Spis treści[Hide][Show]
Ukochana gra od Blizzard, Heroes of the Storm, to crossoverowa gra typu muitlplayer, która jest klasyfikowana jako internetowa gra wideo typu battle arena. Gra jest grą drużynową dla pięciu graczy, w której gracze muszą tworzyć drużyny i kończyć mecze, z których wiele trwa około 20 minut. Udostępniono zupełnie nową aktualizację dotyczącą notatek o łatce.
AKTUALIZACJE RÓWNOWAGI
Bohaterowie
Jasnoskrzydły
Talenty
- Poziom 1
- Hiperprzesunięcie
- Skrócono czas odnowienia z 1 do 0,5 sekundy.
- Leczenie zmniejszone z 6% do 4% maksymalnego zdrowia.
- Hiperprzesunięcie
Genji
Talenty
- Poziom 1
- Zwinne zejście
- Spowolnienie zmniejszone z 30% do 25%.
- Pionier
- Premia do szybkości ruchu zwiększona z 25% do 30%.
- Zwinne zejście
- Poziom 7
- CyberTarcza
- Premia do pancerza zmniejszona z 50 do 40.
- CyberTarcza
- Poziom 10
- Uderzenie X
- Ostateczne obrażenia zmniejszono z 290 do 275.
- Początkowe obrażenia zmniejszono ze 145 do 135.
- Uderzenie X
- Poziom 13
- Shingana
- Obrażenia zmniejszone ze 115 do 100.
- Shingana
Qhira
Baza
- Hak z liną [Trait]
- Czas odnowienia skrócono z 25 do 20 sekund.
- Rzeź [Q]
- Teraz może trafiać cele odporne na strzały umiejętnością (przykład: Tumory Creep Zagary).
- Krwawy szał [W]
- Czas odnowienia skrócono z 8 do 7 sekund.
- Leczenie zwiększone z 85 do 90.
- Obrotowy zamiatacz [E]
- Ogniwo Łańcuchowe Obrotowego Zamachu może teraz trafiać cele odporne na strzały umiejętności (przykład: Tumory Pełzaczy Zagary).
Talenty
- Poziom 7
- Sprzedawca leków
- Leczenie zwiększone ze 190 do 210.
- Sprzedawca leków
- Poziom 10
- Ostateczny cios
- Obrażenia zwiększone z 395 do 410.
- Ostateczny cios
- Poziom 16
- Przewlekła dolegliwość
- Zmniejszono wartość pancerza z 25 do 40.
- Czas trwania zwiększony z 3 do 4 sekund.
- Przewlekła dolegliwość
Raynor
Talenty
- Poziom 20
- Wykonaj zamówienia
- Zaktualizowano, aby atakować tylko bohaterów, priorytetowo traktując tych z najniższym zdrowiem.
- Nie będzie już atakować bohaterów wroga, którzy nie są widoczni lub znajdują się w odległości większej niż 20.
- Teraz będzie atakować wrogich bohaterów, którzy są niezniszczalni.
- Wykonaj zamówienia
Samuro
Baza
- Spacer Wiatrowy [E]
- Okresowe leczenie zmniejszone z 3% na sekundę do 2% na sekundę.
Talenty
- Poziom 1
- Droga Wiatru
- Zmniejszono leczenie za rzucenie Wietrznego Spaceru z 4% do 3% maksymalnego zdrowia.
- Droga Wiatru
- Poziom 4
- Jedno z wiatrem
- Zmniejszono redukcję pancerza z 30% do 25%.
- Jedno z wiatrem
- Poziom 10
- Burza ostrzy
- Czas odnowienia wydłużono z 25 do 30 sekund.
- Burza ostrzy
Zaria
Baza
- Granat cząsteczkowy [Q]
- Obrażenia zwiększone z 75 do 80.
- Sojusznik Tarczy [E]
- Promień wyszukiwania zwiększono z 8 do 10.
Talenty
- Poziom 7
- Głębokie oparzenie
- Czas trwania zwiększony z 3 do 4 sekund.
