznacznie po tym, jak wszystko zostanie prawidłowo wprowadzone w życie.
Powiedzieć to Aureola nieskończona był na wyboistej ścieżce w roku jego wydania byłoby niedopowiedzeniem, z ideą Aureola gra będąca usługą na żywo jest koncepcją, do której niektórym trudno się przyzwyczaić. Nie tylko to, ale także ogólna część gry dla wielu graczy została skrytykowana za system progresji, brak treści, a także szereg problemów technicznych. Miejmy nadzieję, że ta aktualizacja przywróci teraz wszystko na właściwe tory.