Helldivers miał trudny start od czasu premiery, ale to nie powstrzymało go od nadal bycia bardzo popularnym wydawnictwem. Jest wiele rzeczy, które trzeba naprawić, popracować i dodać do gry, a programiści ciężko pracowali, aby zapewnić to fanom i graczom.
Najnowszą aktualizację właśnie wypuszczono dla Helldivers i informacje o łatce można przeczytać poniżej na oficjalnej stronie gry Steam.
Przegląd W tej łatce głównymi obszarami zainteresowania są:
- Widoczne linie zaopatrzenia i źródła ataków podczas wojny galaktycznej.
- Aktualizacje balansu strategii, broni, planety i wroga.
- Różne poprawki awarii, ulepszenia stabilności i inne aktualizacje.
- Tworzenie lobby tylko dla zaproszonych.
Najbardziej wysunięta na prawo opcja w ustawieniach lobby. Obecnie zlokalizowane tylko w języku angielskim. Dodatkowe języki pojawią się w następnej łatce
Balansowy
Cel z balansem podstępu zmienia tę łatkę:
Dzięki tym zmianom w balansie chcieliśmy wzmocnić niektóre słabsze fortele, aby uczynić je bardziej opłacalnymi i dodać więcej możliwości różnorodności w zestawach wyposażenia. Zmieniliśmy także kilka, aby były bardziej spójne, ale celem było utrzymanie podobnego lub wyższego poziomu mocy.
Przyglądamy się bliżej podstępom, aby sprawdzić, czy są jakieś inne podstępy, które mogłyby potrzebować wzmocnień lub zmian, aby uczynić je bardziej opłacalnymi. Chcemy także lepiej wyjaśniać, jakie są nasze cele związane ze zmianami. Więcej informacji można znaleźć w powiązanym z nimi poście na blogu.
Działko rakietowe A/MLS-4X
- Zmniejszony spread
- Priorytetowo traktuj większe cele
- Zwiększono odległość celu z 75 do 100 m
- Zmniejszono liczbę rakiet na salwę z 2 do 1 (aby uzyskać lepsze zużycie amunicji)
- Zwiększono promień eksplozji z 1 m do 4 m
- Zmniejszona penetracja pancerza przez eksplozję (Eksplozja nie może już zadawać obrażeń ciężko opancerzonym wrogom. Pocisk nadal ma wystarczającą ilość AP, aby uszkodzić ciężko opancerzone cele.)
- Zwiększono obrażenia od pocisków z 200 do 300
Wartownik karabinu maszynowego A/MG-43
- Skrócono czas odnowienia ze 180 sekund do 120 sekund.
Działko z karabinem maszynowym A/MG-43, Działko z karabinem maszynowym A/G-16 Gatling, Działko z rakietą A/MLS-4X, Działko z działkiem automatycznym A/AC-8, Działko z moździerzem A/M-12, Działko z moździerzem A/M-23 EMS:
- Zwiększona trwałość* z 0% do 80%
Umiejscowienie HMG E/MG-101
- Zwiększona prędkość obrotu o 100%
Pole min przeciwpiechotnych MD-6
- Zwiększono obrażenia od eksplozji z 250 do 350
Miny zapalające MD-I4
- Zwiększono obrażenia od eksplozji ze 150 do 210
Orbitalny Gatling
- Zwiększono szybkostrzelność o 25%
- Zwiększono liczbę pocisków na salwę z 30 do 60
- Zwiększona penetracja pancerza (może zadać obrażenia ciężko opancerzonym wrogom)
- Skrócono czas odnowienia z 80 sekund do 70 sekund
Orbitalne uderzenie precyzyjne
- Skrócono czas odnowienia ze 100 sekund do 90 sekund
- Zmniejszono czas odrodzenia/wezwania z 4 sekund do 2 sekund
Orbitalny atak powietrzny
- Skrócono czas odnowienia ze 120 sekund do 100 sekund
Kapsuły rakietowe Eagle 110 mm
Chociaż te zmiany mogą wyglądać jak zwykłe osłabienie, nie taki jest zamierzenie. Więcej informacji znajdziesz w poście na blogu.
- Ulepszone kierowanie
- Zwiększona penetracja pancerza pocisków (teraz zadaje 100% obrażeń ciężko opancerzonym wrogom zamiast 50%)
- Zmniejszono obrażenia pocisków z 600 do 250 (aby zrekompensować lepsze celowanie i dodatkowe obrażenia wynikające ze zwiększonej penetracji pancerza).