- Głębokie oparzenie
- Poziom 13
- Ból jest tymczasowy
- Osłona została zwiększona z 0,48% maksymalnego zdrowia na energię do 0,8% maksymalnego zdrowia na energię.
- Ból jest tymczasowy
Powrót na górę
AKTUALIZACJE BOHATERÓW
Gazlowe
Ogólny
- Dodano strzałki wskaźnikowe do wskaźnika ostrzegawczego bomby Xplodium Gazlowe'a.
Samuro
Ogólny
- Dodano wskaźnik strzałki poniżej Samuro skierowany w stronę aktywnych Obrazów Lustrzanych.
Powrót na górę
NAPRAWIONE BŁĘDY
Ogólny
- Katapulty będą teraz poprawnie wyświetlane w podsumowaniu śmierci.
- Efekty zmniejszające promień widzenia zapobiegają teraz delikatnym objawieniom (rzeczom, które sprawiają, że twoja postać jest widoczna).
- Naprawiono błąd powodujący, że animacje tańca utrzymywały się po ruchu, użyciu umiejętności lub ataku.
- Naprawiono błąd, który powodował, że forty i twierdze nie aktywowały mechaniki Wezwania Pomocy, gdy wielu wrogich bohaterów atakowało w tym samym czasie wrogiego bohatera.
- Naprawiono błąd powodujący, że bohaterowie nie pojawiali się na początku gry.
- Naprawiono błąd powodujący, że bohaterowie ze zgonami niestandardowymi wyświetlali nieprawidłowo swoje ostatnie trafienie w podsumowaniu zgonu.
- Naprawiono problem powodujący, że wskaźnik krzewu nad głową pozostawał widoczny po opuszczeniu krzewu.
- Naprawiono błąd powodujący, że efekty przypominające tarczę nie były traktowane jako tarcze.
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre zdolności pozwalały rzucającemu je graczowi zbierać kule doświadczenia, gdy znajdował się wewnątrz krzewu.
- Naprawiono problem powodujący, że niektóre pasywne korzyści zwiększające szybkość ruchu nie działały spójnie.
- Naprawiono błąd, który powodował, że przywołania nie miały zmniejszonej prędkości ataku, gdy atakowały bohaterów z Imponującą Obecnością lub podobnymi talentami.
- Naprawiono błąd powodujący, że cele znajdujące się wewnątrz krzewów były ujawniane przez bliskość, gdy druga jednostka miała obniżone pole widzenia.
- Naprawiono problem powodujący nieprawidłowe wyświetlanie obramowań winiet w niektórych przerywnikach filmowych w rozdzielczościach wyższych niż 1080×1920.
PRZECZYTAJ TAKŻE W Fallout London nie można grać z Fallout 4 w Epic Game Store
Mapy
- Ogród Terroru
- Naprawiono błąd, który powodował, że Kolejka Zabaw nie mogła zostać wysadzona przez umiejętność Polimorfii w Ogrodzie Grozy.
- Tryb „Wypróbuj mnie”
- Dodano generator globusów regeneracyjnych.
Bohaterowie
- Abatura
- Poziom 7
- Wywołanie: MULE
- Zaktualizowano, aby wykorzystać skalowanie oparte na poziomach.
- Wywołanie: MULE
- Poziom 10
- Ostateczna ewolucja
- Naprawiono błąd, który powodował, że pylony stworzone przez klony Probiusza z Ultimate Evolution nie były niszczone po wygaśnięciu Ultimate Evolution.
- Naprawiono błąd, który powodował, że pułapki stworzone przez klony Złomiarza z Ultimate Evolution były usuwane dopiero po śmierci Abatura.
- Ostateczna ewolucja
- Poziom 13
- Przeniesienie somy
- Zaktualizowano, aby uleczyć cel o wartość pojedynczego, połączonego efektu.
- Przeniesienie somy
- Poziom 7
- nabierający
- Baza
- Uderzenie pioruna [E]
- Zaktualizowano, aby uleczyć Alaraka o tę samą ilość punktów zdrowia jako pojedynczy, łączony efekt.
- Teraz miękkie ujawnia wszystkie główne typy celów, a nie tylko bohaterów.