- Zmniejszona penetracja pancerza przez eksplozję (eksplozja nie może już zadać obrażeń ciężko opancerzonym wrogom)
Bieg Orła Strafingowego
- Zwiększono liczbę zastosowań z 3 do 4
- Zwiększona penetracja pancerza, może teraz zadawać obrażenia ciężko opancerzonym wrogom.
Granatnik GL-21
- Zwiększono obrażenia od eksplozji z 350 do 400
Ciężki karabin maszynowy MG-206
- Zwiększono obrażenia od pocisków ze 100 do 150
- Zwiększono obrażenia pocisków zadawanych trwałym* częściom ciała z 23% do 33%
- Zmniejszono szybkostrzelność z 450/750/900 do 450/600/750
- Skrócono czas przeładowania z 7 do 5,5 sek
- Zwiększona siła oszołomienia
Karabin maszynowy MG-43
- Skrócono czas przeładowania z 4 do 3,5 sekundy
- Zwiększono maksymalną liczbę magazynków z 3 do 4
Karabin maszynowy MG-43, karabin maszynowy A/MG-43 Sentry, A/G-16 Gatling Sentry i egzoszkielety EXO-45 Patriot Gatling
- Zwiększono obrażenia od pocisków z 80 do 90
- Zwiększono obrażenia pocisków zadawanych trwałym* częściom ciała z 7,5% do 25%
AR-23 Liberator, M-105 Stalwart i AX/AR-23 „Pies stróżujący”
- Zwiększono obrażenia pocisków zadawanych trwałym* częściom ciała z 10% do 23%
AR-23C Liberator Wstrząsający
- Zwiększono obrażenia pocisków zadawanych trwałym* częściom ciała z 23% do 35%
BR-14 Sędzia
- Zwiększono pojemność magazynka z 25 do 30
- Zwiększono obrażenia pocisków zadawanych trwałym* częściom ciała z 10% do 20%
Zmiękczacz AR-61
- Zwiększono obrażenia od pocisków z 60 do 95
- Zwiększono obrażenia pocisków zadawanych trwałym* częściom ciała z 10% do 17%
- Zmniejszono pojemność amunicji z 35 do 30
- Zmniejszono liczbę magazynków z 10 do 8
- Zwiększona siła oszołomienia
Oczyszczacz PLAS-101
- Zwiększona penetracja pancerza pocisku, równa eksplozji
- Zmniejszono spadek obrażeń od eksplozji
Wybuchowa kusza CB-9
- Zwiększona penetracja pancerza eksplozji, tak aby była taka sama jak pocisku
- Zwiększona siła burzenia (może niszczyć dziury po robakach i budynki Botów)
- Dodano znacznik średniej penetracji
Eruptor R-36
- Zwiększono całkowite obrażenia z 420 do 570 obrażeń na strzał
CZYTAJ TAKŻE Final Fantasy XIV Zaktualizowane narzędzie testowe pojawi się w przyszłym tygodniu
R-63 Staranność
- Zwiększono obrażenia pocisków zadawanych trwałym* częściom ciała z 10% do 25%
* Niektórzy wrogowie mają wytrzymałe części ciała, które otrzymują tylko część podstawowych obrażeń od pocisków
Inny
- Zaktualizowano modyfikatory postawy odrzutu: Wprowadziliśmy zmiany w modyfikatorach postawy odrzutu, aby były bardziej spójne i zapewniały większą podatność na nagrody. Prawie wszystkie poprawią odrzut, a tylko dwa uległy pogorszeniu (i to tylko o 10%).
Bardziej szczegółowy opis znajdziesz w poście na blogu.
Rozgrywka
Ogólny
Usunięto modyfikator operacji Obrona przeciwlotnicza: Zmniejszenie liczby miejsc na fortele o 1
- W przyszłości chcemy przyjrzeć się modyfikatorom operacji. W tej chwili jest ich zbyt mało i stają się powtarzalne, a te, które mamy, nie urozmaicają i nie promują różnych stylów gry. Na razie usunęliśmy tę opcję, ponieważ jedynie zachęca ona graczy do stosowania najlepszych fortelów i nie promuje różnorodności
Na razie wyłączono misję eventową Odzyskaj niezbędny personel w obronie
- Ma to na celu zapewnienie misji należytej uwagi i troski, na jaką zasługuje, ponieważ obecnie uważa się, że nie jest ona wystarczająco przyjemna lub nie spełnia oczekiwań.
Super próbki
- Super próbki pojawiają się teraz na poziomie trudności 6. Powodem tej zmiany jest to, że naszym zdaniem ich istnienie tylko na poziomie trudności 7 lub wyższym zmusiło niektórych graczy do grania na wyższym poziomie trudności, niż chcieli. Nadal jednak chcemy, aby były one bramkowane, ale w mniej karzący sposób.
- Podstęp artyleryjski SEAF nie jest już blokowany przez zakłócacze podstępne ani burze jonowe i jest dostępny po upływie czasu misji i opuszczeniu przez niszczyciel bliskiej orbity.
- Wrogowie znajdujący się w zasięgu bram w walce wręcz w misji Ewakuacja cennych zasobów będą teraz atakować je bardziej konsekwentnie.
- Dodano możliwość czatowania z menu gry i ekranu ładowania misji.
- Zaktualizowano niektóre celowniki pierwszoosobowe, aby poprawić czytelność.
Społeczny
- Poczekalnie dostępne tylko dla zaproszonych są teraz obsługiwane
Zbroje
- Nowy pancerz pasywny Peak Physique (+50% obrażeń w walce wręcz, +30% ergonomii broni)
Planety i zagrożenia
Roślina Spike
- Roślina kolczasta pojawiająca się na niektórych planetach została przerobiona.
- Nie powoduje już krwawienia ani wysysania wytrzymałości w przypadku trafienia eksplozją rośliny lub kolcami.
- Teraz „wyskakuje” trzy razy, wysyłając wszędzie kolce, zadając zwiększone obrażenia.
Ogniste tornada
- Zmieniło się zachowanie ognistych tornad; nie powinny już sprawiać wrażenia, jakby aktywnie reagowały na ruch gracza i powinny poruszać się bardziej losowo.
- Kiedy ma miejsce ognista burza tornado, widoczność wroga jest ograniczona. Wizja gracza pozostaje niezmieniona.
*Bardziej losowe tornada ognia powinny skutkować większą różnorodnością sytuacji, w jakich znajdują się gracze. Tornada znacznie rzadziej się kumulują i nakładają na punkty ewakuacyjne lub cele, i ogólnie będzie nieco łatwiej sobie z nimi poradzić.
Wstrząsy
- Poprawiono pojawianie się Wstrząsów, aby było nieco bardziej losowe.
- Zwiększono rozmiar epicentrum i zasięg działania wstrząsów.
*Te zmiany powinny skutkować większą liczbą sytuacji, w których wrogowie oddaleni od gracza zostaną ogłuszeni, a także zmniejszyć częstotliwość występowania drżenia gracza obok nich.
Burze jonowe
- Dodano dodatkowe efekty wizualne dla burz jonowych.
Widoczność
Na wielu planetach zmieniono ilość mgły, aby była nieco mniej dokuczliwa i gęsta, aby zapewnić mniejsze zmęczenie spowodowane ciągłą walką na planetach o złej widoczności. Nadal zamierzamy widzieć mgliste planety o gorszej widoczności, ale równowaga była nieco zachwiana.
- Planety pustynne, takie jak Erata Prime, Chort Bay, Hellmire i podobne.
- Planety Highlands, takie jak Varylia 5, Matar Bay, Oshaune i podobne.
- Intensywność sztucznych źródeł światła została ponownie zrównoważona i zmniejszona, aby wyeliminować sytuacje, w których światła całkowicie oślepiają gracza.
Niewybuchła piekielna bomba
- Niewybuchy, nieprawidłowo działające piekielne bomby, które czasami można znaleźć na planetach, będą teraz eksplodować natychmiast, jeśli zostaną trafione silnymi eksplozjami lub ciężką bronią. Nadal będą mieli takie samo opóźnienie, jeśli zostaną trafieni ogniem z broni ręcznej lub słabszymi atakami.
Wegetacja
- Roślinność, która jest wystarczająco duża, aby spowolnić gracza, ma teraz dodatkową funkcję. Wewnątrz roślinności helldivery będą trudniejsze do wykrycia, co zmniejszy ich zasięg wykrywania przez wrogów. Efekt ten łączy się z innymi efektami zmniejszającymi wykrywanie, takimi jak noc, kucanie lub leżenie, lub rzeczy takie jak pasywny pancerz zwiadowcy.
Wrogowie
Efekt kwasu
- Efekt kwasu nakładany przez łowców, miny owadów itp. pozwala teraz na sprint pod wpływem efektu i spowalnia cię o 30% zamiast 50%. Czas trwania został zwiększony z 3 do 4 sekund. Te…