- Uderzenie pioruna [E]
- Poziom 7
- Zastosowana siła
- Teraz zwiększa dystans pchnięcia Alaraka.
- Zastosowana siła
- Poziom 20
- Kontratak
- Teraz miękkie ujawniają trafione cele.
- Ostatni śmiech
- Naprawiono błąd, który powodował, że opcja „Ostatni śmiech” pojawiała się dwukrotnie w podsumowaniu śmierci.
- Kontratak
- Baza
- Alexstrasza
- Poziom 10
- Oczyszczający płomień
- Naprawiono błąd, który powodował, że Oczyszczający Płomień wyświetlał się nieprawidłowo, gdy był używany przez Alexstraszę kontrolowaną przez AI.
- Oczyszczający płomień
- Poziom 10
- Dobrze
- Naprawiono błąd, w wyniku którego umiejętności Any powodowały podświetlanie wrogów przez graczy.
- Anduina
- Baza
- Ścigany przez łaskę [Trait]
- Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Ścigany przez Łaskę aktywowała się, gdy postać była oślepiona lub gdy była atakowana przez unikającego bohatera.
- Ścigany przez łaskę [Trait]
- Poziom 4
- Fala światła
- Naprawiono błąd, który powodował, że Surge of Light skracał czas odnowienia Kary, gdy gracz był oślepiony lub unikał wrogów.
- Fala światła
- Poziom 16
- Wewnętrzne skupienie
- Naprawiono błąd, który powodował, że Oślepienia nie zapobiegały obrażeniom fizycznym Anduina, co skracało czas odnowienia Wewnętrznego Skupienia.
- Wewnętrzne skupienie
- Baza
- Arthas
- Baza
- Głód Mrozu [Trait]
- Naprawiono błąd, który powodował, że Głód Ostrza Mrozu nie był wyświetlany poprawnie w przypadku wrogów oślepionych lub unikających.
- Głód Mrozu [Trait]
- Baza
- Auriel
- Poziom 20
- Prędkość światła
- Naprawiono błąd powodujący, że korzyści z Prędkości Światła nie były przyznawane Leorykowi.
- Prędkość światła
- Poziom 20
- Azmodan
- Naprawiono błąd, który powodował, że talenty „Wszyscy Spłoną” nie stosowały efektów przy zabiciu, chyba że Azmodan wybrał Mistrza Zniszczenia.
- Poziom 10
- Inwazja Demonów
- Naprawiono błąd, który powodował, że obrażenia zadawane w chwili śmierci przez Demonic Invasion Grunts nie były modyfikowane przez modyfikację obrażeń.
- Inwazja Demonów
- Płomień
- Baza
- Napęd odrzutowy [E]
- Teraz miękkie ujawniają trafione cele.
- Napęd odrzutowy [E]
- Baza
- Jasnoskrzydły
- Baza
- Polimorf [W]
- Naprawiono błąd, który powodował, że spowolnienie Polimorfii nie klasyfikowało celu jako spowolnionego.
- Polimorf [W]
- Poziom 4
- Magiczna Pluć
- Naprawiono błąd, który powodował, że Magic Spit aktywował redukcję czasu odnowienia przeciwko unikającym bohaterom.
- Magiczna Pluć
- Baza
- Kasja
- Naprawiono problem, który powodował, że Oślepienia nie zapobiegały wszystkim obrażeniom fizycznym.
- Chen
- Poziom 1
- Tajny przepis na Stormstout
- Teraz wyświetlane w podsumowaniu śmierci.
- Tajny przepis na Stormstout
- Poziom 1
- Cho'Gall
- Naprawiono błąd, w wyniku którego umiejętności Cho'Galla powodowały podświetlanie wrogów przez graczy.
- Poziom 4
- Cofnij
- Teraz wyświetlane w podsumowaniu śmierci.
- Cofnij
- Chrom
- Naprawiono błąd, który powodował, że moc zaklęcia Ostatecznej Ewolucji Abatura nie była przyznawana zaklęciom Ostatecznej Ewolucji Echa Piasku.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Matryca Obronna nie zmniejszała obrażeń zadawanych przez Sand Echo Sand Blasts.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Echa Piaskowego Wybuchu ujawniały Chromie.
- Naprawiono błąd, który powodował, że obrażenia od Sand Echo Sand Blast nie obejmowały korzyści z Spell Leech.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Wybuchy Piasku Echa Piasku były odpalane nawet wtedy, gdy Wybuch Piasku Chromie został przerwany.
- Baza
- Oddech smoka [W]
- Nie ujawnia już Chromie podczas rzucania Oddechu Smoka na wrogów, których pole widzenia jest ograniczone.
- Oddech smoka [W]
- Poziom 20
- Przebijające się piaski
- Naprawiono błąd, który powodował, że Przebijające Piaski nie sprawiały, że Wybuch Piasku trafiał wszystkie cele.
- Przebijające się piaski
- Iść dookoła
- Baza
- Ciemny Ławica [W]
- Naprawiono błąd, który powodował, że Dark Swam nie zadawał obrażeń przez ostatnie 0,5 sekundy.
- Ciemny Ławica [W]
- Poziom 10
- Dostosowanie
- Naprawiono błąd powodujący dwukrotne pojawianie się opcji Adaptacja w podsumowaniu śmierci.
- Dostosowanie
- Baza
- Diabeł
- Poziom 10
- Apokalipsa
- Teraz będzie się aktywować nawet jeśli Diablo zostanie przerwane w trakcie rzucania zaklęcia.
- Apokalipsa
- Poziom 10
- D.Va
- Poziom 10
- Skok Króliczka
- Teraz miękkie ujawniają trafione cele.
- Mikropociski
- Teraz miękkie ujawnia wszystkie trafione cele, a nie tylko cel, który je wywołał.
- Skok Króliczka
- Poziom 10
- ITP
- Baza
- Przesuwanie się [D]
- Naprawiono problemy z Powerslide'em, gdy Crowdsurfer atakował gracza na niedostępny teren.
- Przesuwanie się [D]
- Poziom 1
- Rock progresywny
- Teraz wyświetlane w podsumowaniu śmierci.
- Rock progresywny
- Poziom 10
- Polowanie
- Naprawiono błędy, które powodowały, że Illidan polował na wrogą Halę Burz.
- Polowanie
- Baza
- Feniks
- Baza
- Tryb broni: Bomba fazowa [W]
- Naprawiono błąd, który powodował, że rozprysk Bomby Fazowej nie działał prawidłowo, gdy gracz był oślepiony lub unikał wrogów.
- Tryb broni: Bomba fazowa [W]
- Baza
- Genji
- Naprawiono błąd powodujący, że Unik nie zapobiegał wszystkim efektom przy trafieniu.
- Baza
- Szybki cios [E]
- Nie ujawnia już Genjiego celom trafionym Szybkim Ciosem, na które działa ograniczenie widzenia.
- Szybki cios [E]
- Poziom 4
- Pazur smoka
- Teraz miękkie ujawniają trafione cele.
- Pazur smoka
- Poziom 10
- Uderzenie X
- Teraz miękkie ujawniają trafione cele.
- Uderzenie X
- Grzywa szara
- Obrażenia podstawowego ataku postaci worgena są teraz addytywne.
- Baza
- Wewnętrzna Bestia [W]
- Naprawiono błąd, który powodował, że premie przy trafieniu Wewnętrznych Bestii działały przy ogniu, a nie przy trafieniu.
- Wewnętrzna Bestia [W]
- Gul'dan
- Poziom 20
- Krąg Demoniczny
- Naprawiono błąd, który powodował, że efekty specjalne Demonicznego Kręgu były widoczne tylko wtedy, gdy Gul'dan teleportował się w dane miejsce.
- Krąg Demoniczny
- Poziom 20
- Hanzo
- Poziom 4
- Wybuchowe strzały
- Teraz miękkie ujawniają trafione cele.
- Wybuchowe strzały
- Poziom 7
- Smok jest głodny
- Naprawiono błąd, który powodował, że The Dragon Hungers stosowało premię do Mocy Zaklęć do…
- Smok jest głodny
- Poziom 4